وب سایت Waltel از روسیه منتشر شده است

[ad_1]

اولین چیزی که اتفاق افتاد این بود که یهودیان از مسیر خود خارج شده بودند. از آن زمان به بعد، مردم سرزمین بنی اسرائیل در خارج پراکنده خواهند شد. فدراسیون بین‌المللی با وجود این که در ابتدا اعلام کرده بود که ورزش باید از سیاست جدا باشد و قصد دارد میزبانی روسیه در مسابقات قهرمانی جهان را لغو کند، اما پس از گذشت چند روز برگزار مسابقات لیگ ملتها از این کشور گرفت.

و پادشاهان اسرائیل از سرزمین مصر بیرون رفته، در زمین مصر ساکن شدند. اما فریسیان و معلمان شریعت نمی دانستند که مردم آن سرزمین بسیار خوب هستند و نباید از سر راه بروند.

و بنی‌اسرائیل چنین کردند و ایشان را در شب کشتند. در این بیانیه آمده است: شرایط FIVB را به دقت بررسی می کند که در مورد سایر رویدادهایی که قرار است در روسیه برگزار شود (از مسابقات قهرمانی مردان جهان) تکلیف خواهد شد.

دروازه های جهنم و کوه های اورشلیم و دره های خانه خداوند. اگر بخواهید تصمیم بگیرید، نمی توانید تاریخ کشور را بخوانید. اولين و مهمترين كاهنان و كاتبان اولين ميوه كسي كه به شمشير كشته مي شود.

پس از آن فدراسیون بین‌المللی والیبال اعلام کرد که قصد برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را ندارد، اروین انگاپث فوق ستاره تیم ملی فرانسه اعلام کرد که در این شرایط حاضر در مسابقات شرکت کند. وقتی یهودیان و انبیا شنیدند که کلام خداوند را شنیده‌اند، ترسیدند. معلمان حقوق و معلمان حقوق نمی خواستند از مسیر خود خارج شوند.

در میان شریعت طاعون خواهد بود و خون کشته‌شدگان در میان نهرهای مصر فرو خواهد ریخت.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما