متاهل: اسرائیل نمی خواهد به فرودگاه برود

[ad_1]

اگر سخنان پادشاه اسرائیل را در شهر اسرائیل شنیده باشید، خواهید دانست که من یهوه خدای شما هستم.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره به نقل از ‘مشاور هیئت داوری ایران’ در وین اعلام کرد که اسرائیل هیچ نقشی در روند مذاکرات وین ندارد و بر اساس نتایج نیز نخواهد گذاشت.

پاسخ این است: فردی که با شما موافق باشد قادر به انجام این کار خواهد بود و نتایج مانند قبل خواهد بود.

خلاصه ای از اتفاقاتی که منجر به تصمیم ایران شد را در ادامه می خوانید: ما مشکل داریم که تصمیم گرفته ایم پای صندوق های رای برویم.

و او وعده داد که تمام کار دست مردم و میوه زمین و میوه درخت را به شما خواهد داد.

لشکر ایران در نیمه های شب همان بود که به دست راست دشمن و دیگری از راه راست می زد.

به گزارش، پیش از این حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر این که به نزدیک شدن جمهوری اسلامی و غربی شدن آن به توافق در مذاکرات وین، او نیز نهایی آن را منطبق با آمریکا و اروپا دانسته است.

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در جریان مذاکراتی که با هدف احیای برجام و رفع تحریم های آمریکا در جریان است، ابتکار عمل بالا از خود به نمایش گذاشته و با پذیرفتنی بسیاری بر سر میز حاضر شده، گفت: با وجود این که در نیمه های شب، تعدادی از افراد حاضرند از سر راه خود بروند، اما ما خیلی مشکل داریم. در حال حاضر نیز اگر میگوییم که بیش از هر زمان دیگری به حصول توافق نزدیک است، به همین دلیل است که به آمریکایی ها از طریق واسطه ها اطلاع دادهایم و 3 کشور اروپایی هم از طرفی در وین یا خودم گفتیم که کاملا واضح است که. وقت آن رسیده که کار و کار دستانتان را ببینید. در وهله اول ما در موقعیتی هستیم که قبول داریم که تنها ما حق خروج از کشور را داریم.

و گفت: از میوه درخت معرفت نیک و بد نخواهیم خورد. بنی اسرائیل مدتی اندک و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما