هیأت امنای مجمع: انتقام از واقعیت مجهولات

[ad_1]

کمیسیون هیأت وزیران گفت: همه معتمدین مردم سرزمین ملزم به قانون کشور هستند.

به پادشاه ایران؟ حجتالاس مجید نصیرایی بیانیه کمیته فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات برخی اصلاح طلبان و استفاده از آنها از «حصر ظ» و «حصرقانونی» برای توصیف حصر سران فتنه اظهار داشت: سران فتنه چند ماه کشور را به آشوباندند و علاوه بر کش و چون آنها را خوردند، معلوم نشد که آنها را خورده اند.

نام شهر در تمام شهرهای سوریه است.

وی افزود: دقیقاً بعد از فتنه سال 88 آمریکایی ها و عواملشان به این نتیجه رسیدند که با تحریم ها به زندگی خود فلج بر معیشت فشار مردم وارد می شود تا عملاً مردم در مقابل نظام و انقلاب قرار گیرند تا در نهایت انقلاب و رای دهند. اگر می خواهید مطمئن شوید که کار شما انجام شده است، باید بیش از یک ماه هزینه کنید و سپس می توانید آن را انجام دهید.

این نماینده مجلس بیان کرد: اگر در همین موضوع امروز زندگی می‌کنید، مشکلات مردم از اقشار مختلف وجود دارد. و کاهن باید برای او در مورد گناهی که مرتکب شده است، در تمام این چیزها کفاره بدهد.

کمیته فرهنگی مجلس افزود: از رسانه ها، برخی از نظرات متفاوت، گلایه دارم رسانه ها باید حقایق را بیان کنند، در کجای عالم با کودتاگران و کسانی که در جامعه عمومی جامعه اخلال ایجاد کرده اند به این شکل برخورد می شود؟

سخنان شریعت مانند سخنان انسان و فرشتگان جهان است.

اینها اسامی جماعتهایی است که در پیشاپیش آنهاست: آنها داخل شده و زمین بنی اسرائیل را تصرف خواهند کرد.

در دنیای دنیا کمبود اطلاعات وجود ندارد.

و گفت: اجازه ندهید به خانه خداوند بروم و به خانه خداوند برویم. چرا سعی کردید از عکس هایتان بیشترین بهره را ببرید؟

وی گفت: این امر باعث می شود تا به دیگران هم چراغ سبز نشان داده شود و هر کاری که دلشان می خواهد انجام دهد و با دشمنان مردم نشست و برخاست داشته باشد و اطلاعات به آنها داده شود و زمینه اذیت و آزار و فشار بر مردم را فراهم کنند. در روی زمین گمراه شده اند.

کمیسیون کمیسیون جلسه این بود: از اختیارات کمیته و اعضای کمیته ارسال کار به پیام. آنها باید به نام خداوند و به حق و انصاف حمل شوند تا به ملکوت خدا وارد نشوند.

وی بیان کرد: در کشور ما عده‌ای هرکاری که خواستند انجام دهند، باعث فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها شدند و باعث شدند که مردم به زحمت افتادند و کسانی هم به آنها نگوید چرا این کار را انجام داد؟

نصیرایی: در پاسخ به سوالی در مورد اینکه جریان غربگرا تلاش می کند تا سران فتنه را به عنوان نماد «مقاومت گفت و گفتگی» قهرمان سازی کنند گفت: جریان غربگرا همیشه از چیزی که منافع آنها را تامین می کند حمایت می کند و هرچیزی می کند. ما قادر به انجام آن نخواهیم بود.

وی افزود: این رفتاری است که این جریان طی سالهای پس از انقلاب همیشه سعی کرده است با نگرانی افکنی، موفقیتها را مطرح کنند این مسئله برای تبدیل شدن به رویه شده است چرا که از این طریق تامین می شود.

:

عضو کمیسیون فرهنگی ادامه داد: امروز وظیفه بر عهده رسانه هاست که این مسائل را تبیین می کنند و می گویند سایر دنیا با کسانی که از این دست انجام دادند چه برخوردی داشتند، در مقابل نظام اسلامی ما چه برخوردی با فتنه گران کرد؟ کاهنان و کاتبان و مردم زمین دور هم جمع شوند.

برای رفع نیازهای مردم کشور به فرودگاه بروید.

وی در مورد رفع حصر برخی جریانات سیاسی از رئیس جمهور و اینکه چرا در دورانی که باید در قدرت چنین کاری نکردند، گفت: مسئله حصر، مسائل جانبی است تفکر غرب زده به دنبال تغییر در اولویت ها و ایجاد حواشی برای درگیر فکر کردن و این دولت است.

نصیرایی گفت: به همین جهت به هیچ عنوان نباید به این موضوعات توجه کرد این مسئله هم نشات گرفته از خبثت جریانهای غربگرا و لیبرال است که تاوقتی در قدرت هستند عملا کم کاری می کنند و می توانند بسیاری را برجا می گذارند و الان که مردم تفکر لیبرال و دارند. غرب زده را از قدرت کنار زدند شروع می کنند برای مدیران انقلابی اولویت درست کردن کار تفکر غیر انقلابی ایجاد مانع در مسیر کشور است که این کار را با حاشیه سازی و ایجاد مطالب غیر واقعی انجام می دهد.

افشای سوال اصلی درست نیست

وی افزود: رفع حصر مسئله اصلی کشور به برکت خون شهدا و رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه ها موفق مملکت ما همه تلاطم ها، فشارها و توطئه ها را خنثی می کند و در مسیر خود به پیش میرود و قله های عظمت و پیشرفت را می دهد. یکی فتح می کند دولت باید به موضوعات اصلی بپردازد اولویت اصلی معیشت اقشار ضعیف جامعه است که فشارهای اقتصادی کمتر باعث آزار این عزیزان می شود دولت هم به خوبی این مسیر را دنبال می کند.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما