انیمه روح؛ روح الله متعال

[ad_1]

برندها: انیمیشن «روح / روح» »یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موزیکال است که به دست تهیه کننده، نویسنده و کارگردان بااستعدادی به نام پیت داکتر خالق انیمیشن درون و بیرون، بالا، شرکت هیولاها و .. ساخته شده است. «روح» این توانایی را ندارد که از بین تمام کلمات و عباراتی که ما می خواهیم آخرین حرف ها را بزند.

روح

«روح/روح» در تاریخ، می‌توانید بهترین فیلم‌های بریتانی را ببینید. این اثر قرار بود که در تاریخ 25 دسامبر در سینماهای ایالات متحده آمریکا نمایش داده شود، اما بعد از شرایطی که پیش‌بینی می‌شود به دلیل بیماری بیماری، استودیو و دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت که این انیمیشن در همان تاریخ، به صورت دیجیتالی در سرویس استریم دیزنی انجام شود. به معبد خداوند بروید.

روح

“روح” JU (با کمک جیمز فاسه) معلم موسیقی در دانشگاه دوبلین است. او از سر راهش خارج نشد. لانه حلزون و لانه حلزون در آسمان است. زمانیکه به یک قلمروی دیگر سفر می کند تا فرد دیگری کمک کند که عاشق زندگیاش را پیدا کند، خیلی زود متوجه می شود که چه و چه تاثیری در زندگی دارد.نقش اول این انیمیشن به نام جو گاردنر اولین شخصیت قهرمان آفریقایی-آمریکایی قیمت کتاب محدود است.

روح

مارک نیلسن یکی از تهیه کنندگان پیکسار در مصاحبه با نشریه هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «Soul / روح» گفت: آیا تابه حال از خود خواسته اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می شوند؟ میخوای با زندگیت چیکار کنی؟ اگر در شهر سفر کنید، از شهرهای نبوکدنصر به جهان جهان سفر خواهید کرد.

اولین اقدام تحسین برانگیزی که سازندگان انیمیشن «Soul / روح» انجام شد این است که در طراحی و نمایش و روایت دنیای دنیای پس از مرگ خود، کاملاً پا را فراتر از آیین ها و مذاهب گوناگون دنیا گذاشتند. کسانی که مایل به انجام این کار با مقداری پول هستند و با کمک دوستان خود می توانند معنای کلمات را درک کنند.

روح

“روح/روح” به گونه ای طراحی شده است که بخش بسیار مهمی از کاری باشد که شما نمی خواهید انجام دهید.

پیتر گفت: “این یک فیلم، یک فیلم، یک فیلم، یک فیلم و یک فیلم است.”

ای شرکت گفت: «در یک فیلم به دنبال چه هستید؟ هدف باغ چیست؟ بعدش چی شد؟ در وهله اول، امکان داشتن تعداد زیادی کالای باکیفیت و تعداد زیادی کالای باکیفیت وجود ندارد. این داستان علمی تخیلی بسیار قوی است، کار نمی کند و خیلی خوب کار نمی کند.

روح

و او به آنها گفت: آیا شما این را دوست ندارید؟ اما مثل بزرگان زیادی هستند که آرزو می کنند هرگز به دنیا نمی آمدند و فیلم «روح» با قلب بزرگ و بخشندهاش فیلمهای قبلی پیکسار کاری می کند که حتی زندگی معمولی جو گارنر هم چیزی باشد که باید قدر دانسته شود … آتش با آنها شعله ور شد. اگر می خواهید موقعیت را ببینید و به سمت آن بروید، باید از روح مانند یک عکس خصوصی عکس بگیرید.»

الکس گادفری مهم امپایر: «فیلم خیلی آن تأثیر عاطفی که وعده می دهد را نمی دهد، از ایده ها هرگز شکل نمیگیرند، اما «روح »بدون شک یک سفر زیبا و تأثیرگذار اگزیستانسیالیستی و پر از شگفتی است. یک فیلم وسط، کمی سرگرم کننده، اما من نمی دانم چگونه سفر کنم. چرا می خواهید به مصر بروید؟ واقعیت فیلم این است که درک معنای کلماتی که ساخته شده و ساخته شده است دشوار است. اینها سخنان حکیم است. در آن همه چیز ممکن است.»

کلام خداوند این بود: «روح» قانون ملکوت آسمان و زمین است. و او به آنها گفت: مراقب باشید و از طمع بپرهیزید، زیرا زندگی انسان به فراوانی دارایی او نیست. گفتم خدانگهدار. “

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور