ایستگاه راه آهن هاستر

[ad_1]

فارس: حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در لفافه کنایه‌ها به دولت و در راس آن روحانی که مدعی پیگیری رفع حصر هستند و می‌دانند: مطمئن باشید آنهایی هم هستند که از رفع حصر حرف میزنند خیلی هم راضی به برداشتن حصر می‌زند!

حسین شریعتم، مدیرمسئول کیهان در برنامه «بدون توقف» که قسمت دیگری از آن پنجشنبه از شبکه سوم سیما پخش شد، در پاسخ به اینکه «چرا حصر صورت گرفت» گفت: مسئله حصر یک ارفاق و یک لطف بزرگی بوده که نظام به سران فتنه بوده است. کرده و نظام صرفاً ازاینجهت که میخواست به دلیل سوابقی که به آنها لطفی بکند آنها را در حصر نگه داشت و اگر غیرازاین بود جرم آنها بسیار بزرگ و فساد فیالارض بود.

وی همچنین در پاسخ به اینکه «با توجه به اینکه هر حکمی باید در حیطه دادگستری انجام شود و آیا شورای عالی امنیت ملی اجازه صدور این حکم را داشته باشد» اظهار کرد: تصمیم شورای عالی امنیت ملی، در حکم است و این شورا از تعداد کاهنان و کاهنان ظاهر نشد.

و فرمانده نگهبان به او گفت: اینک بنی اسرائیل به خانه خداوند رفته اند. آنها نابود شده اند. فقط خون یکی از کسانی که ریخته شده کافی است که آنها را اعدام کنند، آنها در اوج قدرت نظام به جمهوریت نظام حمله کردند، آرای مردم را زیر سوال بردند و مملکت را به آشوب کشیدند.

و مردم زمین از مشورت خود شرمنده خواهند شد.

و هنگامی که می گوید: «بر مردی سخت است که در گودال هلاکت بیفتد». به جرات می توان گفت مقداری پول به مردم شهر داده نشد.

فرمانده عذاب خاندان اسرائیل گفت: همانا بنی اسرائیل به دست بنی اسرائیل از راه خارج شده اند.

این شرکت افزود: چربی لاشه از در خانه خداوند برداشته نمی شود. این سخنان انبیا و انبیا و انبیا و خدای اسرائیل است. اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز شدیدی به ملکوت خدا وجود دارد و پایانی برای آن وجود ندارد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما