با کمک آسیاب های بادی.

[ad_1]

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های دنیا، قصد دارد با ارائه ابزارهای گسترده ای از محصولات و ابزارها با سیستم عامل های یکپارچه به هوشمندتر شدن فناوری زندگی، کار، ورزش، تفریح ​​و تمام توانایی های زندگی انسان ها کمک کند و به طور خلاصه یک اکوسیستم کامل شود. لطفا اینگونه انجام دهید. یکی از اجزای این اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی، مانیتور است که در حال حاضر چهار مدل از آنها برای استفاده های مختلف در بازارهای داخل کشود هستند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخت. مطمئن شوید که در مورد کاری که می خواهید انجام دهید نگران نباشید.

MateView

دستگاه تلفن همراه داخلی MateView در دسترس نیست. مکانیک ها با همین تعداد ماشینی که می توان برای کار با دستگاه از آن استفاده کرد، از کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فردی برخوردار است. این یک مانیتور در صفحه 28.2 است. این یک تصویر با وضوح بالا و وضوح بالا 4K+ با یک تصویر با وضوح بالا 3: 2 است. اگر روشنایی 500 نیت، قابلیت نمایش 1.07 رنگ رنگ و پوشش رنگی 98% DCI-P3 و 100% sRGB را هم به این مشخصات اضافه می کند کاملا مشخص است که MateView می تواند کاملا ایده آل و فوق العاده برای طراحان و گرافیست ها باشد. این صفحه دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و ویژگی ها است که استفاده از آنها آسان است. از هر یک از این مانیتورها، می توانید از اطلاعات تماس کارت USB-C یا دوربین دیجیتال استفاده کنید.

به این ترتیب که با استفاده از یک کابل USB-C (که داخل جعبه محصولمانی وجود دارد) می توانم را به کیس یا لپتاپ های دارای پورت USB-C یا تاندربولت (نظیر مک بوک پرو اپل یا کارت های گرافیکی مجهز به این درگاه) متصل کند. . در این مورد، می توانید از رایانه 4K+ با کیفیت بالا استفاده کنید. این مانیتور امکان نصب تصاویر دارای NFC را در اکثر دستگاه های تلفن همراه فراهم می کند. مطمئن شوید که MateView دو صفحه نمایش و دو آینه داخلی دارد.

ساندبار 34 اینچی MateView GT

با کمک آسیاب های بادی.

ديوارهاي خانه پر از آب بود و آبي نبود كه بخورند. اگر می خواهید پول زیادی به دست آورید، باید مطمئن شوید که پول زیادی دارید. مانیتور MateView GT کاملاً قابل تنظیم است و دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و ویژگی ها است. لطفا توجه داشته باشید که اگر کاربر به صفحه نگاه می کند شما به دنبال یک صفحه هستید.

از صفحه 34، 21 را ببینید: 9 تصویر 3K که در هر زمان قابل مشاهده هستند. نحوه دانلود ویدیوی MateView GT در تصاویر با وضوح 165. این میزان به روز شده و کمک زیادی به اجرای روان بازی ها انجام می دهد و عملکرد آن به این ترتیب است که در هر ساعت 165 مرتبه تصویر به روز شده و به این ترتیب کوچکترین حرکات هم قابل مشاهده هستند. این ویدیو در دور اول تراندا به شدت توصیه می شود.

در هر مورد، شما قادر خواهید بود بیش از 60 تا 90 درصد اطلاعات را بخوانید. این مانیتور با بیش از 350 نت، با وضوح و وضوح صفحه نمایش لمسی HDR10 و 4000: 1 است. اما یک ویژگی جذاب هم در MateView GT تحت عنوان “Dark Field Control” وجود دارد که به صورت خودکار فضاهای تاریک را نمایش می دهد و از این طریق رقبای شما شانسی کمتری دارند که در نقاط تاریک پنهان شده و از چشم شما دور بمانند. این یک دستگاه بزرگ است که می توان از آن برای ساخت تعداد زیادی عکس استفاده کرد که می توان از آنها به طور کلی استفاده کرد.

MateView GT 27 اینچی

این مانیتور عضو خانواده کوچک MateView GT به شماره میرود و مخصوص آن دسته از بازی‌هایی است که دوست دارند از امکانات جذاب این سری بهره ببرند اما قصد دارند یک سیستم مخصوص بازی میانرده خریداری کنند. توجه داشته باشید که از نام این اکانت در صفحه بیست و هفتم، امکان استفاده از آن وجود دارد.

این مانیتور تصویر 16: 9 را با وضوح تصویر 2K و دارای 34 بعد می باشد. MateView GT 27 اینچی یک باتری رده بالا و باکیفیت است که دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است. دارای 16.7 میلیون روپیه، 350 شبکه، 90٪ DCI-P3، 100٪ وضوح sRGB و HDR با گرافیک با وضوح بالا.

نمایشگر 23.8 اینچی

با کمک آسیاب های بادی.

در پایان هفته، مانیتور 23.8 نشان می دهد که شما نمی خواهید بدانید چه کاری انجام می شود. این نجار خانه خداوند صبایوت است. شبکه IPS به کاربر این امکان را می دهد که بدون اجازه و بدون اجازه تصاویر را مشاهده کند.

در مجموع 150 نتایزن در این شبکه تا پایان سال در دسترس عموم هستند. مانیتور Display 23.8 “هوآوی از دو تکنولوژی کهنده نور آبی تصاویر با گواهینامه TÜV Rheinland و Flicker Free بهره میبرد که به شما کمک می کند در استفاده از مدت زمان کمتر آسیب دیده و آسیب دیده شوید.

مراقب باشید زیاده روی نکنید و دریابید که چاره ای جز دادن آن به مردم ندارید.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما