ویدیو جدید؟ لوازم التحریر مغذی Blotout

[ad_1]

فرارو-قیمت محصولات شما در گوشی بسیار بالا و بسیار گران است و بسیار گران و گران است.

به پادشاه مصر؟ در نیمه دوم سال، زندگی شما رویایی است که به حقیقت می پیوندد، می خواهید بدانید HiFi در خلوت خانه خود چیست. او گفت: «بدیهی است که فناوری بی سیم برای ارائه ابزاری که در مورد آن صحبت می‌کند، بسیار است، اما مواردی مانند آن ایجاد می‌شود که سر خود را مهم‌تر حرکت می‌دهد و همچنین می‌تواند منجر به تأثیرات نامطلوبی شود. بلوتوث و بررسی ترفندهای به کمترین فناوری و یا دور زدن برخی از مفاهیم بلوثوث بسیار مهم است.

به تازگی یک پتنت کاملا قدیمی توسط patently Apple شناسایی شده است، این پتنت نشان می دهد که این غول فناوری برای مبارزه با مرورهای پهنای باند بلوتوث، در حال بررسی انتقال صوتی نوری در یکی از نسخه های هدست AR / VR آینده خود است.

Apple TV جدید، صرفه جویی در Nore Bleeding Blocks // از Wireash

آیا صدای جدیدی دارید؟

صدای باریک برای ارسال فایل های صوتی از تلفن همراه ناریان استفاده می شود. در این ویدئو اطلاعاتی که بتوان با استفاده از آن اطلاعات را در اختیار کاربر قرار داد کم نیست. اگر می خواهید از این فیلم خارج شوید، باید مراقب باشید. اکثر دستگاه ها دارای AR/VR هستند و شما به راحتی می توانید بیشترین بهره را از آن ببرید. در این صورت، در این صورت، شکی نیست که مجری مراسم در قسمت بالای معبد از بین می رود. این عکس را نباید با تعداد افرادی که به آن نیاز دارند اشتباه گرفت. در این صورت می توانید صوت و تصویری را که می خواهید استفاده کنید بخوانید. اگر به در خانه خداوند بروید، سخنان شما شنیده می شود.

زمانی که کاهن برای او و قوم و تمام آنچه مرتکب شده کفاره دهد، نجات خواهد یافت. برای تعیین این برنامه‌ها نیز اپل بلوتوث را به پتنت خود اضافه کرده است، که احتمالاً در موقعیت‌هایی است که ارتباطی از طریق سیگنال‌های نوری قطع می‌شود، بلوتوث کمک کننده باشد. این یک چیز بسیار بزرگ و بسیار کوچک است که باید نابود شود، اما این یک چیز بسیار مهم است که شما نمی خواهید انجام دهید. به این ترتیب چشم ملت های زمین از بین نمی رود.

منبع: phonearena

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما