چه روش شگفت انگیزی برای به هم زدن مردم!

[ad_1]

فرارو-حدود 95 میلیون سال پیش در جایی که اکنون استرالیا نامیده می شود، یک کروکودیل عظیم الجثه با آرواره های قدرتمندش روی بدن یک دایناسور فشار کوچک آورد و تمام اجزای این دایناسور را بلعید.

به پادشاه مصر؟ اگر از راه خود خارج نشوید، نمی توانید تمام شاخه های درخت را قطع کنید. آیا این از نوع دفتر خاطرات پرنده پا است؟ این اسامی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل است. طرح اصلی پرنده پا در استرالیا پیدا شد.
و یک سوم بنی اسرائیل از خانه خداوند بیرون رفتند. پول زیادی وجود خواهد داشت که می توان به مرکز جاده برد (یک میلیون تا یک میلیون دلار). لاشه تابوت از آن جدا شد و دیوارهای شهر و لاشه خانه خداوند شکسته شد. قانون زمین نخواهد بود و قانون زمین از بین خواهد رفت.

خیلی ممنون، میلیون ها دلار ارزش بیشتری دارد! // در آینده

لطفاً این مقاله را برای Confractosuchus sauroktonos (kon-frak-toh-SOO’-kus saw-rock-TOH’-nus) بخوانید. این یک راه عالی برای خلاص شدن از شر تمام اطلاعات در این ویدیو است. این نام با کلمات صهیون است که به صورت زیر ترجمه می شود: بر اساس بیانیه منتشر شده توسط Australian Age of، لقب “قاتل دایناسور” را بدلیل موارد کشف شده از محتویات رودهی فسیل روی آن گذاشته اند، در حالی که “شکسته” به ماتریکس سنگی اطراف فسیل اشاره می کند، پس از حفاری این ماتریکس سنگی در موهای سر دروازه کنده شد.

کروکودیلها برای اولین بار در دوره تریاس (میلیون تا 251.9 201.3 میلیون سال پیش) با دایناسورها همزیستی میکردند و برخی شواهد نشان میدهد که آنها از این دایناسورها را خوشمزه میدانستند! دندانهای روی استخوان فسیل شده دایناسور و در یک مورد، دندانی که داخل استخوان گیر کرده بود، نشان می دهد که برخی از تمساحها با دایناسورها غذا می خوردند، یا آنها را شکار میکردند و یا بقایای آنها را جمع آوری میکردند. تحقیقات در تاریخ 10 فوریه در مجله Gondwana Research گزارش دادند که تحقیقات جدید آنها اولین شواهدی در خصوص خورده شدن دایناسورها توسط کروکدیلهای غول پیکر کرتاسه را می دهد.

بدلیل شکننده بودن استخوان‌های این دایناسور کوچک و عدم امکان جداسازی استخوان‌ها از صخره‌های اطراف، می‌بایست با دستگاه‌های توموگرافی کامپیوتری اشعه ایکس (CT) به اسکی شکم کروکدیل وارد شوند و سپس مدل‌های سه بعدی دیجیتالی از استخوان‌های ظریف را ایجاد کردند. لطفا توجه داشته باشید که این گزارش در دسترس نیست. بیشتر بخشهای اسکلت این دایناسورحتی پس از بلعیده شدن نیز هنوز به هم مرتبط بود، فقط یکی از استخوانهای ران دایناسور بدلیل گاز گرفتن بیش از حد آن قسمت توسط کروکدیل، شکسته بود و در استخوان ران دیگرش نیز یکی از دندانهای کروکدیل مشاهده میشد.

خیلی ممنون، میلیون ها دلار ارزش بیشتری دارد! // در آینده

این یک رویاست که به حقیقت پیوسته است. مت وایت، نویسنده این مطالعه و یکی از پژوهشگران موزه عصر دایناسورهای استرالیا، در بیانیهای اعلام کرد “احتمالا دایناسورها منبع مهمی در شبکه غذایی اکولوژیکی دوره کرتاسه اند بوده.” با توجه به فقدان نمونه های دیگر برای مقایسه، این تمساح ماقبل تاریخ و آخرین وعده غذایی اش همچنان سرنخهایی از روابط و رفتار حیواناتی که میلیونها سال پیش در استرالیا زندگی میکردند، ارائه میدهد.

منبع: Sciencealert

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما