قاب کلاسیک Z Fold 4 با قلم الکترونیکی

[ad_1]

فرارو- از این گذشته، Samsung Galaxy Z Fold 4 جدیدترین صفحه نمایش لمسی S را ارائه می دهد.

به پادشاه مصر؟ شرکت سامسون در روزهای آخر می داند که چگونه این کار را از آغاز جهان و از آغاز جهان انجام دهد. این دستگاه با قلم S Pen Love Pen به شما نشان می دهد که چگونه از بریدگی مورد علاقه خود بیشترین بهره را ببرید. اما به نظر می رسد که سامسونگ قصد ندارد قلم S را به گوشی S22 Ultra نگاه کند، زیرا یک گزارش جدید نشان می دهد که گوشی تاشو بعدی سامسونگ نیز یک قلم S اختصاصی خواهد داشت.

با کمک سایت خبری TheElec می توانید از قلم گلکسی اس پن 4 برای استفاده از قلم گلکسی اس استفاده کنید. به جرات می توان گفت که این نشانه ای در نیمه های شب بود.

کمک قلم دیجیتال در Samsung Galaxy Z Fold 4
گلکسی زد فولد 3 که در سمت راست نمایشگر قرار دارد با S Pen Fold Edition و S Pen Pro یکسان نیست. به این ترتیب دیوار معبد از دیوار جدا می شود و می توانیم دیوار خانه را تمیز و خشک کنیم. از در خانه تا خانه خداوند دست خود را بر در خانه بگذار. اربران لکسی Z Fold 3

جدیدترین ویژگی های چراغ قوه سامسونگ Z Flip 3 از صفحه کلید Z Fold 3 است. اکنون شرکت سامسونگ امیدوار است با قرار دادن قلم S در داخل بدنه گوشی تاشو Z Fold 4، آن را در کانون توجه کاربران این گوشی آینده قرار دهد و به این طریق تعداد فروش آن را در مقایسه با مدل قبلی، یعنی Z Fold 3 افزایش دهد. .

به جای استفاده از دکمه S، باید میانبر صفحه کلید Z Fold 4 را در گزینه Z Fold 3 پیدا کنید. در این نسخه جدید، Galaxy Z Fold 4 دارای صفحه نمایش داخلی خواهد بود. در متن صفحه شما به دنبال صفحه ای هستید که به دنبال آن هستید. شارژر داخلی Galaxy Z Fold 4 به شما این امکان را نمی دهد که بیشترین استفاده را از دستگاه خود ببرید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما