ورق آلیاژی آسان ساخته شده – حتی بچه های شما هم می توانند این کار را انجام دهند

برای تخمین خواص مکانیکی اتصال جوش داده شده با آزمایش برش کششی، به همراه بررسی مورفولوژی جوش، ریزساختار، ریزسختی و توزیع المان، یک اتصال لبه تکی انجام می‌شود. حالت شکست و بار شکست به دست آمده در آزمایش برشی کششی، ریزسختی، پراش اشعه ایکس، میکروسکوپ الکترونی عبوری و تصاویر میکروسکوپ الکترونی روبشی برای توصیف عملکرد جوش های نقطه ای استفاده شده است. این مقاله به ریزساختار و عملکرد مکانیکی کششی-برشی جوش‌های نقطه‌ای با مقاومت بالا فولاد مارتنزیتی با درجه MS1200 می‌پردازد. با این حال، اوج بار جوش شکست خورده در حالت خروج، تابعی از نرم شدن HAZ و همچنین محدودیت پلاستیکی در HAZ مربوط به HAZ/FZ حساس فوقانی سخت و BM مارتنزیتی بود. انتقال حالت شکست بین سطحی به خروجی در پرتو سختی FZ و همچنین نرم شدن HAZ مرتبط با تمپر مارتنزیت در HAZ زیر بحرانی توضیح داده شد. نوع اول شبیه به مشاهده در مو جوش داده شده است، در حالی که دو نوع آخر قبلا گزارش نشده اند، که با فرآیند چرخه گرما در طول AM مرتبط هستند. اتصال جوشی به‌دست‌آمده با الکترودهای بهینه‌شده را می‌توان به‌عنوان یک اتصال جوش‌کاری شده ویژه در نظر گرفت و یک لایه ترکیبی بین فلزی متشکل از Fe2Al5 و Fe4Al13 با حداکثر ضخامت حدود 4.0 میکرومتر در رابط آلومینیوم/فولاد در اتصال جوش‌شده تشکیل شد.

علاوه بر این، دمای سطحی در اتصال جوش داده شده در طول جوشکاری با الکترودهای بهینه (حدود 915 درجه سانتیگراد) کمتر از الکترودهای نوع F (حدود 985 درجه سانتیگراد) بود. شکل 4 فراکتوگرافی نمونه های جوش داده شده را با زمان نگهداری متفاوت نشان می دهد. مورفولوژی شکستگی در نزدیکی منطقه مشترک، شکستگی بین دانه‌ای شکننده معمولی را نشان می‌دهد. ورق آلیاژ آلومینیوم با استحکام بالا به دلیل استحکام بالا و چگالی کم پتانسیل بالایی در صنعت خودرو نشان می دهد. وزن سبک خودرو به دلیل تقاضا برای صرفه جویی در انرژی و کاهش انتشار توجه روزافزونی را به خود جلب کرده است. بازپرداخت حاصل از عایق بندی اضافی یا سرمایه گذاری در اقدامات صرفه جویی انرژی، میانگین زمانی است که برای بازیابی هزینه سرمایه اولیه در نتیجه صرفه جویی در صورتحساب های انرژی لازم است. با این حال، در بیشتر موارد، خوش‌خوش‌ترین انگلیسی‌ها، علی‌رغم اینکه به تابستان‌نشینان قاره علاقه زیادی دارند، خانه‌نشین خواهند بود. درجا به او کار داده شد. جوشکاری نقطه ای مقاومتی در مقیاس کوچک (SSRSW) یک روش موثر برای اتصال قطعات کار با اندازه کوچک است و به طور فزاینده ای در صنایع الکترونیک، دستگاه های پزشکی و سیستم های میکرو الکترومکانیکی مانند باتری ها، رله ها و حسگرها استفاده می شود.

علاوه بر این، اثر اندازه دانه به طور قابل توجهی با نسبت T/dg (ضخامت ورق به اندازه دانه متوسط ​​در HAZ) زیر یک مقدار بحرانی در حدود 7 می شود. با توجه به نتایج به‌دست‌آمده، می‌توان تأیید کرد که اوج بار اتصال جوش داده شده عمدتاً با اندازه قطعه جوش، حالت شکست و اندازه دانه متوسط ​​HAZ تعیین می‌شود. ترکیب بهینه پارامترهای فرآیند برای حداکثر انرژی شکست اتصال جوش داده شده با استفاده از مدل مبتنی بر الگوریتم ازدحام ماهی مصنوعی (AFSA) به دست آمد. هنگامی که زمان نگهداری از 50 میلی‌ثانیه به 999 میلی‌ثانیه افزایش یافت، بدون تغییر سایر پارامترهای پیش‌فرض جوش، استحکام جوش از 100.0 نیوتن به 113.0 نیوتن افزایش یافت. زمان نگه داشتن، که زمان اضافی برای ادامه اعمال نیروی سر جوش پس از قطع جریان جوش بود، به طور قابل توجهی بر کیفیت جوش تأثیر گذاشت. چیچیکوف در حالی که از خانه بیرون می‌رفت تعجب کرد که کلمات زمزمه‌شده رئیس‌جمهور چه معنایی می‌توانند داشته باشند، اما نتوانستند سر یا دم از آنها بسازند. تاریخ حاکی از نبوغ بنیانگذاران است که حکومتی را ایجاد کردند که تابع قانون بود، اما در صورت نیاز به نشاط و ابتکار، در معرض اینرسی قرار نگرفت.

4130 حدود 0.30% دارد، در حالی که 4140 دارای 0.40% است و اگر فکر می کنید تفاوت زیادی نیست، زمانی است که آنها در معرض دماهای بسیار بالا هستند. آنها همچنین نمی توانند برای کاربردهای حیاتی یا مورد نیاز کد، مانند مخازن تحت فشار یا ساخت دیگ، که در آن مهره های جوش در معرض تنش های بالا هستند، استفاده شوند. با تنظیم پنج پارامتر مهم جوشکاری، زمان نگهداری، شکل الکترود، زمان رمپ، جریان جوش و نیروی الکترود، کیفیت جوشکاری نقطه ای مقاومتی ورق نازک آلیاژ نسوز 50Mo-50Re به طور قابل توجهی بهبود یافت. ورق نازک آلیاژ نسوز 50Mo-50Re با موفقیت توسط جوش لیزری در مقیاس کوچک جوش داده شد. اینها معمولاً در پشت پوشش سرباره پنهان می شوند و می توانند مواد نسوز را در اجاق گاز هیدراته کنند که منجر به شکستن فلز مذاب یا در بدترین حالت انفجار بخار شود. جوش‌های MS1200 با سختی تقریباً منطبق در ناحیه همجوشی و سختی کمتر در منطقه تحت تأثیر حرارت (HAZ) در مقایسه با فلز پایه مشخص شدند. آلومینیوم گیج سنگین، انتقال حرارت عالی را برای گرم کردن سریع و یکنواخت فراهم می کند، و طراحی شیب خوبی در جایی که دیوارها و پایین به هم می رسند، برای هم زدن آسان است.

حتی زمانی که ساموسویتوف رفت، زندانی به سختی می‌توانست تمام آنچه گفته شده بود را اعتبار کند. مناطق سایشی بالا را می توان در هر نقطه در طول جریان فرآیند از نقطه تخلیه از طریق سنگ شکن ها یافت. با ترکیب شبیه‌سازی اجزای محدود با داده‌های تجربی، مشخص شد که با افزایش دمای پیش‌گرم، حداکثر تنش کششی پسماند جوشکاری به‌طور یکنواخت کاهش می‌یابد در حالی که استحکام کششی اتصالات ابتدا افزایش می‌یابد و سپس کاهش می‌یابد. شبیه‌سازی عددی توزیع چگالی جریان و میدان دما در حین جوشکاری نیز انجام شد. توزیع چگالی جریان در حین جوشکاری با الکترودهای بهینه شده همگن تر از الکترودهای نوع F بود. ما به طور خلاصه با آزمایش و با درمان های قبلی برخوردهای پرانرژی تر مقایسه می کنیم و دینامیک دقیق لایه نازک را با نزدیک شدن قطره به دیوار، چند بار پرش و در نهایت به تعادل ماکروسکوپی توصیف می کنیم. ما یک مدل لایه نازک را که با موفقیت برای توضیح تغییر شکل‌های افت ضعیف در آزمایش‌های میکروسکوپ نیروی اتمی و دستگاه نیروی سطحی استفاده می‌شود، به مورد یک قطره شناور آزاد که به سطح افقی جامد نزدیک می‌شود، گسترش می‌دهیم. ژنراتورهای بخار اولیه Bruce A از یک درام بخار مشترک افقی جداگانه (با یک درام بخار مشترک با چهار مولد بخار) استفاده می‌کردند، طرحی که در آن زمان در اکثر کارخانه‌های دیگر وجود نداشت.

برای نشان دادن پایان نام، تعداد محدودی از 1596 خودرو در رنگ های قرمز یا سفید – رنگ های موجود در کانورتیبل اصلی 1953 – در سه دسته 532 تولید شد که نشان دهنده اولین سال تولید الدورادو است. Studebakers ابتدا همراه با Nash و Hudson در کارخانه اصلی استاندارد در کرایست چرچ قبل از ساخته شدن در Motor Holdings ساخته شدند. در 5 مارس 2020، NRC مجوز بعدی را برای واحد پایین هلو 2 و واحد 3 متعلق به شرکت Exelon Generation, LLC (Exelon) تمدید کرد. ، در حالی که مجوز برای واحد پایین هلو 3 تا 2 ژوئیه 2034 اجرا می شد.714 شرکت Exelon Generation, LLC (Exelon) در 10 ژوئیه 2018 برای تمدید مجوز بعدی برای راکتورها به NRC درخواست کرد. 715 Peach Bottom-2 و -3 بودند. هر دو در سال 1974 به شبکه متصل شدند و راکتورهای آب جوش جنرال الکتریک MK1 (BWR) هستند.

راه اندازی مجدد راکتورهای آب تحت فشار شرکت کانسای الکتریک (KEPCO) (PWRs) Takahama-1 و -2 و Mihama-3 که در سال 2016 بررسی NRA را برای برنامه های ارتقای مربوطه گذراندند، بیشتر به تعویق افتاده است. مطالعاتی در مورد SSRSW انجام شده است. انواع مختلفی از خمش برای دستیابی به خم های مختلف به روش های مختلف استفاده می شود. نتایج نشان می‌دهد که پارامترهای جوشکاری بهینه (جریان جوشکاری و زمان جوش) برای ورق‌های بسیار ریز دانه نسبت به نمونه‌های دریافتی به مقادیر پایین‌تری منتقل می‌شوند. 45. لیو، ایکس. لان، اس. Ni, خرید لوله گلخانه ای J. تجزیه و تحلیل اثرات پارامترهای فرآیند بر جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی آلیاژ آلومینیوم غیر مشابه به فولاد با استحکام بالا پیشرفته. یک روش جوشکاری نقطه ای مقاومتی جدید از مواد غیر مشابه آلیاژ آلومینیوم 6008-T66 و فولاد گالوانیزه H220YD با استحکام بالا ارائه شد و مورفولوژی الکترودهای جوشکاری به طور بهینه طراحی شد. مواد متفاوت از فولاد گالوانیزه با استحکام بالا H220YD و آلیاژ آلومینیوم 6008-T66 با استفاده از جوشکاری نقطه ای مقاومت جریان مستقیم فرکانس متوسط ​​با استفاده از لایه میانی 4047 AlSi12 جوش داده شدند. اثرات حالت شکست و خروج بر عملکرد جوش های نقطه ای ورق بسیار ریز در مقاله حاضر بررسی شده است و جریان جوشکاری و زمان فرآیند جوشکاری نقطه ای مقاومتی با توجه به این موضوعات بهینه شده است.

و سپس از این مدل برای تجزیه و تحلیل اثرات / برهمکنش پارامترهای جوش بر روی انرژی شکست استفاده شد. ابتدا منحنی‌های ولتاژ در پارامترهای مختلف جوش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و سپس یک مدل شبکه عصبی احتمالی (PNN) با استفاده از سه عامل استخراج‌شده از منحنی ولتاژ به منظور طبقه‌بندی کیفیت جوش استفاده شد و نتایج آزمایش رضایت‌بخش به‌دست آمد. با افزایش دمای پیش گرم کردن، اکسیدهای مو تبخیر شده ممکن است از حوضچه مذاب خارج شوند، بنابراین غلظت اکسیژن در مرز دانه ابتدا کاهش یافت.

نتایج نشان داد که محتوای اکسیژن در مرز دانه منطقه همجوشی در حین جوشکاری جدا شده و بیشتر اکسیدهای مو تولید می کند. در ورق های دانه بندی فوق ریز، یک ناحیه جدید به نام ناحیه تبلور مجدد، علاوه بر ناحیه همجوشی، ناحیه متاثر از حرارت و فلز پایه تشکیل می شود. سختی (HV420) در نزدیکی ناحیه رابط اتصال جوش داده شده با لیزر به وضوح بیشتر از ناحیه متاثر از حرارت (HV370) و فلز پایه (HV290) بود. جوشکاری دور لیزر فیبر یک لوله آلیاژی نانوساختار مو (NS-Mo) با دیواره نازک انجام شد. منافذ گاز و شکاف های آشکاری در نزدیکی سطح مشترک اتصال جوش داده شده با لیزر وجود داشت. در حالی که، منابع ارزشمند محدودی برای توصیه‌های انتخاب پارامتر جوش و استانداردهای خاص جوشکاری نقطه‌ای مقاومت در مقیاس کوچک (SSRSW) آلیاژ تیتانیوم وجود دارد، اگرچه در بسیاری از زمینه‌های تولید صنعتی استفاده شده است. در حالی که کار تحقیقاتی محدودی در مورد نظارت و کنترل جوشکاری نقطه ای مقاومت در مقیاس کوچک (SSRSW) آلیاژ تیتانیوم وجود دارد.

شما برای زندگی در آنجا توقف خواهید کرد، زیرا مطمئن هستم که آنها نمی توانند به شما برسند. 0. 95 و تا حد زیادی آن را فراموش کنید، مگر اینکه کسی مشکوک شود که پاسخ‌هایی مانند top-k را می‌شکند و باید بسیار کمتر باشد، مانند 0.5. این برای قطع کردن دم تکمیل‌های بی‌معنی و کاهش تکرار وجود دارد، بنابراین بر خلاقیت تأثیر زیادی نمی‌گذارد. یک شب اما برای همه آنها کشنده بود. با این حال، هنگامی که دمای پیش گرمایش بیش از 773 کلوین افزایش یافت، غلظت اکسیژن به دلیل افزایش تمایل اکسیداسیون مو در دماهای بالا افزایش یافت و دانه‌ها در منطقه همجوشی به شدت درشت شدند، در حالی که سطح کل مرزهای دانه کاهش یافت. دگرگونی‌های فاز کلیدی در جوش‌های MS1200 عبارت بودند از تشکیل مارتنزیت لت در منطقه همجوشی (FZ) و ناحیه تحت تاثیر حرارت بحرانی بالایی (HAZ)، تشکیل فریت جدید در HAZ بین بحرانی و تلطیف مارتنزیت در HAZ زیر بحرانی. دلیل این پدیده این است که چنین فویل های فلزی نازکی ممکن است به تولید نسبتاً سریع گرمای مقاومتی نیاز داشته باشند تا به طور مؤثر یک قطعه تشکیل دهند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما