دهلی همه محدودیت‌های کووید-19 را با بهبود وضعیت لغو می‌کند و مدارس از اول آوریل کاملاً آفلاین می‌شوند.

[ad_1]

دهلی نو: سازمان مدیریت بلایای دهلی (DDMA) روز جمعه با بهبود وضعیت کووید-19 در پایتخت ملی، تمامی محدودیت ها را لغو کرد. DDMA گفت که این گام برای کمک به افرادی که به دلیل از دست دادن شغل با مشکلات روبرو هستند، برداشته شده است.

در دستور DDMA آمده است: «تمام محدودیت‌های مرتبط با کووید، از جمله منع آمد و شد شبانه در دهلی، از دوشنبه برداشته می‌شود، اگر نرخ مثبت کمتر از 1 درصد باشد.»

آرویند کجریوال، مدیرکل دهلی، پس از نشست DDMA گفت: “مدارس از اول آوریل به طور کامل آفلاین کار خواهند کرد. جریمه های عدم استفاده از ماسک از 2000 روپیه به 500 روپیه کاهش یافته است.”

جلسه DDMA برای بحث در مورد رفع محدودیت‌های باقی‌مانده کووید-19 در پایتخت ملی، از جمله منع آمد و شد شبانه، نیمی از ظرفیت صندلی‌ها در بارها و رستوران‌ها و بسته شدن مغازه‌های غیرضروری تا ساعت 8 شب برگزار شد.

چندین محدودیت مانند مقررات منع آمد و شد آخر هفته، نیمی از ظرفیت صندلی در قطارها و اتوبوس های مترو، بسته شدن مالتی پلکس ها و سینماها، از جمله، قبلاً توسط دولت به رهبری آرویند کجریوال در گذشته اخیر لغو شده است.

با این حال، محدودیت هایی مانند تنها یک بازار هفتگی مجاز در منطقه شهرداری، عدم حضور مسافر در اتوبوس ها و قطارهای مترو دهلی، محدودیت 50 درصدی برای ظرفیت صندلی در رستوران ها، کافه ها و سینماها، و هیچ فعالیتی به جز برگزاری مراسم عروسی در سالن های ضیافت، هنوز وجود ندارد. برای آرامش

شایان ذکر است که DDMA در جلسه 13 بهمن ماه منع رفت و آمد شبانه را از ساعت 23 به جای 22 به 5 صبح تمدید کرده بود.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما