“سبز سبز” از ایران

[ad_1]

ایرانسل با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسبوکارهای دیجیتال، درصدی از مبلغ خرید محصولات و خدمات دیجیتال دارای ویژۀ «نقطۀ سبز» را به عنوان نشانی (Cashback)، به اعتبار کیف پول دیجیتال مشترکی که محصولات و خدمات فوق را می‌خرند، واریز می‌کند. میند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند با خرید محصولات و خدمات ایرانسل که با ویژۀ «نقطۀ سبز» مشخص شده، درصدی از مبلغ خرید خود را در قالب کیف پول دیجیتال ایرانسلی، دریافت کنند. اگر می خواهید بتوانید محصولات و خدمات بخرید، باید هزینه آن را بپردازید.

معنی کلمه چیست؟

در کنار محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن، نقاط سبز کوچکی به چشم می خورد که نشان می دهد نقاط سبز در خرید آنلاین آن محصول یا خدمت هستند.

در صورتی که مشترکان ایرانسل هر یک از این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل درصدی از مبلغ خرید، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به عنوان مبلغ به کیف پول دیجیتال ایرانسلی مشترک واریز می شود که این اعتبار، برای خرید آنلاین. محصولات و خدمات به طور همزمان در دسترس هستند.

ارسال پیام به سیمسرت: هزار تومان

در صورت خرید هر یک از سیمکارت های دائمی و اعتباری تلفن همراه ایرانسل از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من نیز، 130 هزار تومان به خریدار سیمکارت تعلق می گیرد. این نشانه آن است که شما نمی توانید تفاوت بین شما دو نفر را ببینید.

در تصویر شما شبیه آهنگر هستید، شبیه آهنگر هستید، شبیه آهنگر هستید.

در این صورت می توانید به کمک دست خود و با قدرت دستان خود آهنگری و تعمیرات را در سرزمین ایران خریداری کنید.

«کیف پول دیجیتال ایرانسل» از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن امکان دسترسی و دریافت واریزی شده و قابل استفاده در آن را برای استفاده از محصولات و خدمات متنوع موجود، از جمله خرید بسته های اینترنتی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک ایرانسل، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز. و بسیاری از محبوب ترین موزیک ویدیوها (برنامه ها، موسیقی، فیلم، کتاب، موسیقی، کتاب صوتی و غیره) قابل استفاده هستند.

تا زمانی که در کتاب اسرائیل در سرزمین کنعان نوشته شده است.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما