چگونه محصول خود را به فراری قانون جذب تبدیل کنیم

قوانین جذب (به انگلیسی: Laws of Attraction) یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی پیتر هاویت است که بر اساس داستانی از آلین بروش مک کنا و فیلمنامه ای از رابرت هارلینگ و مک کنا ساخته شده است. مهمانان قبلی دکتر بروس لیپتون، گرگ برادن، لین مک تاگارت، بایرون کیتی، جو ویتال، جو دانینگ، دیوید ویلکاک، جیل بولت تیلور، گری زوکاو، جان اساراف و رابرت هولدن بوده اند. هنگامی که قانون جذب را به کار گرفتید، باید با آن ادامه دهید… Mahalo Wayne Dyer. دلمون برات تنگ شده ولی دور نیستی

2: ارتعاشات خود را افزایش دهید – اهمیت "احساس خوب". تنها دو نوع احساس وجود دارد – خوب و بد. آیا می دانستید که اگر دو چنگال تنظیم "میدل C" در کنار هم قرار گیرند و شما به یکی از آنها ضربه بزنید، دیگری به خودی خود به لرزه در می آید؟ همچنین باید یاد بگیرید که از احساسات منفی دوری کنید زیرا این دو ارتعاش دائماً یکدیگر را خنثی می کنند. این بدان معناست که همیشه کار می کند – مطابق با افکار و باورهای شما و سایر احساسات درونی که ما عمدتاً از آنها بی خبر هستیم، چیزهای خوب و بد را برای شما به ارمغان می آورد. قانون جذب به احساسات منفی شما (ارتعاشات کم) پاسخ می دهد و موقعیت های منفی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. و وقتی صحبت از این واقعیت می شود که قانون جذب یک قانون است و قوانین همیشه کار می کنند، درست است. با بهترین اهداف آشکار، ابزارهای تجلی مانند تابلوی بینایی و تاکیدات روزانه و مدیتیشن قانون جذب مثبت بمانید.

Law Of Attraction

"اشتباه اکثر مردم در تلاش برای اعمال قانون جذب این است که چیزهایی می خواهند، آنها چیزهایی را طلب می کنند." و آنهایی که قانون جذب را نمی فهمیدند به من گفتند که به اندازه کافی سخت نگاه نمی کنم یا صادق نیستم. تمرین قدردانی صمیمانه به طور منظم ابزار قدرتمندی برای تجلی فراوانی از طریق قانون جذب است. وقتی از اصول قانون جذب به طور صحیح و استراتژیک استفاده کنید، به هر چیزی که دلتان بخواهد می رسید. این قانون در رابطه با قانون ارتعاش اتفاق می افتد. آیا ما روی آن تمرکز نمی کنیم، ما مانند بالا بردن این ارتعاش هستیم. آیا قرار نیست اقدامی الهام گرفته انجام دهید؟ زمان بگذارید تا دقیقاً آنچه را که در هر زمینه ای از زندگی خود می خواهید روشن کنید، بدون اینکه خود را با نگرانی در مورد اینکه چگونه می خواهید به آن دست یابید، محدود کنید. اگر به‌طور مداوم تجسم‌سازی را انجام می‌دهید، ضمیر ناخودآگاه شما با ایجاد آن در زندگی واقعی شروع به انجام کار برای شما می‌کند. هر چیزی که به آن فکر می کنید ناگهان واقعی می شود و به صورت شما برخورد می کند.

اشتباه شماره 1 Law Of Attraction در حال مرتکب هستید (و چهار روش‌ها برای رفع آن)|Avoid بالاترین 10 Law Of Attraction خطا}

این به شما یک نقشه راه می دهد که هنگام ایجاد تغییرات عملی و محکم در طرز تفکر و رفتار خود، باید دنبال کنید. چیزی در مورد هیچ یک از آن وجود ندارد که نتوانید با انتخاب جدید و همسو شدن با آن تغییر دهید. چند نمونه از جملات تاکیدی مثبت عبارتند از: "من دوستانه هستم و مردم را دوست دارم و آنها نیز مرا دوست دارند." "من سپاسگزار هستم و هر روز دلایل بیشتری برای سپاسگزاری پیدا می کنم." یا "فرصت ها بی پایان هستند و من انتخاب نامحدودی در جهان دارم." چندین عبارت تاکیدی را برای استفاده در طول روز، هر روز انتخاب کنید. بیایید در مورد قانون جذب و زندگی عشقمان با متخصص LOA، لورنا سوفیا لوی صحبت کنیم.

لورنا سوفیا لوی وزیر در مراکز زندگی معنوی، یک سازمان جهانی تفکر جدید است. با این حال، مفهوم فراوانی و قوانین جهانی با جنبش اندیشه نو در قرن نوزدهم در ایالات متحده شکوفا شد. با این حال، شما می توانید همه چیز را نیز تغییر دهید. آیجی دواگر و تبینی آیجی اما با هم در آن رسانه جدید و هنوز کمیاب، تلویزیون و رادیو ظاهر شدند و آیجی دواگر انتخاب نوه‌اش را تبریک گفت و برای او آرزوی سلامتی کرد. این دقیقاً همان چیزی است که قانون جذب نیز مخفف آن است. او فریاد زد: "من یوتیوب و اینستاگرام شما را دنبال می کنم، او فریاد زد، اما وقتی در مورد قانون جذب صحبت می کنید مخالفم. تأیید مثبت و تکنیک های مبتنی بر قانون جذب می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. وقتی صحبت از قانون جذب می شود، مهم است. آگاه باشید که گاهی اوقات قانون جذب می تواند نتایج منفی به همراه داشته باشد.

3 راه Law Of Attraction می‌تواند شما را شکست ناپذیر کند

می تواند برخی از دام های بالقوه در ذهنیت قانون جذب وجود داشته باشد. والاس دلویس واتلز که برای علم ثروتمند شدن (منتشر شده در سال 1910) شهرت داشت، علاقه جدیدی به قانون جذب ایجاد کرد. من از سال 2000 قانون جذب را مطالعه و تمرین کردم و می توانم بگویم که کار می کند! استفاده ماهرانه از قانون جذب برای آشکار ساختن فراوانی تنها به ارسال ارتعاشات مثبت در مورد پول و امور مالی نیست. وقتی از این سایت بازدید می کنید، می توانید دریابید که واقعاً موفقیت در استفاده از فراوانی و قانون جذب (اینجا کلیک کن) چقدر آسان است.

برای اثبات بی اعتباری یک قانون فقط به یک نمونه نیاز دارید. به عنوان مثال، به معلمی گفته می‌شود که هر یک از دانش‌آموزان از نظر علمی در چه سطحی هستند، قبل از اینکه کلاس جدید خود را در شروع سال تحصیلی ببینند. من با هر معلم «معنوی» که می‌توانستم صحبت کردم، و بسیاری از آنها به من گفتند که ببینم کجاها توهین می‌کنم یا کجا چنین رفتاری از خود نشان می‌دهم. به مدت 20 سال، هر یک از دوست پسرهای من دقیقاً مثل دوست پسرهای گذشته بودند – توهین کلامی، به من گوش نکردند یا به من احترام گذاشتند، و من را نادیده گرفتند و به من خیانت کردند. این به صورت عشق و احترام بی قید و شرط به خود و همه موجودات دیگر آشکار می شود.

Law Of Attraction Gets طراحی مجدد

برای عشق و روابطی که به آنها برکت داده شده سپاسگزار باشید و خواسته قلبی خود را در مورد عشق بخواهید. از او می پرسم که واقعاً در مورد روابط چه اعتقادی دارد. اما سپس یکی از معلمان از من پرسید که من در مورد روابط چه اعتقادی دارم؟یا می توانید از تلفن خود استفاده کنید – تعداد زیادی برنامه در دسترس و همچنین گزینه های داخلی مختلف بسته به مدل تلفن شما وجود دارد، فقط باید یکی را با رتبه بندی خوب انتخاب کنید و این کار ضبط آن را آسان می کند.

چگونه Law Of Attraction خود را شبیه یک میلیون دلار کنید

دلیل آن این است که همه چیز به خوبی داشتن یک جمله تاکیدی است که چیزی مانند "من ثروتمند و موفق هستم" است، اما بعد به اطراف خود نگاه می کنید، علائمی را می بینید که شاید دقیقاً موفق نیستید، ضمیر خودآگاه شما وارد عمل می شود و می پرسد. چگونه می خواهید صورتحساب بعدی را که سررسید است بپردازید و قبل از اینکه متوجه شوید، عبارتی که انتخاب کرده اید یا با دقت روی آن کار کرده اید حذف شده است. یا می توانید در موقعیت های خاص ترکیبی از این سه باشید.

Here {یک درمان سریع} برای Law Of Attraction است

به عنوان مثال، همزمانی می‌تواند به طور غیرمنتظره‌ای صد دلار برای شما به ارمغان بیاورد، اگر آزادی به سمت شما جریان یابد، یا می‌توانید چندین ساعت کار کنید تا آن‌طور که انتظار می‌رود به دست آورید. 13. این قانون به من قدرت جذب رویاها را داده است. حتی قبل از راز، معلمان روحانی دیگری درباره قانون جذب نوشتند، از جمله استر و جری هیکس، نویسندگان Ask and it's Given the Lann Grabhorn فقید، نویسنده کتاب ببخشید، زندگی شما در انتظار است، و قانون جذب، اثر مایکل. بازنده تر

اگر به افکار مثبت فکر می کنید، از انرژی مثبت تشکیل شده اید و فراوانی در زندگی شما به دنبال خواهد داشت. لینک های دانلود مستقیما از سایت های ناشر ما هستند. آیا می توانید به خوانندگان توضیح دهید که چگونه به طور پیش فرض در روابط خود ایجاد می کنیم؟ خوب، من دائماً روابط مزخرفی را جذب می کنم که هرگز عمداً ایجاد نمی کنم، چه باید بکنم؟ از او می‌پرسیدم که از برنامه‌های تلویزیونی که در مورد روابط تماشا می‌کند چه پیام‌هایی دریافت می‌کند. این بدان معنی است که شما باید خود را آماده کنید تا یک فرد کامل باشید و آماده باشید تا زندگی خود را با یک فرد کامل دیگر به اشتراک بگذارید. من اینجا هستم تا اهمیت جذب آنچه را که می خواهید با شما در میان بگذارم. خانم‌هایی که احساس می‌کنند یک شریک مشابه را بارها و بارها در شلوارهای مختلف جذب می‌کنند، چه کاری می‌توانند بکنند؟

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما