فیلمنامه بهول گی؟ دیپیکا پادوکن در حالی که التماس می کند کاپیل شارما را مسخره می کند – تماشا کنید

[ad_1]

دهلی نو: کاپیل شارما، کمدین، وقتی با دیپیکا پادوکن در نمایش «کاپیل شارما شو» ملاقات کرد، طرفداران زیادی روی صحنه داشت و ما او را سرزنش نمی کنیم! این ستاره کمدین عصبی بود، از حرف‌هایش عصبی بود و به‌طور غیرقابل کنترلی سرخ می‌شد که ستاره قدبلند با همبازی‌هایش در «Gehraiya» یعنی Ananya Panday و Siddhant Chaturvedi روی صحنه ظاهر شد.

کاپیل از دیپیکا برای بازی در فیلم هایی با ژانرهای مختلف از فیلم های تاریخی گرفته تا فیلم های اجتماعی تمجید کرد. او از او پرسید که آیا یک فیلم کمدی می‌سازد، برای چه کسی این کار را می‌کند، که مستقیماً به خودش اشاره نداشت.

دیپیکا لبخندی زد و گفت که می خواهد کاپیل شارما او را کارگردانی کند و با او همبازی شود. او گفت: “آغار آپ تولید کارنا چاه توه آپ تولید بهی کار ساکت های (در صورت تمایل می توانید فیلم هم بسازید)”.

کاپیل پاسخ داد، “دیپیکا که لیه تو اصلی دوبارا… ساری داولات للو آپ، لاگا دو (برای دیپیکا این کار را خواهم کرد. تمام پولم را می گیرم، همه را در فیلم می گذارم)”

پاسخ او همه، به خصوص دیپیکا را از هم جدا کرد.

کاپیل بعداً به دیپیکا می گوید که فراموش کرده چه چیزی باید از او بپرسد. او از او پرسید: “Kya hua Kapil؟ فیلمنامه bhul gaye?” که آرچانا پوران سینگ را به دوش کشید.

کمدین هنوز در تلاش است تا کلمات خود را قبل از بازگشت به شخصیت، مجذوب جذابیت دیپیکا، بیابد.

ویدیو را اینجا ببینید:

https://www.youtube.com/watch?v=ozUAguSFFYM

دیپیکا پادوکن، آنانیا پاندای و سیدانت چاتورودی در «نمایش کاپیل شارما» برای تبلیغ فیلم رابطه‌درام آینده‌شان «Gehraiyaan» با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این اولین باری است که دیپیکا پادوکن، آنانیا پاندای و سیدانت چاتورودی فضای نمایش را به اشتراک می گذارند و طرفداران از دیدن اینکه چگونه با استعدادهای فردی خود به فیلم جان می بخشند هیجان زده هستند.

به طور خاص، کاربران اینترنتی مشتاق تماشای شخصیت معیوب، واقعی و پیچیده دیپیکا هستند که در میان دختر عمویش تیا با بازی آنانیا پاندی و نامزد پسر عمویش زین با بازی سیدانت چاتورودی گیر افتاده است.

آهنگ زیبا و موسیقی پس‌زمینه توسط دوتایی موسیقی Kabeer Kathpalia و Savera Mehta ساخته شده است. از سوی دیگر، شعر توسط کوثر منیر و انکور تیواری سروده شده است.

این فیلم در تاریخ 11 فوریه 2022 در Amazon Prime منتشر خواهد شد.



[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما