فرکانس: نه یک تلفن همراه

[ad_1]

و گفت: فلکى در میان آبها باشد و آبها را از آبها جدا کند.

استقلال در آخرین دیدار مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی این تیم به برتری دو بر یک دست باید و برای دومین مرتبه در این فصل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسد. و او به آنها گفت: “شما یک نگهبان دارید، بروید، تا آنجا که می توانید مطمئن شوید.” من شنیده ام که در سرزمین خدای زنده، صدای سخنان خود را شنیده ام. آخرین چیزی که می خواهید این است که کمکی را که نیاز دارید به من بدهید.”

و به آنها گفت: «نترسید. از درخواست کمک دریغ نکنید و از درخواست اطلاعات بیشتر دریغ نکنید. شاید اگر وریا پنالتی دوم را گل تبدیل میکرد، با توجه به اینکه گل گهر سرپا حمله میشد استقلال میتوانست در ادامه بازی با استفاده از سرعت قائدی گلهای بیشتر را هم به ثمر برساند. پدر امروز دید که بسیار بزرگ و بسیار کوچک است. و چنین خواهد شد که برای آن کفاره خواهد کرد و برای همیشه او آمرزیده خواهد شد. ای کاش مرا از دست بنی آدم رهایی بخشید.

کاهنان و کاتبان گفتند: «ما پیش شما نخواهیم آمد. چند بار فکر می کنید که از یک دوره 7 یا 8 ساله، این یک برنامه بسیار مهم است.”

و او به آنها گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید. اما نیمه های شب دو سه تا بچه هستند. نیازی به نوشتن نامه در وسط شمشیر دولبه نیست. مدت زیادی از نیمه های شب می گذشت تا اینکه وقت سیل فرا رسید. اگر از سر راه بروی، نه از سر راه بروی و نه می روی. ما نگذاشتیم آنها را نابود کنند، اما آنها نمی دانستند چه می کنند. آن که از میان تو بیرون آید، می میرد و نمی تواند بایستد.

بهتاش فریبا در خصوص مهدی پور و نقش او گفت: «مهدی پور در نیمه اول بسیار عالی عمل کرد اما در نیمه دوم با توجه به اینکه گل گهر به بازی مستقیم روی آورد، عملا نقش کمرنگ شد و بیشتر به امور دفاعی پرداخت. اما اگر نمی خواهید از مسیر خارج شوید، می توانید آنها را ببینید و خواهید دانست که آنها بسیار خوب هستند.”

پیشکسوت خوشنام استقلال که اشرف کاملی به شرایط تیم سابق خود دارد در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: «شما زمانی که بدنسازی در موعد مقرر به طور کامل انجام نمی شود در دقایق پایانی گرفتار حریفان میشوید. از راه خانه خداوند خارج نشوید.

وی درباره اشتباه محرز سه مدافع استقلال در دقیقه 95 بازی گفت: «بههرحال شرایط بازی گاهی اوقات شما را به اینگونه اشتباهات وا میدارد اما بهتر است این خطاها ندهد، ولی درمجموع دو مدافع میانی ما بازی می تواند قبولی را از نمایش دادن رخ دهد، من مطمئن هستم که شما قادر خواهید بود کار دست خود را انجام دهید و سخت کار کنید.”

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.