ppsxbanner

جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

به گزارش «تابناک»، حبیب جهانساز در گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: چای داخلی با کاهش قیمت مواجه شده بهگونهای که اکنون چای ممتاز داخلی کیلویی ۶۰ هزار تومان به فروش میرسد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب جهانساز در گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: چای داخلی با کاهش قیمت مواجه شده بهگونهای که اکنون چای ممتاز داخلی کیلویی ۶۰ هزار تومان به فروش میرسد. نخستین عرضه امروز (چهارشنبه، ۱۰ مهرماه) در تالار داخلی بورس انرژی صورت گرفت که منجر به فروش نخستین محموله میعانات گازی پارس جنوبی در اخبار جدید فرهنگیان 99 تالار داخلی شد. امروز ۵۲۰ هزار لیتر نفت سفید در ۴ محموله ۱۳۰ هزار لیتری با هدف حمایت از خوراک صنایع داخلی از سوی شرکت ملی فرآوردههای نفتی ایران به قیمت هر لیتر چهار هزار و ۹۰۰ تومان روانه میز فروش بازار داخلی بورس انرژی ایران میشود. او ادامه داد: این اقدام به دلگرمی تولید کنندگان داخلی منجر شد و استفاده حداکثری از ظرفیتها در دستور کار قرار گرفت.

اخبار جدید استقلال

رضا نصیری روز سه شنبه در جلسه قرارگاه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن گناباد با اشاره به شناسایی تعدادی از اراضی مازاد برخی دستگاههای اجرایی نظیر ورزش و جوانان، شهرداری، بنیاد مسکن، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منابع طبیعی و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان از مسوولان این بخشها خواست حداکثر ظرف ۶ روز آینده نسبت به تعیین تکلیف و بررسی قابلیتهای این زمینها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند و نتیجه را در جلسه آینده قرارگاه ارایه دهند. اقبالی گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد. اینها هم میگفتن هاشمی رفسنجانی تو این کار بوده که اینقدر پولدار شده. این حملهها هیچ تاثیری هم بر عرضه اولیه سهام آرامکو نخواهند داشت. بعد از اتفاقی ناگوار بین این موجودات (که «تراگ» نام دارند) و انسانها میافتد، آرامش و هماهنگی ظاهری بین این دو نژاد به هم میخورد و ماجرایی تماشایی و عجیب شکل میگیرد. ویروس کرونا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اخبار جدیداخبار جدید افغانستان

راستگو گفت: در خصوص رجستیری گوشی های همراه مسافر نیز در این جلسه مصوب شد سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اتحادیه مربوطه جلسه ای برگزار کند. در کنار داستان خوب انیمیشن گربه در پاریس، طراحی انیمیشن این اثر واقعاً زیبا و خاص است. دولت تصمیم گرفته پرداخت پلکانی یارانهها را فعلا کنار بگذارد و به جای آن بهصورت یکسان به ۶۶ میلیون نفر ماهانه ۱۵۰ هزار تومان یارانه نقدی بیشتر پرداخت کند. واریز این مرحله از یارانه نقدی ، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵,۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز خواهد بود. قدیر عنوان کرد:در حال حاضر تعداد بیماران بستری کرونا در قم ۹۵ نفر است که از این تعداد ۹ نفر در وضع اضطرار هستند. به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا استان تهران طی سخنانی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، اقتصاد محور کلیدی عنوان شده و کشورهایی سلطه پذیر هستند که اقتصاد ضعیف دارند، در این شرایط با تکیه بر ظرفیت های داخلی می توان بر مشکلات غلبه کرد این در حالی است که زمینه استفاده از این ظرفیت ها به درستی فراهم نشده است.

اخبار جدید کرونا در ایران

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی فرهنگیان 1400 و پذیرش در رشته های شغلی مورد علاقه خود را دارند، می بایست در حین ثبت نام اینترنتی این فرآیند، مدارک، مشخصات و اطلاعات به خصوصی را وارد سایت سازمان سنجش نمایند. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، علی تجری اظهار کرد: باید در راستای حمایت از تولید داخل فرهنگ سازی کنیم و از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و راه اندازی کانال های آموزشی این کار را انجام دهیم. «داریوش باقرجوان» روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص شکایت برخی از مسافران از گران فروشی بلیت در مسیرهای درون کشور به بهانه اعزام اتوبوسها به سمت مرزها، گفت: مقرر بود در ایام اربعین بتوانیم از توان ناوگان ریلی و قطارهای حومهای و مسیرهای هوایی جایگزین به جای سرویسدهی در مسیرهای جادهای استفاده کنیم تا بتوانیم عمده توان خود را در بحث ناوگان اربعین بگذاریم،این اتفاق افتاده است اما امکان دارد کاهش سرویس اتوبوسها در برخی مسیرها این جو روانی را ایجاد کرده باشد که مثلا اتوبوس به مقصد شهرهای شمالی یا مرکز کشور وجود ندارد. دیگر فیلم شرکت دی سی کامیکس که قرار است در ۲۲ ژوئن سال ۲۰۲۲ اکران شود، فیلم شزم!

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما