مقاله شماره یک در طراحی قالب وردپرس

نکته دیگری که در مورد این نوع قالب ها وجود دارد، زمان بر بودن آنها جهت رسیدن به مرحله بهره برداری است. با توجه به اینکه طراحی وب سایت با استفاده از قالب وردپرس در عرض چند دقیقه و فقط با چند کلیک ساده امکان پذیر است، به همین دلیل از لحاظ صرف زمان و هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما تیم دارکوب می تواند با صرف هزینه کم و در کم ترین زمان ممکن، یک وب سایت وردپرسی با قالب اختصاصی را طراحی و آماده به کار کند. اگر می خواهید خود را به عنوان یک وبلاگ نویس امتحان کنید، مثلاً یادداشت های کوتاهی در مورد سفر به شهرهای مختلف یا بازدید از رویدادهای جالب ارسال کنید، پس استفاده از یک قالب رایگان می تواند برای آشنایی با نحوه کارکرد وردپرس کاملاً کاربردی باشد. این یعنی شاید برای طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی هیچ طرح از پیش آماده مشخصی وجود نداشته باشد و همه چیز توسط یک تیم متخصص و براساس خواسته های مشتریان اجرا می شود. در کنار تمام این موارد، شاید علاقه ای به طراحی قالب به شخصه نداشته باشید و ترجیح بدهید که کس دیگری قالب مورد نظرتان را طراحی کند یا اینکه قالبی دیده باشید و بخواهید آن را به فارسی ترجمه کنید.

توس وب ، با توجه به تجربه بالا و همچنین دارا بودن متخصصین مجرب و البته بروز بودن اطلاعات و دانش فنی بالا ، برترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه طراحی قالب وردپرس را به شما ارائه خواهد داد . دقت کنید که در قرار داد شما به پشتیبانی و امکان رفع باگ ها اشاره شده باشد. در بیشتر مقاله ها در مورد اینکه چگونه به بهبود و توسعه وب سایت ها بپردازیم صحبت شده است، چگونه براساس استاندارها عمل کنیم و اینکه چگونه کدهایی ایجاد کنیم که توسط دیگران قابل خواندن باشد. تحویل قالب وردپرس و شروع همکاری : پس از تایید شما قالب وردپرس طراحی شده بر روی هاست و دامنه شما راه اندازی خواهد شد و ما سایت را به شما تحویل خواهیم داد و شروع مشاوره های مربوط به افزایش بازید را آغاز خواهیم کرد و در طول فعالیت سایت شما در صورت بروز هرگونه مشکل ما پاسخگو خواهیم بود و مشکلات احتمالی را به صورت رایگان برطرف خواهیم نمود. علاوه بر فراوانی استفاده از وردپرس، نسخه فارسی وردپرس نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرها قرار دارد و می توان یک فروشگاه اینترنتی را در عرض چند دقیقه با آن راه اندازی کرد.

کنسرسیوم وب جهانی (W3C- The World Wide Web Consortium) این استانداردها را حفظ و به روز می کند. اگرچه طراحی قالب وردپرس در نگاه اول امری ساده به نظر می رسد ، اما در واقع طراحی یک قالب وردپرس استاندارد و حرفه ای بسیار دشوار بوده و در پروسه طراحی قالب وردپرس باید به نکات کلیدی و اساسی دقت کرد تا در نتیجه یک قالب وردپرس حرفه ای خلق شود و رضایت مندی مشتریان را جلب کند . همان طور که قطعاً میدانید تعداد بیشماری قالب رایگان وردپرس وجود دارد که از منابع مختلف قابل دانلود هستند که حدود ۱۴۵۰ قالب مختلف را می توانید در سایت اصلی وردپرس به زبان انگلیسی دانلود کنید. برنامه های کاربردی وب مانند وردپرس را می توان به دو بخش تقسیم کرد، کدی که روی سرور اجرا می شود و کدی که در مرورگر کاربر اجرا می شود. در این مقاله سعی شده به نباید ها در هنگام طراحی قالب وردپرس، بپردازیم! چه تمایل داشته باشید قالب وردپرس خریداری نمایید و یا طراحی سایت به صورت اختصاصی انجام دهید، دارکوب می تواند شرکت مناسبی برای راه اندازی وب سایت شما باشد.

اساساً، یک قالب سایت راه های نسبتاً آسانی را در اختیار طراحان قرار می دهد تا محتوا را به یک چارچوب پیچیده که از طریق زبان های کلاسیک وب مانند HTML و CSS ساخته شده است، ایجاد کنند. تصاویر، ویدیوها، نقشهها، طرحبندی صفحه، سازندگان صفحه جستجو و نمادهای اجتماعی از قبل در این بلوکها تعبیه شدهاند. راه اندازی و تحویل : پس از پایان کدنویسی قالب وردپرس شما بهصورت آزمایشی روی یک هاست و دامنه توسط ما تست میگردد و کلیهی فاکتورها از قبیل نمایش صحیح در مرورگر ها و رزولوشن های مختلف و سرعت بارگزاری وبسایت بررسی میگردند و دیگر موارد اولیه تست میگیرد و نحوه عملگرد پنل تنظیمات نیست بررسی خواهد شد و نیز پنل مدیریت و سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بررسی فرمایید و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد و از طرف شما اعلام کردد برطرف خواد شد.

امروزه با علم به این موضوع، متخصصین ماندگار وب تلاش دارند تا اصل چشم نوازی و تنوع در طراحی پوسته وبسایتهای وردپرسی را با اصول فنی و مورد تایید استانداردهای قید شده در کنسرسیوم وب ترکیب کرده و آن را در راستای اهداف خود به خدمت بگیرند. در صورتی که در ابتدای راه هستید و تازه به فکر راه اندازی کسب و کار افتاده اید، احتمالا دید کاملی از امکاناتی که نیاز دارید و یا در طول مسیر ممکن است برای شما الزامی بشود ندارید. نکاتی که گذشت بسیار پیش پا افتاده به نظر می آیند اما در عین حال اهمیت زیادی در طراحی قالب وردپرس دارند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما