هفت توانایی حیاتی برای (انجام) از دست دادن پهپاد سمپاش به طور قابل توجهی

اولین آئرودین سنگین تر از هوا که به صورت عمودی بلند شد، یک هلیکوپتر با چهار روتور بود که توسط لوئیس برگوئت طراحی شد. این هلیکوپتر بارها از سال 1956 پرواز کرد، طراحی کوادروتور را به اثبات رساند و همچنین اولین هلیکوپتر چهار روتوری بود که پرواز موفقیت آمیز رو به جلو را نشان داد. در سال 1908 گزارش شد که این هواپیما "چند بار" پرواز کرده است، اگرچه جزئیات بسیار پراکنده است. مشتری ابتدا برای انجام آزمایش از کارخانه ما بازدید کرد و سپس در مورد جزئیات سمپاش با ما مذاکره کرد. در روزهای اولیه پرواز، کوادکوپترها (که در آن زمان به عنوان "کوادروتور" یا به سادگی "هلیکوپتر" نامیده می شد) به عنوان یک راه حل ممکن برای برخی از مشکلات مداوم در پرواز عمودی دیده می شد. اگرچه امکان سنجی را نشان می داد، اما ضعیف، پاسخگو نبود، از نظر مکانیکی پیچیده و مستعد مشکلات قابلیت اطمینان بود. پهپادهای اسپری به طور قابل توجهی سبک تر هستند و ممکن است در سرعت باد بیش از 7 مایل در ساعت دچار مشکل شوند. Convertawings مدل E را پیشنهاد کرد که حداکثر وزن آن 42000 پوند (19 تن) با بار 10900 پوند (4.9 تن) در طول 300 مایل و تا 173 مایل در ساعت (278 کیلومتر بر ساعت) است.

7 روشهای تسلط Sprayer Drone

برخلاف هلیکوپترهای معمولی، کوادکوپترها معمولاً دارای کنترل چرخه‌ای نیستند که در آن زاویه پره‌ها با چرخش به دور هاب روتور به صورت دینامیکی تغییر می‌کند. مسائل کنترلی ناشی از گشتاور (و همچنین مسائل مربوط به راندمان ناشی از روتور دم، که بالابر مفیدی ایجاد نمی کند) را می توان با چرخش مخالف حذف کرد، و ساخت تیغه های نسبتا کوتاه بسیار آسان تر است. مجهز به سیستم ترمز پنوماتیکی (مشابه آنچه در وسایل نقلیه جاده ای سنگین استفاده می شود) برای توقف در باندهای کوتاه، همراه با یک خط هوا که به کمپرسور متصل است، بنابراین فشار در لاستیک ها و کمک فنرها را می توان بدون نیاز به تنظیم کرد. نصب تجهیزات تخصصی تجزیه و تحلیل تداخل میدان جریان هوای بدون سرنشین مولتی روتور بالابر سنگین و سیستم پاشش انتقالی. این مدل سه بعدی به شما این امکان را می‌دهد که با دقت و دقت بیشتری نسبت به استفاده از روش‌های fly-around یا walk-around که در بالا توضیح داده شد، یک Field Plan ایجاد کنید، به خصوص اگر درختان میوه را اسپری می‌کنید و یا در شیب تند رشد می‌کنید، زیرا Field Plan آسان‌تر است. هنگامی که نمای سه بعدی از ملک خود دارید ایجاد کنید. منابع انرژی جایگزین مانند سلول های سوختی هیدروژنی و ژنراتورهای هیبریدی گاز-الکتریکی به دلیل افزایش چگالی انرژی هیدروژن و بنزین به ترتیب برای افزایش چشمگیر استقامت استفاده شده اند.

جفت ملخ باقیمانده به عنوان پیشرانه به جلو عمل می کرد.

ARRIS A30 ترکیبی با قدرت کارآمد بالا به ویژه برای کشاورزی، پهپادهای پهپاد و سایر مولتی روتورهای رانش بزرگ طراحی شده است. برای کنترل رانش و انحراف از دو پروانه کوچک با گام متغیر استفاده شد. جفت ملخ باقیمانده به عنوان پیشرانه به جلو عمل می کرد. انحراف با عدم تطابق تعادل در گشتاورهای آیرودینامیکی (یعنی با جبران دستورات تراست تجمعی بین جفت تیغه‌های ضد چرخش) ایجاد می‌شود. یک کوادروتور با اعمال نیروی رانش بیشتر به یک روتور (یا دو روتور مجاور) و رانش کمتر به روتور کاملاً مخالف، گام یا رول خود را تنظیم می کند. پهپاد HYBRiX به طور عمده در ارتفاع 2 تا 12 متری بالای محصول پرواز می کند و 4 روتور آن باعث ایجاد تلاطم در هوا می شود. این کوادکوپترها با اندازه کوچک و قدرت مانور خود می توانند در داخل و خارج از منزل پرواز کنند. تا سال 2001، تولید محدود با استفاده از ذخایر باقیمانده قطعات، قطعات یدکی و پوشش تعمیر و نگهداری، مانند یک دسته کوچک از چهار هواپیما که برای ویتنام تولید شده بود، انجام می شد. طبق یک منبع (CropLife 2020)، سمپاشی هوایی توسط یک هواپیمای معمولی و خلبان معمولاً زمانی انجام می شود که سرعت باد سطحی کمتر از 15 مایل در ساعت باشد – سرعت ایمن برای جابجایی هواپیما.

راهنمای نهایی Sprayer Drone

با این حال، علی‌رغم طراحی و الزامات عملیاتی بسیار ساده‌تر در مقایسه با یک ماشین آزمایشی، هیئت مدیره شرکت مادر از توسعه آن امتناع کرد و این یک پروژه کاغذی باقی ماند. با این حال، به دلیل عدم سفارش برای نسخه های تجاری یا نظامی، پروژه متوقف شد. برای پهپادهای کوچک، کوادکوپترها به دلیل سادگی مکانیکی، ارزان‌تر و بادوام‌تر از هلیکوپترهای معمولی هستند. با این حال، با افزایش اندازه، کوادکوپترهای پروانه ثابت نسبت به هلیکوپترهای معمولی دارای معایبی هستند. این سرعت استال آهسته این امکان را برای هواپیما فراهم می کند که نسبت به زمین به سمت عقب پرواز کند: اگر هواپیما به سمت باد مخالف با سرعت 56 کیلومتر در ساعت (35 مایل در ساعت) هدایت شود، با سرعت 8 کیلومتر در ساعت (5 مایل در ساعت) به سمت عقب حرکت می کند. در حالی که تحت کنترل کامل است. با توجه به کتابچه راهنمای عملیاتی، An-2 سرعت توقف ندارد. به این ترتیب، خلبانان An-2 بیان کرده اند که می توانند هواپیما را با کنترل کامل با سرعت 48 کیلومتر در ساعت (30 مایل در ساعت) به پرواز درآورند (در مقابل، یک هواپیمای سبک چهار نفره سسنا دارای سرعت توقف در حدود 80 است. کیلومتر در ساعت (50 مایل در ساعت)).

دوام، قدرت بالابری بالا و توانایی برخاستن و فرود از باندهای ضعیف، عمر طولانی به آن بخشیده است. تعدادی از طرح های سرنشین دار در دهه 1920 و 1930 ظاهر شد. این وسایل نقلیه جزو اولین خودروهای موفق سنگین تر از هوا برخاست و فرود عمودی (VTOL) بودند. Etienne Oehmichen در دهه 1920 طراحی های روتورکرافت را آزمایش کرد. در میان طرح هایی که او امتحان کرد، هلیکوپتر شماره 2 او دارای چهار روتور و هشت ملخ بود که همگی توسط یک موتور هدایت می شدند. شماتیک گشتاورهای واکنش در هر موتور یک هواپیمای کوادکوپتر، به دلیل چرخش روتورها.

نحوه برای شروع Sprayer Drone با کمتر از $100

An-2 های ساخت PZL به دلیل توافق دوجانبه با لهستان از این محدودیت مستثنی هستند. این به دلیل قدمت برخی از این هواپیماها بیش از 40 سال و همچنین کاهش تولید گاز برای سوخت این نوع است. لت‌های مهم لبه جلویی بال که به هواپیما توانایی پرواز آهسته را می‌دهد، کاملاً خودکار هستند و توسط جریان هوا روی بال‌ها بسته می‌شوند. هر روتور هم نیروی بالابر و هم گشتاور را در اطراف مرکز چرخش خود ایجاد می کند و همچنین در خلاف جهت حرکت وسیله نقلیه می کشد. کنترل پرواز با تغییر مستقل سرعت و در نتیجه بالا بردن و گشتاور هر روتور ارائه می شود. طولانی ترین زمان پروازی که توسط یک کوادکوپتر با باتری به دست آمد، 2 ساعت و 31 دقیقه و 30 ثانیه بود. دارای 4 روتور بلند است که به پهپاد اجازه می دهد به مدت 15 تا 20 دقیقه به طور مشاهده انواع پهپاد سمپاش موثر پرواز کند. یک کوادروتور انحراف خود را با اعمال نیروی رانش بیشتر به روتورهایی که در یک جهت می چرخند تنظیم می کند.

هیچ روتور دمی مورد نیاز نبود و کنترل با تغییر نیروی رانش بین روتورها به دست آمد. Oehmichen No.2 از یک قاب لوله فولادی با روتورهای دو پره در انتهای چهار بازو استفاده می کرد. اجزای مکانیکی اصلی عبارتند از بدنه یا قاب، چهار روتور (اعم از گام ثابت یا گام متغیر) و موتورها. کوادکوپترها به طور کلی دارای دو روتور هستند که در جهت عقربه های ساعت (CW) و دو روتور در خلاف جهت عقربه های ساعت (CCW) می چرخند. در صورتی که آنها قانونی شوند، ادعا شده است که پهپادهای سمپاش صرفه جویی در زمان "معمولا" را ارائه می دهند. یکی از مسائل مربوط به تشکیل پرونده برای هواپیمای تعیین نشده این است که فرآیند معافیت ممکن است زمان زیادی طول بکشد در حالی که DOT ​​هواپیما را ارزیابی می کند. اگر وقت یا دانش ندارید، می توانید افرادی مانند من را استخدام کنید تا در این زمینه به شما کمک کنند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما