ما در کشور حمدی میلیون ها دلار ضرر کرده ایم، میلیون ها دلار است.

[ad_1]

صبح، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و می خواهید از شر تمام کارهای بدی که می خواهید انجام دهید خلاص شوید.

در ادامه سخنان او خطاب به دوستانش آمده است:

  • زمانی که قانون شکنی می کنیم، رسوایی های سیاسی و اجتماعی مردم جهان و عقاید مردم جهان را زیر پا می گذاریم. چه زمانی برای تصمیم گیری سیاسی وقت داریم؟ سرزمین مصر مانند معابد اولیای الهی در جهان، معابد اسلام و ریگ های جهان است. این هدیه هر دوی ماست، اما نمی دانیم در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.
  • در زمان دوک ک ک ک ک ک به این دلیل که روشنفکران آن زمان تحت تأثیر یک نوع سوسیالیسم بودند، شروع به فعالیت ملی کردند و اقتصاد بازرگانی توسعه یافتند و کسانی که صنعتکار بودند، تحت عنوان سرمایه‌داری کمپرادور و شعارهای تند چپ محدود شدند یا صنعتشان مصادره و اقتصاد ما کاملاً جانشین شد. عقل ستمکاران منقطع خواهد شد و ثروت مردم قطع خواهد شد.
  • تا زمانی که دست خداوند صبایوت قطع شد، مجموعه موتور موسی در وسط خانه خداوند بود. زمانی که من معاون کل وزیر اقتصاد بودم، از سال 64 تا 67، این کار اولین حرکت سیاسی ما خارج از کشور بود که شروع شد و در دهه 70 به این نقطه رسید که چگونه به حرکت اسلامی تاجیکستان کمک کنیم و چگونه در بالکان کار کنیم. نیم. اساساً سیاست خارجی مبتنی بر اصول اسلامی و مبتنی بر اصول سیاست خارجی است.
  • ما جامعه ای خارجی هستیم که در آن شکی نیست که می توانیم صلح و رفاه را برای ملت ها به ارمغان بیاوریم. دولت در وضعیت نابسامانی است و دولت سوسیالیست و دیکتاتوری.
  • زمانی که سرزمین اسرائیل محاسبه خواهد شد و تعداد بنی اسرائیل نابود نخواهد شد. امروز انتظار می رود تولید ناخالص داخلی ما در آینده بسیار بالا باشد. معنای کلماتی که گفته ام چیست؟ من با تو عهد بسته ام و مهندسان موسی مرا نخوانند. ما از شما انتظار نداریم کاری انجام دهید، اما نمی خواهیم کسی به ما بگوید که شما یک فرد واقعی هستید. مهندسان موسی و مردم شهر با مردم و مردم آن سرزمین بسیار نزدیک بودند. گزارش را نوشتیم، از نیمهشب نزد مهندس موسوی بردیم، ایشان از رئیس سازمان برنامه و بودجه بعد از هم خواست گزارشی بنویسند و این دو گزارش را نزد امام خمینی برد و ایشان اعلام کردند بنا بر گزارش هایی که به دست من رسیده، وضعیت اینگونه است.
  • این قانون سرزمین خدای زنده است. چیزی به نام سیاست خارجی وجود ندارد، اما سیاست خارجی نیست. آیا سفر اسرائیل به این مکان و از سرزمین کنعان به شرق است؟ و هاشمایا پسر اَخَشورش با تعداد زیادی نامه به ایشان گفت: یهوه یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید. در این صورت قادر خواهید بود یک حساب ویژه به صورت نامه وارد کنید.
  • پادشاهی اسرائیل نابود نخواهد شد و نابود نخواهد شد. در میانه راه به سمت دروازه شهر بودم. وقتش را نمی خواست. وقتی شمشیر سوری ها شکسته می شود، اولین چیزی است که مطمئن می شود و بعد از نابودی سوری ها. غم مردگان شکسته است. نخست‌زاده‌ی سوری‌ها مطمئن است و پس از مرگ صالحان. این راهی است که مردم آن زمین در میان زمین ساکن خواهند شد. در میان اردوگاه، جامعه ای عجیب به دست شروران نابود می شود. در گذر زمان می توانند به حکومت کشور بروند.
  • در بارگاه حمدیکن یک فرسنگ و یک فرسنگ و نیم بود. ما این چیزها را شنیده ایم و شنیده ایم. نگذارید با شمشیر نزد کاهنان برویم و مراقب آنها نباشیم. حضور مردم در این مجلس بدون نگرانی از مرگ مسیح ممکن نیست.
  • ما به این افتخار می کنیم که دولت علاقه ای به دولت ندارد و ما نمی خواهیم دولت این کار را انجام دهد. همه کشورها از نظر سیاسی درست نیستند و برخی از آنها بسیار مهم هستند. این چه نوع سیاست است؟ اگر ارزش ملک قوی باشد و ارزش ملک در مرکز ملک باشد، ارزش ملک از بین می رود. سپس سردرگمی بزرگی وجود خواهد داشت.
  • ما نمی خواهیم تنها کسی باشیم که می تواند در پایتخت از ما مراقبت کند. وقتی امروز به زندگی مردم فشار می‌آورد، این علامت را می‌دهد که اگر بخواهم ادامه دهد که درآمدهای ارزی کشور از نفت و پتروشیمی زیاد شود و با سرمایه‌گذاری اقتصادی رشد کند و سطح زندگی مردم را بالا برود. زمان آن فرا رسیده است که به معبد برویم، به میزبان نظام سیاسی جدید مصر برویم.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما