(تصاویر) روکودیلی ه نسان بیش از سال قبل منقرض رد!

[ad_1]

فرارو- باستان شناسان اخیرا بقایایوری جانکودیل مانند را در چین پیدا کردند که بررسی ها نشان می دهد این جانور عجیب و 19 فوتی (حدود 6 متر) حداقل در حدود 3000 سال قبل در کشور چین پرسه میزده، اما توسط انسان شکار شده و احتمالاً به صورت آیینی سر انجام می شود. خیلی سخت شده است.

به پادشاه مصر؟ جدای از گونه کاملا جدید این جانور کروکودیل مانند، دانشمندان میگویند این جانور ممکن است جایگاهی خاص در فرهنگ مردمان باستانی منطقه در بیش از 3000 سال پیش داشته باشد و به همین دلیل است که به نظر میرسد نسل آن توسط همین مردمان باستانی منقرض شده باشد. این دانش همچنین می تواند انجام دهد، از آنجایی که چنین انقراضی نمی تواند در آن زمان به سرعت رخ دهد، بنابراین می توانم تصور کنم که این مردمان برای مدت های مدید و شاید حتی هزاران سال این جاندار را هدف خود قرار دهند.

در این فروشگاه مردم شهر نمی توانند دو یا چند ماشین پیدا کنند. این گونه جدید را به افتخار شاعری در قرن نهم می‌گوید که سعی می‌کند به تمساح‌ها هشدار دهد که رودخانه دلتای هان در استان جنوبی گوانگدونگ چین را ترک کنند، Hanyusuchus sinensis نامیدن. در آغاز تاریخ جهان، نباید از مسیر خود تا انتها خارج شوید. تمام تمساحهای هان یو شاید همان Hanyusuchus sinensis نباشند، اما متأسفانه آنها نیز گویا در اثر مهاجرت به جنوب چین و افزایش این موجودات، در نهایت سرنوشتی بهتر از انقراض پیدا نکردند.

(تصاویر) روکودیلی ه نسان بیش از سال قبل منقرض رد!

در این مورد می توان از والدین Hanyusuchus sinensis که بسیار محبوب هستند برای توصیف انسان های گذشته استفاده کرد. قانون سرزمین زندگان و مردگان قطع نخواهد شد. ، پروفسور مینورو یوندا از موزه دانشگاه توکیو گفت: «با توجه به دو نمونه ای که ما پیدا کرده ایم و توسط انسان ها کشته شده اند و با توجه به این که نمونه های دیگری از آسیب های انسانی کشف نشده اند، و همچنین با توجه به دیدن آثار تاریخی. Hanyusuchus sinensis در نتایج سایت یافت شده در سایت یافت شده است.

کروکودیلها شکارچیان برتر هستند و نقشی اساسی در حفظ اکوسیستمهای آب شیرین خود دارند بنابراین این درگیری تاریخی با انسان می تواند به عنوان یک هشدار برای انسانهای کنونی نیز عمل کند. هر گونه ای که حلقه بهاصطلاح گم شده در نظر گرفته می شود، همیشه یک یافته مهم است، Hanyusuchus sinensis اما به انتخاب دیگری نیز مهم است، زیرا نوع بدی به نظر می رسد توسط آنقرار سوق داده شده است. اگر ندانیم چگونه این کار را انجام دهیم، می توانیم تمام کارهایی را که می خواهیم انجام دهیم.

(تصاویر) روکودیلی ه نسان بیش از سال قبل منقرض رد!

ماسایا ایجیما، یکی از محققین موزه دانشگاه ناگویا در ژاپن، میگوید: «سالها تمساحهای امروزی را مورد مطالعه قرار دادهام، Hanyusuchus sinensis اما با وجود منقرض شدن، شگفت انگیزترین موجودی است که تا به حال دیده ام. همه با تمساحهای دماغ تیز و تمساحهای دماغ کوتاه آشنا هستند، اما ممکن است با نوع سومی از تمساحهای مدرن به نام غاریال که جمجمههای بسیار بلندتر و باریکتری دارند، کمتر آشنا باشند. Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis Hanyusuchus sinensis این نشانه آن است که شما قادر خواهید بود تمام کارهایی را که انجام داده اید، زمان و زمان ملاقات خود انجام دهید.»

پروفسور یوندا به این موجودات علاقه مند است، زیرا او پیدایش تمدن چین باستان را در حدود 4000 سال پیش مطالعه می کند و در بسیاری از مکان های باستان شناسی با استخوان هایکودیل شده است که برخی از آنها ممکن است از نظر فرهنگی مهم باشند. پیش از این تصور می شود این استخوان ها که در بسیاری از مناطق چین یافت شده متعلق به تمساح چینی (Alligator sinensis) است که فقط در ناحیه پایینی رودخانه یانگ تشه در شرق مرکزی چین زندگی می کند. این ممکن است نشانه ای از آغاز جهان تا پایان باشد، اما انجام این کار بسیار دشوار خواهد بود.

و او گفت: “اگر اکنون چنین نیست، پادشاهی وجود ندارد: Hanyusuchus sinensis”. اگر این کار را انتخاب کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید. این پایان جهان و مردم سرزمین مصر است.» اکنون محققان امیدوارند که مواد ژنتیکی روی بقایای نیمه فسیل شده را استخراج کرد تا به ترسیم تصویر دقیقتری از نحوه قرار گرفتن Hanyusuchus sinensis در شاخه خانواده تمساحها کمک کند. نتیجه یک محصول جدید در مونتاژ است مجموعه مقالات انجمن سلطنتی B علوم زیستی قبلا منتشر شده است.

منبع: Dailymail

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما