اینستاگرام حتی از چهره سلیمانی هم می ترسد!

[ad_1]

ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: سالگرد شهادت وی را در شرایطی جشن می گیریم که ابزار استعمار نوین آمریکا مانند آن است. اینستاگرام حتی از انتشار سلیمانی می ترسد!»

متن پیام سردار غلامرضا جلالی به این شرح است: «خیلی ها سردار سلیمانی را به عنوان یک فرمانده بزرگ در محور مقاومت می شناسند، البته این درست است، اما حاج قاسم فراتر از این است، او کاملا متعهد به خود و مقدس است. در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود. به عبارت دیگر، حاج قاسم نه تنها یک فرمانده نظامی و منطقه ای بود، بلکه فردی بود که خود را به خدا توکل کرد. ماندگاری شخصیت این سردار مقدس در دل میلیون ها انسان، خودسازی و قداست و عنایت اوست. عزت حاج قاسم در نزد دیگران از جانب خداوند و در نتیجه عزم او در راه است. برای رسیدن به رضای خداوند متعال.

ویژگی اصلی شهید سلیمانی ولایتمداری بود. حاج قاسم صرف نظر از خضوع و خضوع نسبت به خلق خدا و البته خضوع در برابر خدا، او مردی به تمام معنا بود. او یک سرباز واقعی برای ائمه انقلاب اسلامی بود. حاج قاسم عمروولی را مطیع می دانست و خود را مطیع ولایت فقیه می دانست. شهادت ایشان در راه تحقق آرمانها و اهداف الهی جمهوری اسلامی ایران، مترادف با سربلندی ایشان در آزمون سخت حکومت داری و صیانت است. سومین ویژگی حاج قاسم سلیمانی «اقتدار بر دشمنان» است. اگر این خصلت حاج قاسم را با ویژگی پیشین او یعنی «تواضع نسبت به دوستان» جمع کنیم، به تفسیر آیه «و اطعام الکفار رحمه الله» می رسیم.

سردار سلیمانی در برابر دشمنان تروریست – تکفیری و دیگر نیروهای آمریکایی و رژیم اشغالگر قدس در منطقه، دریغ نکرد و از نابودی آنها دریغ نکرد. چهارمین ویژگی حاج قاسم سلیمانی، بینش سیستماتیک و راهبردی وی نسبت به تحولات میدانی در منطقه است. بر همین اساس، حاج قاسم را «مهندسی توانمند در عرصه مبارزه با دشمنان» می‌دانیم. «فرمانده بودن» شرط لازم برای «ضربه زدن به حریف» است، اما لزوماً شرط کافی نیست.

نظارت هوشمندانه میدان نبرد، تجزیه و تحلیل آینده صحنه درگیری و راه‌حل‌هایی برای هر مؤلفه ممکن، سه ویژگی است که یک «مهندس میدان نبرد» باید برای شکست توطئه‌های دشمن و پیروزی در میدان جنگ از آنها استفاده کند. همه این صفات به بهترین شکل ممکن در حاج قاسم سلیمانی متبلور شد. یکی دیگر از ویژگی های مهم سردار سلیمانی عدم تمایز او بین «اقدام نظامی» و «عمل فرهنگی» در میدان جنگ است. وی به موفقیت محور مقاومت در عرصه نظامی در جریان شکل گیری و تداوم گفتمان مقاومت اشاره کرد. به عبارت دیگر، اقدامات تدافعی سردار سلیمانی در عرصه نظامی دارای فرهنگی و گفتمانی ذاتی است. این یکپارچگی نظامی-فرهنگی امروز ما را از یمن و عراق گرفته تا سوریه و لبنان و کشورهای دیگر، شاهد وحدت محور مقاومت و تمرکز آن بر یک هدف مشترک «مقابله با دشمنان واقعی» کرده است.

حاج قاسم سلیمانی در قالب راهبرد مقاومت فعال، بیشترین موفقیت را برای منطقه و جهان اسلام به دست آورد و در نتیجه بیشترین هزینه را متوجه دشمنان کرد. «راهبرد مقاومت فعال» را نیز باید میراث بزرگ حاج قاسم بدانیم. اکنون مخالفان دیگر نمی توانند بهای مقابله با استراتژی هوشمندانه «مقاومت فعال» جمهوری اسلامی ایران را بپردازند. در سوی دیگر معادله، ایران اسلامی، این تکنیک به قطب‌نما در کشور و منطقه تبدیل می‌شود. «شهید سلیمانی» حتی پس از شهادت مظلومانه، محاسبات دشمنان را به هم زد.

بر خلاف محاسبات اولیه کاخ سیاه تروریسم، منطقه و بویژه عراق به جای اینکه لانه معدود عناصر مدعی و دلخوش به ماجرای شهادت سردار دلها باشد، به بستری برای بیان مقدسات و فراگیر تبدیل شده است. خشم ملت ها علیه جنایت آمریکا ما هم در شرایطی اولین سالگرد آن شهید بزرگوار را جشن می گیریم که ابزارهای استعمار مدرن و مجازی آمریکا مانند اینستاگرام حتی از انتشار تصویر سلیمانی هراس دارند و این نشان دهنده محبوبیت قاسم سلیمانی در دل ملت هاست. تشییع باشکوه سردار سلیمانی در کاظمین، بغداد، نجف و کربلا و متعاقب آن تظاهرات بی‌سابقه میلیونی مردم عراق در سال گذشته علیه ادامه خروج اشغالگران در این کشور و در سراسر منطقه، حاصل خون پاک است. شهید بزرگوار و باوفایش. برخلاف تصور اولیه کاخ سفید، خون پاک این دو سردار شهید نه تنها موقعیت حامیان آمریکایی را در منطقه تقویت کرد، بلکه به طور معجزه آسایی به عامل اصلی «خواستار حذف فوری از منطقه» تبدیل شد.

سردار سلیمانی نماد پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است. ما از اعماق قلب معتقدیم که شهدا زنده هستند و حاج قاسم این شهید بزرگوار همچنان کلید پیروزی در برابر تروریسم آمریکایی و صهیونیستی است. امروز صدای اعتراض را در سراسر منطقه می شنویم. صدای مقاومت هر روز به گوش می رسد و در تن دشمنان می لرزد. در پایان ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری عزیز و ادای احترام به شهدای شاخص 8 سال دفاع الهی و شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید عزیزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید می کنیم که از نظر ما قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار به قتل رسید. ترامپ فقط تبلور بی رحمی رژیم تروریستی است. با آمدن بایدن، ما هرگز این جنایت بزرگ را فراموش و نخواهیم بخشید. انتقام بزرگی از فرماندهان، عاملان و مدیران این وعده مسلم جمهوری اسلامی».

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما