مشاوره رایگان در پارکت لمینت آرتا

لمینت ها بر خلاف پارکت چوبی مستقیما از چوب درخت تهیه نمی شوند. پارکت لمینت نیز از چوب های با کیفیت کمتر تولید میشود و از طریق چاپ تصویر چوب بر روی یک میله HDF به دست میآید. همانطور که میدانید پارکت چوبی با استفاده از چوب درختان مختلف تولید میشود که خود میتواند باعث سردرگمی و خرید پارکت بی کیفیت شود. لذا هنگام خرید پارکت لمینت (و سایر محصولات) از ویکی دکو، ضمن اطمینان از کیفیت محصول، کافی است تنها سلیقه و نیاز خود را برای انتخاب بهترین پارکت در نظر داشته باشید. در تولید پارکت لمینت، برای بر طرف کردن این معایب، نه تنها به جای چوب از جنس HDF استفاده میشود بلکه یک لایه روکش UV که روی لمینت کشیده میشود. پارکت آرتا کد 710 یکی از محصولاتی است که دارای مغزی HDF با دانسیته (چگالی) بالا و لایه روکش با مقاومت AC4 و AC5 است که مناسب برای مصارف مسکونی و اداری با تردد متوسط است. روکش: روکش پارکت معمولاً از چوب طبیعی ساخته میشود، در حالی که روکش لمینت از مواد شیمیایی ساخته میشود که در برابر خراش و سایش مقاومت بیشتری دارد.

پارکت لمینت آرتا

رنگ چوب این محصول با تداعی طرح چوب طبیعی برای مصرف کننده حس گرمای مضاعف را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. اما هنوز هم یک سری از مارک ها و برند ها برای خرید پارکت ها محبوبیت زیادی دارند و معتبر هستند، این برند ها عبارتند از: برند ایمپرال، بنلوکس، هایکا، ووتکس، آیپیا ، یونیک ، وی پارکت، بنلوکس، هایکا. یکی از دلایلی که باعث محبوبیت پارکت شده است مقاوم بودن آن در برابر ضربه است. محصول منتخب شما همچنین باید در برابر اشعه متداوم نور خورشید، آتشسوزی، خط و خش یا ضربه و سایر موارد کاملا مقاوم باشد. ما در این مقاله به معرفی پارکت کف، لمینت کف خانه و مزایا و معایب پارکت و لمینت به همراه تصاویری از انواع کفپوش آشپزخانه و پارکت کف پذیرایی پرداخته ایم. کشورهای بلژیک و آلمان بهترین کشور ها در زمینه کفپوش های لمینت هستند و برترین برندها از آن این کشورها می باشد. ». در پاسخ باید گفت این کاملاً به کیفیت و برند تولیدکنندهی پارکت بستگی داشته و همانطور که گفته شد، قیمت روز هر متر مربع و هر بسته پارکت تا حد زیادی به نرخ دلار بستگی دارد.

گول پارکت لمینت آرتا را نخورید

به طور کلی مجموعه گروه صنعتی آرتا در تلاش است کالایی با کیفیت و مقبول نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی تولید کند، این دیدگاه در تمام محصولات متنوع این شرکت صدق می کند. بخاطر کیفیت بالای کاور لمینت آرتا، برای تمیز کردن آن، نیازی به شوینده نیست، تنها با کمی رطوبت، غبار و آلودگی پاک میشود. ویکی دکو ضمن همکاری با بهترین نصابان پارکت، نصب و اجرای با کیفیت این محصول را برای مشتریان خود (در شهر تهران) فراهم میکند. هر چه عمق خراش ها و تعداد آن ها بیشتر باشد، تعمیرات پارکت، دشوارتر می شود. این کار باعث محافظت بیشتر در برابر هرگونه رطوبت می شود و به عنوان یک مانع صوتی و عایق عمل می کند. پارکت لمینت آرتا اولین تولید کننده کف پوش لمینت در ایران می باشد ، همینطور که میدانید کف یک ساختمان از مهم ترین بخش های ظاهری و دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود. پارکت منزل و خانه را میتوان در قسمتهای مختلف یک ساختمان مسکونی بکار برد؛ سالن پذیرایی یا هال، اتاق ها و راهروها. پارکت آرتا نظرات مثبتی را در میان عوام مردم به همراه داشته است.

پارکت آرتا داده می‌خواهیم همه مطالعه از

اما زمانی که بحث قیمت به میان میآید پارکت لمینتی که کیفیت انواع خارجی را داشته باشد از نظر قیمت به مراتب ارزانتر است. عبارتهایی مانند «بزرگترین تولید کننده پارکت در ایران» و مانند آن الزاماً بیان کنندهی کیفیت برتر تولید این محصول نیستند. علاوه بر این، سیستم کلیک ها در پارکت لمینت ARTA طوری طراحی شده است که پس از اتصال کلیک ها به یکدیگر دو لمینت به صورت همیشگی در یکدیگر پرس خواهند شد و از این رو زیبایی خود را تا مدت های زیادی حفظ می کند. مقاومت در برابر آب مدل پارکت کف چون از چوب طبیعی هست پس در برابر آب زیاد مقاوم نیست. پروفیل چوب پلاستیک همانطور که از نامش پیداست، محصولی مقاوم و با کیفیت بوده که از ترکیب تراشههای چوب طبیعی و پلاستیک مرغوب تولید میشود. مقاوم است و شما میتوانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. سطوح پارکت لمینیت آرتا مقاوم در برابر رنگ پریدگی ناشی از قرار گرفتن در معرض پرتوهای غیرمستقیم خورشید یا نورمصنوعی عادی مقاوم می باشد . به علت خاصیت عایقی آن در برابر صدا و گرما با قرار گرفتن پا بر روی آن در فصل زمستان، احساس سردی به بدن منتقل نمیشود. در واقع مردم از اجناس و محصولاتی که با ضمانت به مشتری عرضه می شوند، استقبال می کنند.

  1. کلیک های چهار طرفه در پارکت ارتا
  2. نصب و اجرای کف خانه پارکت سریع تر و راحت تر است
  3. سرعت نصب لمینت نسبت به پارکت زیادتر است
  4. تضمین منصفانهترین قیمت
  5. ایجاد سروصدا در هنگام راه رفتن در صورت نصب نامناسب

بله، میتوان لمینت را از کف یک محل برداشته و در محل دیگر نصب نمود. لازم به ذکر است که تمامی قیمتهای درج شده در ویکی دکو بر حسب متر مربع است. از آنجا که برخی از مواد لازم برای تولید پارکت لمینت وارداتی هستند، قیمت دلار نیز بر قیمت تمام شدهی لمینت ایرانی نیز تاثیرگذار است. به دلیل مهارت و زمان لازم جهت اجرای کفپوش پارکت، در ابتدا از آن بیشتر برای پوشاندن کف منازل اشراف زادگان استفاه می شد و در مجموع، بیشتر خانواده های متمول و پولدار از پارکت استفاده می کردند. چوب پلاست، ترمووود، پارکت، پی وی سی و … بهاین ترتیب، چوب ترموود در برابر آفتاب، رطوبت و تغییرات دما مقاومت بیشتری پیدا میکند. مانند آنچه که در زمینهی تولید هر محصول دیگر میتوان دید، تولیدات یک مرکز تولید پارکت کوچک که از آخرین تکنولوژیها و نیروی انسانی متخصص استفاده میکند میتواند بسیار با کیفیتتر از محصولاتی که توسط قدیمیترین و بزرگترین کارخانه تولید کنندهی پارکت در ایران باشد که از دستگاههای قدیمی استفاده میکند. معرفی بهترین جایگزین پارکت چوبی در فضای باز! همین امر موجب استحکام بالای آن شده و متریال را به گزینهای مناسب و مختص فضای باز تبدیل نموده است.

  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • هزینه نصب پس از بازدید برآورد و اعلام میگردد
  • پارکت محکم تر از لمینت است
  • زیبایی کمتر نسبت به پارکت چوبی؛

یا استحکام و دوام آنها نسبت به کفپوش های چوبی چگونه است؟ جنس مغزی پارکت لمینت HDF که مخفف HARD DENSITY FIBERBORD می باشد، که دانسیته HDF از فاکتورهای اصلی پارکت لمینت با کیفیت می باشد و هر چه میزان فیبر HDF بیشتر شود دانسیته آن بالاتر میرود و علاوه بر افزایش استحکام قابلیت ماشین کاری آن افزایش مییابد. این خصوصیت در محصولات آلمانی، بلژیکی، ترکیهای و چینی با بهترین کیفیت ارائه میشود. صد البته که در نظر داشتن رنگ دیوارها، سبک مبلمان، رنگ و مواد سازندهی عناصری همچون کابینت و … البته در بسیاری از موارد، مشتریان به منظور به صرفهتر شدن هزینه پارکت کف پذیرایی را از مرغوبترین مدلها انتخاب کرده و پارکتهای اتاق و سایر قسمتها را از درجات کیفی پایینتر. معمولا در بیشتر موارد، بعد از چند سال نیاز است که مجددا سطوح آن اصطلاحا سایبده شده و مجددا لاک زده شود. ترکیب این دو سیستم مختلف نصب، سیستم کلیک آرتا را به بهترین سیستم تبدیل کرده است و مزایای بیشتری را هم برای شما در بر خواهد داشت. لایه رویه پارکت لمینت اورلایر می باشد که هر چه گرماژ بیشتری داشته باشد مقاومت سایشی آن بیشتر می شود که با علامت مسکونیAC3، اداری AC4، تجاری AC5 نشان داده میشود.

ها به شکلی است که نیازی به نصب و اتصال ندارد.

درواقع اصلی ترین لایه پارکت لمینت همان لایه مرکزی یا HDF است که با لایه های محافظ رویه و زیرین پوشیده می شود و تولید HDF آرتا به منزله تولید بخش بزرگی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پارکت لمینت است. طبیعت مادر انسان است و از آنجا که چوب به طور مستقیم از دل طبیعت استخراج میشود، وقتی به عنوان مصالح ساختمانی بکار میرود حسی از اصالت و تعلق در ناخودآگاه انسان بیدار میکند. چند مورد از دلایل این استقبال فزاینده از این قبیل هستند: مواد لمینت کاملاً بر پایهی چوب تولید شده و در حالی که ایرادات چوب طبیعی را برطرف کرده است، کاملاً گرما و حس و حال چوب طبیعی را در خود دارد، لذا نیاز غریزی به نزدیکی با طبیعت را برای انسان شهرنشین برآورده میکند. البته پارکت سفید با طرح چوب آنقدر زیبا و حرفه ای طراحی شده است که تفاوت آنچنانی با چوب سفید طبیعی ندارد . طراحی این پارکت ها به شکلی است که نیازی به نصب و اتصال ندارد. بخشی از این روند صعود به دلیل تکنیک های جدید تولید پارکت است که طیف گسترده تری از گونه ها و نقوش چوبی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. برای مثال، پارکت های چوبی با کیفیت بالاتر و مارک های معتبر معمولا قیمت بالاتری دارند، در حالی که پارکت های با کیفیت پایین تر یا بدون مارک قیمت پایین تری دارند.

استفاده از لمینت برای کف خانه یا سایر ساختمانها روز به روز در حال افزایش است. لذا همواره میتوانید بهترین قیمت پارکت را از ویکی دکو بخواهید. اما شاید شما هم بخواهید در مورد لمینت بیشتر بدانید. پارکتهای تولید شده در کارخانه بسته بندی شده و متراژ مشخصی از قطعات پارکت لمینت در هر بسته قرار میگیرد. بدین صورت که قطعات پارکت را به صورتهای مختلف مانند جناغی، آجری، شطرنجی و سطری و … لهستان: این کشورها محصولات خود را به صورت نمایندگی به ایران عرضه میکنند و واردکنندگان پارکت لمینت این برند از محصولات هیچ گونه اجازه تغییر کیفیت محصول را ندارند و فقط قدرت انتخاب نوع کالیته را دارند این محصولات به دلیل وجود تحریمات و تفاوت زیاد نرخ ارز یورو با قیمت بالاتری نسبت به برندهای دیگر به دست مصرف کننده می رسند ولیکن بدون شک از خرید خود آسوده خاطر هستید. علاوه بر افزایش کیفیت ظاهری، شکل های متنوع و شیکی از لمینت ها تولید شده اند و توجهات بسیاری از مردم حتی آنهایی که سرسختانه معتقد به استفاده از چوب هستند را به سمت خود جلب کرده اند. مسلما تمیز کردن پارکت و لمینت به اندازه دیگر کفپوش ها ساده نیست، اما روش هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند از پس این کار بر بیایید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما