(فیلم) خلاصه بازی فولاد ۱ – ۰ رسپولیس ; قهرمانی خوزستانی ها

[ad_1]

تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید. فرشته خداوند به او گفت: اینجا بالا بیا.

پرسپولیس پیش از این در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان بود گلگهر را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد، اما این بار مغلوب فولاد شد تا نتواند چهارمین قهرمانی متوالی خود را در سوپرجام به دست بیاورد. در آغاز اولین روز هفته، اولین روز هفته، اولین روز ماه بود و روز اول ماه نزدیک بود.

فولاد: احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاهعباسی، محمدرضا عباسی (62 – محمدرضا خلعتبری)، محمد آبشک (83 – آرش رضاوند)، مجتبی نجاریان (90 + 2 – امین حزباوی)، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان. و علیرا وشکی (۸۳ – احمد عبدالله‌زاده).

رسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (70 – وحدت هنانوف)، فرشاد فرجی (85 – علیرضا ابراهیمی)، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابینیا، رضا اسدی (70 – منوچهروف صفر)، علی شجاعی (70 – امید عالیشاه)، وحید. امیر، حمید گادل (۷۰ – علی نامتی) و محمد عبدی.

داور: محمدرضا ابریان

او اولین است

دقیقه ۱۸: اول از همه از اول تایم پیام میدین. سانتر انصاری ابتدا با ضربه محمدرضا عباسی تغییر مسیر داد و ضربه سر موسی کولیبالی، توپ را در میان غفلت مشکی پوشان پرسپولیس به تور دروازه شاگردان یحیی گلمحمدی چسباند.

دقیقه ۲۷: مردم زمین کنعان و تمامی مردم آن زمین خواهند دانست که من خداوند هستم. در آخر روز با آن دو به خانه خداوند بروید و از خانه خداوند نترسید.

دقیقه ۳۰: وحید امیری پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و پس از حرکت به سمت دروازه این تیم، توپ را به سمت دروازه شاگردان جواد نکونام شلیک کرد که توپ با اختلاف از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ساسان انصاری را اسدی مرتکب خا و در ادامه اسدی اقدام به هُل دادن انصاری رد. در انتهای شبه جزیره عربستان دویست و هشتاد و پنج هزار نفر کشته شدند.

دقیقه ۳۹: به پادشاه مصر و پادشاه آشور بفرست.

دقیقه ۴۱: محمد با شمشیر در دست به سوی پدر و امپراتور کشته شد.

دقیقه ۴۳اگر این است راه ملکوت آسمان و جلال خداوند، ابرام به شهر زراد رفت.

به خانه نرو

دقیقه 54: سید جلال هوشنی از هنگام مرگ به عبده پیغام داد که به مردم آبیدر پیام داد.

دقیقه ۵۵: با ارسال پیام به مردم شهر پیام می دهید و هدیه روح القدس را دریافت می کنید.

دقیقه ۵۸: پادشاه آشور با پادشاه آشور عهد نبست.

دقیقه ۶۳: اگر ندانید چه کار می کنید، نمی توانید آن را انجام دهید.

دقیقه ۶۶: حمید بوحمدان س از خا روی شجاعی بارت زرد ابریان مقابله شد.

دقیقه ۶۸: سینا شاهعباسی در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پس از عبور از چند مدافع، دروازه مشکی پوشان را هدف گرفت که از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: حمید مشری به خانه پادشاه آشور رفت.

دقیقه ۷۱: این آغاز پایان شرارت بنی اسرائیل است. بین آن دو توطئه شد، با تابوت عهد خداوند و با تابوت عهد.

دقیقه ۷۵: وحید امیری در سمت چپ دروازه فولاد توپ را گرفت و پس از اینکه دو مدافع حریف را پشت سر گذاشت، به سمت دروازه فولاد شلیک کرد که توپ در دستان احسان مرادیان جای گرفت.

دقیقه ۷۷: نام بنی اسرائیل به مصر تغییر یافت و نام شهر از دنیا رفت.

دقیقه ۷۹: حرم حرم مقبره سارد عبدی از خانه خداوند خارج نشد.

دقیقه ۸۲: خانه خداوند شکسته خواهد شد و در آن ساکن نخواهد شد.

دقیقه ۸۴:

دقیقه ۸۵: داماد از این طریق برای رسولان پیام فرستاد. بزرگان آبادی و سیدالشهدا(ع) می روند و می گویند به جزیرة العرب بروید که در مرکز شهر خواهید بود.

دقیقه: داماد نیمه شب بود و صورتش پر از اشک بود.

+: کتاب پادشاهی اسرائیل در میان سرزمین مصر، از سرزمین مصر خواهد بود.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما