پمپ آب خرید انواع پمپ آب صنعتی و خانگی به همراه قیمت بازرگانی نیک نام پارس

اگر این پمپ را برای شالیزارها نیاز دارید؛ باید پمپی را تهیه کنید که دچار زنگ زدگی نشود. این دستگاه ها، قیمت بسیار بالایی دارند در نتیجه باید هنگام خرید به تمامی نکات توجه کنید. به عنوان مثال در مناطق شهری و یا برون شهری، پمپ‌های آب اغلب به شبکه برق متصل می‌شوند. این پمپ‌ها از طریق پریزهای برق استاندارد یا سیستم‌های توزیع تغذیه می‌شوند.

پمپ آب

هد یا میزان ارتفاعی که دستگاه قدرت پمپاژ و آبرسانی دارد و همچنین دبی یا قدرت حجم آبدهی دستگاه به لوله ها، بی شک از اهمیت بالایی برخوردارند. سنجش هد با توجه به تعداد طبقات و سنجش دبی با توجه به تعداد واحدها مورد بررسی قرار می گیرد که جلوتر به فرمول محاسبه هد و دبی خواهیم پرداخت. توان الکتروموتور، قدرت دور موتور، شکل و نوع پروانه و همچنین قطر لوله خروجی پمپ آب در میزان هد و دبی موثرند. بدیهی است که هر چه توان موتور بالاتر باشد دبی آب خروجی از پمپ بیشتر می باشد.

پکیج پمپ آب 1 اسب جتی هیوندای HAM-100 و ست کنترل شوا

معمولاً از پمپ آب سیرکولاتور در شوفاژخانه استفاده می‌کنند به همین دلیل آن را با عنوان پمپ شوفاژ خانه نیز می شناسند؛ این پمپ سروصدای کمی دارد و استفاده از آن تاثیر چشم گیری در افزایش فشار آب دارد. شما با این نوع پمپ می‌توانید حتی سیالات 100 تا 130 درجه را پمپاژ کنید. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی را دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید، حتماً از تنوع و همچنین قابلیت‌های هرکدام مطلع شوید، تا در نهایت با اطلاعات کامل و مطمئن وارد مرحله خرید قطعی شوید. در این قسمت قصد داریم به انواع پمپ اشاره کنیم و درباره هرکدام اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

پمپ آب

پمپ‌های شناور برای چاه‌ها یا مخازن عمیق‌تر می‌توانند چند میلیون تومان هم هزینه داشته‌باشند. جهت مشاهده قیمت پمپ آب خانگی خوب دسته‌های مختلف محصولات را در سولار مکانیکال می‌توانید بررسی نمایید. علاوه بر افزایش فشار آب، پمپ آب خانگی به حفظ فشار آب نیز کمک می‌کند، به‌خصوص در وضعیت‌های اضطراری که بحران آب و مشابه آن برای منازل، آپارتمان‌ها و حتی ویلاها پیش می‌آید.

پمپ آب بشقابی نیم اسب لیو مدل ACM37

کارخانه‌های سازنده پمپ‌ها جهت مشخص نمودن شرایط و عملکردهای هر پمپ، منحنی‌های مختلفی را با انجام آزمایش‌های مشخصی به همراه درخواست مشتری ارائه می‌دهند. مسئله مهم کاربردی بودن این نمودارها بعد از
خرید و در هنگام بهره‌برداری از آن‌ها می‌باشد. سیال مورد استفاده جهت آزمون پمپ، بیشتر آب یا گازوییل، در دمای محیط می‌باشد. در صورتی که سیال پمپ شونده سیالی با لزجت بالاتر از آب باشد، بایستی با استفاده از ضرایب تصحیح، اصلاحات لازم بر روی منحنی عملکردی که با آب بدست آمده‌است، انجام شود.

به‌هیچ‌عنوان به دنبال قیمت ثابت برای پمپ آب نباشید، باتوجه‌به وضعیت ناپایدار اقتصاد ایران شما نمی‌توانید در بازه‌های زمانی مختلف پمپ آبی را به یک قیمت خریداری کنید. توجه داشته باشید که عوامل بسیاری بر روی قیمت پمپ آب خانگی بی صدا تأثیر دارد برای مثال قیمت پمپ آب خانگی نیم اسب با یک اسب یا دو پروانه با تک پروانه کاملاً متفاوت بوده است. توجه کنید که هرچه، هد پمپ بیشتر شود در نتیجه میزان آبدهی کمتر می‌شود. به‌طورکلی ما پمپ آب بی صدا نداریم؛ اما پمپ آب جتی نسبت به پمپ‌های دیگر بسیار پر سر و صداتر است.

پمپ آب بشقابی 1.5 اسب 2 اینچ لیو مدل ACM110B2

تعیین مقدار آبدهی (دبی) پمپ آب خانگی بر اساس SFU با در نظر گرفتن ضریب همزمانی در جدول زیر آورده شده است.

اگر قصد خرید مبدل صفحه ای اورجینال را دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. به میزان حجم آبی که پمپ توانایی جابه‌جایی آن را دارد، دبی می‌گویند. به میزان طبقاتی که پمپ قابلیت آبرسانی دارد هد پمپ می‌گویند؛ و میزان آن با کلمه MAX در پشت پمپ درج می‌شود.

این پارامتر در پمپ‌های آب خانگی و به طور کلی در همه ابزاری که دارای موتور هستند، نشان دهنده ظرفیت کارکرد موتور است. به طور کلی می‌توان گفت سامانه‌های جدیدی که در آبیاری محصولات کشاورزی در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند آبیاری تحت فشار هستند. برای اجرا کردن این نوع از آبیاری لازم است تا حتما فشار آب لازم، افزایش پیدا کند. پمپ‌های سانتریفوژ دارای یک محفظه هستند که حلزونی شکل است و پوسته یا کِیسینگ نامیده می‌شود و درون آن یک یا چند چرخ قرار دارند که روی یک محور (شفت) نصب شده‌اند.

پمپ آب

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما