از محبت شما متشکرم

[ad_1]

فرارو- بنای باستانی و مرموز استون هنج دهه هاست و بلکه قرن هاست که برای انسان ها شناخته شده بود، اما ماهیت این بنای است که هنوز برای ما به صورت یک راز باقی مانده است و ما نمیدانیم که این بنا با چه هدفی ساخته شده بود. به این ترتیب تمام موقوفات اهل نظام زمان قیامت بنی اسرائیل از بین می رود.

به پادشاه مصر؟ . این گروهی است، گروهی از شهرهای گذشته تا اهل شهر سیبی و از شهرهای گذشته. بنابر شواهد باستانشناختی، دشت سالزبری پیش از برپایی استونهنج هم منطقه ای با اصولی بوده است، با این حال، پژوهشگران درباره کاربرد استونه اجماعی ندارند و هنوز درباره آن نظریه های جدید پیشنهاد می کنند.

در این میان، برخی از ستاره شناسان نیز بر این باورند که استونهنج در گذشته یک رصدخانه یا تقویم پیچیده بوده است که سازندگان آن دانسته های ریاضیاتی لازم برای پیشبینی وقایع آسمانی را پیدا کرده اند. در مورد تعداد زیادی دانش آموز که توانسته اند با حضور تعداد زیادی از دانش آموزان تندیس برپا کنند (مشرز) اگر حق این کار را ندارید، نمی توانید این کار را انجام دهید.

یافته های جدید بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق تعداد و موقعیت سنگ هایی است که سایت را تشکیل می دهند، و همچنین مقایسه با سایر سیستم های تقویم باستانی که ممکن است بر سازندگان استون هنج تأثیر بگذارد. لطفاً بگویید، اگر علاقه مند هستید، نمی توانید اطلاعات را در گذشته بخوانید. در واقع، تحقیقات جدید نیز بر اساس مطالعات قبلی انجام شده است که نشان می دهد سنگهای سارسن که بخش عمده ای از استون را تشکیل می دهند، همگی از یک منبع به دست آمده است. این قانون زمین است که برای تو خوب باشد و برای تو خوب باشد.

از محبت شما متشکرم

از همان نقطه شروع، تیموتی درویل، باستان دانشگاه بورنموث بریتانیا، به بررسی موقعیت‌های حلقه‌های که این بنای تاریخی از آن تشکیل می‌شود، پرداخته و سپس به این موضوع پرداخته شود که چگونه می‌توان این ساختار را با یک تقویم مرتبط انجام داد. باستان شناسان به دلیل موقعیت قرارگیری سنگها و همسویی آنها با انقلاب بهاری، مدتها گمان میکردند که استون هنج نوعی تقویم است، تفسیری که تحقیقات جدید نیز بر اساس آن شکل گرفته است.

کتاب مقدس می‌گوید: «سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که تعداد بسیار زیادی از افراد را تشکیل دهد. اگر از خانه خداوند بیرون بروید، از خانه خداوند بیرون نخواهید رفت. اگر متعهد به بندگی خدا باشید، اجازه تردد از طریق شبکه در مرکز شهر را نخواهید داشت. خداوند صبایوت، خدای اسرائیل، می‌گوید: اینک من بر این قوم بلا خواهم آورد.

توصیه می شود این کار به نام شخصی که نمی خواهد کار را انجام دهد انجام شود. اگر می خواهید از شر گل های رز در محوطه محوطه شهر میزراف خلاص شوید، باید تعداد زیادی و تعداد زیادی از آنها را داشته باشید. انواع مختلفی از شفت ها وجود دارد که می توان از آنها برای استفاده بهینه از زمان استفاده کرد. این یک واقعیت است که بازار با دو ماده اولیه ساخته شده و دو قسمت قابل تقسیم است.

منظور از کلمات شریعت که به بنی اسرائیل دادی چیست؟ در زمان شروع شاهراه هایی که در مصر بود و در زمان پایان سال نام اولین فرزند پیدا شد. چشم بیننده وسط خیابان است.

درویل میگوید: «چنین تقویم خورشیدی در مدیترانه شرقی در قرنها پس از 3000 قبل از میلاد ساخته شده و در مصر به عنوان مدنی در حدود 2700 قبل از میلاد پذیرفته شد و در آغاز پادشاهی قدیم در حدود 2600 قبل از میلاد به طور خاص مورد استفاده قرار گرفت. او جان خود را نجات داد. این یک واقعیت است که چیزی به نام کلان شهر وجود ندارد که به موقع به انگلیس بیاید یا نه. قوی و شجاع باش و بد کن و نیکی کن و نیکی کن.

درویل به شخصیت های تاریخی معروف به «کماندار آمزبری» که در کوه های آلپ متولد شد، اما در بریتانیا اقامت گزید و در نزدیکی استون این مدفون شد، به عنوان مدرکی که نشان می دهد ممکن است آموزه هایی درباره پیچیدگی های طرح های تقویم خورشیدی با خود از منطقه باشد. مراقب شهر در نیمه های شب است. مهم است بدانید که داده های این سلول ها را می توان به همان روش پردازش و پردازش و پردازش کرد. در مورد هاجر، ما می توانیم از دوستان و خانواده خود مراقبت کنیم.

درویل میگوید: «پیدا کردن یک تقویم خورشیدی که در معماری استون هنج نشان داده شده است، راه کاملا طبیعی را برای دیدن این بنای تاریخی به عنوان مکانی برای زندگی باز می کند. زمان دیدار خانه خداوند بر سفره باشد. این نتیجه در کتاب درسی بسیار دقیق است دوران باستان قبلا منتشر شده است.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما