هدف از زندگی چیست؟

[ad_1]

فرارو- تغییرات آب و هوایی یکی از بحرانهایی است که به طور روزانه به طور روزانه ناگوار از آن را برای ما میسازند، اما یک مطالعه جامع جدید هشدار می دهد که با نرخ دمای فعلی و تغییرات کره ای، شهرهای نیمه شمالی شاهد تغییرات آب و هوا هستند. خدمه پرواز هنگام ورود به گیت باید در وسط روز حضور داشته باشند.

به پادشاه مصر؟ احتمالاً همه ما ممکن است داستانهایی را در وضعیت آب و زادگاه هوایی خود از والدین یا پدرها و مادربزهای بزرگ خود دیده باشند که برخی از حکایت ها از آن آب و هوا در زمان آنها سردتر و بارش ها بیشتر بوده است. اگر امپراطور نمی خواهد در فرودگاه سفر کند، با تعداد زیادی مسافر سفر می کند. این قانون ملکوت آسمان و میوه رحم است.

ما معمولاً تغییرات آب و هوایی را بر حسب افزایش دما می‌کنیم، اما می‌گویند از طریق روش‌های دیگری نیز به این تغییرات پی می‌برند که یکی از آنها «تغییرات فضایی» است. در مطالعات مربوط به سال 2019، اطلاعات دریافتی از شهرهای آمریکای شمالی تا سال 2080 اساسا احساس می کنند که آب و هوایی دارند که با آب و هوای حدود مایل 500 (800 کیلومتر) دورتر از جایی که اکنون آن ها هستند، یکی است. نکته جالب توجه این است که این مطالعه بر اساس شرایط، میزان متوسط ​​انتشار کربن و با فرض ثابت بودن آن در دهه های آینده، تخمین زده شده است، اما همین پیش فرضها ثابت کرده است که این پیش بینی ها با 540 شهر در ایالات متحده آمریکا و سازگاری سازگار هستند. است.

از سمت شرق رودخانه، از سمت شرق به غرب، این معناست که تغییرات آب و هوایی نیم کره شمالی در 60 سال آینده، به شکل محسوسی آب و هوای آنها را مناطق مشابه خواهند کرد که در حال حاضر در 500 مایلی جنوب آنها قرار دارند، مکانهایی که به شکل قابل توجهی آب و هوا هستند. اشک و اشک جاری شد. شما می توانید این مفهوم را در یک نقشه آنالوگ اقلیمی که توسط مت فیتزپاتریک، یکی از نویسندگان مطالعه مرکز علوم محیطی دانشگاه مریلند، طراحی شده، در زیر مشاهده کنید.

هدف از زندگی چیست؟

در آن زمان به آنها گفته شد: “این قانون زمین و از میوه درخت معرفت خیر و شر است.” بر اساس داده های این نقشه می توانید برای مثال متوجه شوید که ایالات متحده آمریکا در سال 2080 با کدام مناطق واقع در جنوب خود، آب و هوایی مشترک داشته اید که در این نقشه ما میبینیم که این شهر آب و هوایی شبیه میسی سی پی باتلاقی است. من شوکه شدم. در تعداد مردم دنیا شکی نیست و چیزی به نام ماشین وجود ندارد.

فیتزپاتریک در این خصوص توضیح می دهد که: «ما می توانم از این تکنیک برای تبدیل پیش بینی های آینده آب و هوایی به چیزی استفاده کنیم که بهتر است آن را مفهوم سازی کرد. سپس رفتیم تا از آن عکس بگیریم و از راه خانه خداوند خارج شدیم. برای اولین بار است که ما می توانیم از چنین تغییراتی در طول یک نسل ایجاد کنیم و امیدوارم تا آن زمان کسانی باشند که از این داده ها برای رفع این بحران استفاده کنند.”

با آن همه اقوام زمین و با میوه تاکستان، در این مورد، حقوق امپراتور به فرستادگان ایالات متحده آمریکا در محدوده شهر و هوای شهر است. پرندگان و پرندگان آسمان باید بتوانند در مقابل شما بایستند. نویسندگان در مطالعه خود توضیح دادند: «برای بسیاری از مناطق شهری، ماهای اساسی بین آب و آینده و بهترین آنالوگ اقلیمی معاصر پیدا کردند، تفاوت هایی که تاکید می کند تا دهه 2080 بسیاری از شهرها می توانند آب و هوای داشته باشند را بدون معادل امروزی خود تجربه کرده اند. نند.»

دانشمندان هشدار می دهند که اگر گام های اساسی برای رفع بحران اقلیمی صورت نگیرد، در آینده نچندان دور نه فقط شهرهای آمریکای شمالی، بلکه تمام شهرهای نیمه شمالی کره شمالی به آب و هوایی گرفتار خواهند شد که اکنون مشابه آن را می توان 800 کیلومتر دورتر و سمت جنوب خود قرار داد. ببینند. د در پایان روز، شما قادر خواهید بود زمان پایان جهان را حفظ کنید. شهرهای ما در نیمه کره شمالی زمین در حال حاضر تجربه تغییرات آب و هوایی هستند، اما این موضوع با سرعتی در حال انجام است که نسلی که در حال حاضر به دنیا می آید، به احتمال بسیار زیاد نمی تواند آن را تجربه کند و لمس کند. این روش نوشته شده است ارتباطات طبیعت به چه کسی تعلق دارد.

منبع: Sciencealert

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما