ppsxbanner

در این فصل ماجراجویی به یاد ماندنی را در سافاری کویر دبی تجربه کنید

[ad_1]

دبی یک شهر جهانی است که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. این شهر که از سه طرف از بیابان و از طرف چهارم اقیانوس پوشیده شده است، زیرساخت های کلاس جهانی و میراث باستانی عربی را به طور موازی حمل می کند. دولت امارات متحده عربی با توسعه شهر به گونه ای که تمام دنیا از زیبایی آن شگفت زده می شوند، با موفقیت این شهر را به یک کانون گردشگری جهانی تبدیل کرده است. می توان به راحتی با مناطق زیبا، مهمان نوازی و ماجراجویی در دریا و شن و ماسه آن را مسحور کرد. صحرای عربی، جویندگان هیجان را از امارات متحده عربی یا کشورهای مجاور و گوشه های دوردست جهان به خود جذب می کند. علاقه مندان به ورزش های ماجراجویی دوست دارند سافاری صحرای دبی را تجربه کنند، به ویژه تپه های شنی در تپه های طلایی در دومین صحرای بزرگ جهان.

سافاری دبی فعالیت مورد علاقه افرادی است که برای گشت و گذار در دبی می آیند. چه آن‌ها اولین بار باشند و چه قبلاً بارها از دبی دیدن کرده‌اند، سافاری صحرا همیشه در فهرست کارهایی است که باید انجام دهند. دلیل آن این است که بهترین های هر دو جهان، ماجراجویی و اوقات فراغت را ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند با خانواده و دوستانتان باشید یا به صورت انفرادی سرگردان باشید، همه می‌توانند سهم خود را از هیجان و ماجراجویی از سافاری صحرای دبی داشته باشند. فقط کودکان زیر 3 سال، زنان باردار و افراد مسن مبتلا به کمردرد یا سایر مشکلات مربوط به سلامتی به دلایل ایمنی واضح مجاز به شرکت در سافاری نیستند. سافاری صحرا در شیفت ها و ترجیحات مختلف موجود است. بسته به بودجه و علاقه خود، حتی می توانید یک سافاری خصوصی رزرو کنید که در آن فقط راننده سافاری شما را همراهی می کند تا شما را به یک تپه شنی هیجان انگیز در میان تپه های شنی بزرگ صحرای وسیع عربستان ببرد.

Safari ماجراجویی افراطی

بسته به اینکه می خواهید وقت خود را در بیابان چگونه بگذرانید، صبح، عصر، ماجراجویی شدید یا سافاری شبانه ارائه می شود. سافاری شدید ماجراجویی برای کسانی است که دوست دارند خود را برای سواری در چالش‌برانگیزترین مکان‌های صحرا به چالش بکشند. این شامل تپه شنی در «تلماسه قرمز»، ماجراجویانه ترین نقطه در صحرای روبا-الخالی دبی بسته به انتخاب شما است. زمان سافاری ماجراجویی Extreme از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر است. مسافران عموماً این را با سافاری عصرانه می گذرانند.

سافاری صبحگاهی

اگر در یک سفر کوتاه به دبی هستید و می خواهید حداکثر در مدت زمان کوتاهی سفر کنید، سافاری صبحگاهی را انتخاب کنید. وسیله نقلیه اپراتور تور شما را از هتل می‌برد، شما را به یک تجربه 20 دقیقه‌ای هیجان‌انگیز تپه‌بازی می‌برد، و سپس به یک کمپینگ زیبای بادیه‌نشین. می توانید نوشیدنی های گوارا میل کنید و مدتی از دوچرخه سواری با چهارچرخ لذت ببرید، روی تصاویر زیبا کلیک کنید. سپس وسیله نقلیه شما را به هتل بازگرداند. کل سافاری 2 ساعت طول خواهد کشید. بهترین بخش این سافاری زیبایی فریبنده صبحگاهی بیابان است که در تابش آفتاب صبحگاهی خیره کننده به نظر می رسد.

سافاری عصرانه

سافاری عصرانه اوقات فراغت واقعی از تجربه بیابان و مهمان نوازی عربی را به ارمغان می آورد. مجموعه ای از شگفتی های زیبا در انتظار شماست. سافاری که اوایل عصر حدود ساعت 4:30 بعد از ظهر شروع می شود، به شما فرصت کافی برای دیدن مکان های زیبای مختلف کویر از جمله نقطه غروب خورشید می دهد. راننده سافاری در حین رانندگی از میان تپه های شنی زیبا در این مکان ها توقف می کند، جایی که شما هیجان تپه های شنی معروف را تجربه می کنید. در راه، می توانید خود را در توقف های مختلف زیبا تازه کنید و روی تصاویر کلیک کنید. پس از تپه های شنی پرماجرا، به محل کمپینگ می رسید. یک اردوگاه دوست داشتنی که با تم بادیه ساخته شده است، تصاویر واضحی از زندگی بیابانی به شما می دهد. نوشیدنی های گوارا و خرمای عربی پذیرای شما هستند. رقصندگان شکم سیال تخیل شما را تسخیر می کنند. همچنین می توانید مهارت های رقص خود را با آنها بررسی کنید. از سوی دیگر رقصندگان تنورا، محیط را به حماسه صوفیانه خود گره می زنند. بچه ها می توانند از نمایش آتش، شتر سواری و اسب سواری لذت ببرند. هنر حنا توسط صنعتگران آموزش دیده وجود دارد. همچنین می‌توانید روی عکس‌ها در لباس‌های سنتی بادیه‌نشین کلیک کنید تا سرگرمی بیشتری داشته باشید. شام عربی عجیب و غریب و باربیکیو برای ساکت کردن ذائقه ها وجود دارد.

سافاری شبانه

سافاری های شبانه برای کسانی است که در آنجا حضور دارند تا از فضای بیابان حداکثر لذت را ببرند. سافاری که از عصر شروع می شود شما را به مکان های زیبای بسیاری می برد. تپه شنی در شب تجربه ای کاملا متفاوت به شما می دهد. روی تصاویر زیبای ناپدید شدن خورشید در پشت تپه های بزرگ کلیک کنید. نسیم خنک و غروب خورشید احساس آرامش و آرامش را ایجاد می کند. وقتی به محل کمپینگ می رسید، محیط کاملاً متفاوت است. پس از غروب آفتاب، یک کمپ پر جنب و جوش و رنگارنگ آماده پذیرایی از شما برای شب است. فراموش نکنید که چند مرحله را با رقصنده های شکم هماهنگ کنید. شما همچنین می توانید در اینجا در حالی که از چرخش رقصندگان تنورا لذت می برید، از شیشا لذت ببرید. موسیقی صوفیانه به شما ایده عمق معنویت در فرهنگ عرب را می دهد. پس از یک روز خسته کننده، از غذای عربی در کمپ لذت ببرید و شب را در چادری با دکوراسیون زیبا و مجهز به تمامی امکانات بگذرانید. زیبایی پر زرق و برق کویر را در شب پر ستاره مصرف کنید.

بهترین زمان برای سافاری صحرای دبی بین نوامبر و مارس است که هوا بسیار آرام تر و دلپذیرتر از تابستان است. بسیاری از اپراتورهای تور معتبر مانند Oasis Palm Dubai خدمات سافاری ارائه می دهند. اگر در فصل اوج سفر می‌روید، همیشه توصیه می‌شود که از قبل رزرو کنید. Oasis palm دارای امکان رزرو آنلاین و پشتیبانی 27×7 مشتری برای هر درخواستی است. آنها اطمینان داده اند که هم وسایل نقلیه و هم رانندگان برای مسافران کاملاً ایمن هستند.

(محتوای میز برند)



[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما