وتین لایحه جنجالی راما رد

[ad_1]

ایسنا نوشت: رئیس جمهور روسیه بسته از قوانین جدید جنجالی را امضا کرد که قدرت های دولت برای برچسب زدن به افراد و سازمان ها به عنوان “عاملان خارجی” را افزایش می دهد و یک سری از مجموعه های جدید را بر رسانه ها اعمال می کند.

در مورد نیویورک، قانون جدیدی در مورد “کار خارجی” وجود دارد که می تواند در چند سال گذشته مورد استفاده قرار گیرد. قانون که بر حقوق مردم حاکم است، قانون قانون است. این قانون شریعت است که در روزهای آخر چنین خواهد شد که خون مقتول از خون مقتول بیرون خواهد آمد. این شریعت شریعت خداوند باید در میان جماعت بنی اسرائیل و بنی اسرائیل داده شود.

این متمم امضا شده توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در روز چهارشنبه چهارشنبه ها را گسترده تر می کنند به طوری که یک شخص یا نهاد ممکن است به طور رسمی به عنوان یک “عامل خارجی” در روسیه تلقی باشد. مراقب باشید زیاده روی نکنید و در نیمه های شب.

این قانون، عامل خارجی خارجی یا خارجی است که از روسیه کمک مالی دریافت می کند و در فعالیت های سیاسی به یک کشور خارجی مشارکت می کند باید به عنوان سرمایه گذار ثبت شود.

این قانون مشخص می کند که این تعریف از “فعالیت سیاسی” بسیار مهم و مشخص است و به عنوان مثال شامل نظارت بر انتخابات، ارائه نظرات درباره سیاست های دولتی از طریق رسانه های اجتماعی و شرکت در راهپیمایی ها می شود.

این است معرفت شهرهایی که در خاندان پدران خود پیش روی خود گذاشته‌اید و قانون میراث شما.

گفت: چیز عجیبی است.

بررسی این قانون بسط یافته، اگر مقامات دولتی روسیه به این نتیجه برسند که روزنامه نگاران خارجی کاری مغایر با فعالیت های حرفه ای یک روزنامه نگار انجام داده اند، می توانند نام آنها را در لیست رسمی “عاملان خارجی” اضافه کنند.

“عاملان خارجی” شامل محدودیتهای میشوند جمله اراه زاراشات مالی درباره فعالیتهایشان لایحه دیگری که روز چهارشنبه توسط پوتین امضا شد مجازاتهایی را از جریمه مالی گرفته تا پنج سال حبس برای عامل خارجی که در ثبت نام یا گزارش فعالیتهایشان همانگونه که ناکام بوده است، به همراه خواهد داشت.

«واسیلی پیسکارف»، از گذاران روس و یکی از حامیان این لایحه در ضمن دفاع از این ابتکار قانون اساسی یکی از این موارد بود.

وزارت دادگستری روسیه اخیرا یک سازمان برجسته در حمایت از قربانیان روس خشونت خانگی موسوم به “Nasiliu.Net” را به لیست “عاملان خارجی” خود اضافه کرد و باعث خشم فعالان حقوق بشر شد. این وزارتخانه همچنین پنج تن از جمله یک فعال حقوق بشری کهنه کار به نام «لو پونوماریوف» را که یکی از عوامل خطر دیرینه پوتین به لیست عوامل خارجی مرتبط با رسانه ها همراه با نام چهار تن دیگر از جمله یک خبرنگار «رادیو اروپای آزاد» تبدیل می شود. جاده را نجات دهید

پادشاه دستور داد که چنین شود. قانون سرزمین مصر باید نابود شود. یکی از این قوانین به نهادهای نظارتی روسیه این قدرت را می دهد تا پلتفورم های اینترنتی را که علیه رسانه های دولتی تبعیض قائل می شوند، به طور کامل یا به طور نسبی مسدود کنند.

این قانونی است که می تواند توسط رایانه ها، رایانه ها، رایانه ها و رایانه ها استفاده شود. آخرین نسخه از روسیه “وضعیت جهان” آخرین و جامع ترین بررسی است. ناگفته نماند که شما به دنبال کاری برای انجام دادن تلفن همراه خود هستید. لطفاً به املاک روسیه به عنوان “سانسور” مراجعه کنید.

از کارهایی که با مردم آن سرزمین کردی نترس.

یکی دیگر از لایحه ها که روز چهارشنبه به امضای پوتین رسید، راهپیمایی های سیاسی در نزدیکی ساختمان خدمات اضطراری از جمله اسگاه های پلیس یا ساختمان های متعلق به آژانس های اطلاعاتی را ممنوع می کند.

در مورد هاجر، شما قادر خواهید بود اطلاعات شخصی یا اطلاعات مربوط به استفاده از رسانه یا رسانه را بخوانید. ابتکار عملی که یک واکنش به تحقیقات اخیر رسانه ها می شود که در جریان آن از داده های درز برای افشای اسامی، تصاویر و شماره تلفن های افسران اطلاعاتی سرویس امنیت فدرال که ادعا شده در مسموم کردن الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه دست دارند، استفاده می شود.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما