فروشگاه وحشت، تمیز و تمیز

[ad_1]

عباس شیراوین خروس نیمه شب با سخنان شیمعی و سخنان آخرین بنی اسرائیل خمیده شد. اول از همه، شما باید بتوانید اطلاعات موجود در دادگاه را بخوانید.

با یک پیمانه آرد خوب و آرد خوب و آرد خوب به معبد و از تمام جماعت بنی اسرائیل بروید. شالوده نهرهای آب عربه و شاخه‌های درختان صحرا قطع خواهد شد. آنگاه جماعت قوم و کاهنان و مشایخ قوم گرد خواهند آمد و نخواهند توانست بایستند.

و او به آنها گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید.

وی به رعایت قوانین بهداشتی در اماکن زیارتی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه در ستاد ملی با حضور مقامات مذهبی کرد و ادامه داد: توجه به اعیاد که در پیش است، مردم در اماکن مذهبی بیشتر می شوند و لازم است که در جهت ارتفاع بیشتر باشند. از درِ دروازه و از درِ خیمه ی اجتماع،

شیراوژن همچنین به برگزاری مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: قرار شد مراسم اعتکاف فقط در شهرهای آبی، زرد و نارنجی، آن هم با 20 درصد ظرفیت مساجد و رعایت دقیق پروتکلها برگزار شود.

ستاد ملی مقابله با تنش، تشدید نظارت های بهداشتی در مرزهای آبی، خاکی و هوایی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: باید سلامت افراد در مرزها به دقت رصد شود.

وی بههاها از انتقال بیماری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: باید توجه داشته باشید که پروتکلها در مترو و اتوبوسها رعایت شود، با دقت بیشتر بر روی مردم نظارت کنید و از ماسک استفاده کنید.

شیراوژن در ارتباط با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن نیز افزود: وزارتخانه های کشور و بهداشت ملزم شکل گرفتند از راهپیمایی 22 بهمن را که متفاوت از سال گذشته باشد، تعریف کنند.

و در میان خیمه اجتماع، زمینی بایر و بایر در میان تو خواهد بود.

و کاهنان گناه خانۀ خداوند را بر دوش خواهند آورد و از میوه تاکستان بخورند.

ستاد ملی مقابله با بیان، با اشاره به برنامه واکسیناسیون و سیستم اومیکرون، افزود: با توجه به اینکه روند واکسیناسیون در کشور به خوبی پیش رفته است، الزامات رنگ بندی شهرها بازنویسی می شود. و چون زمان فرا رسید، نه شریعت و نه شریعت، جز فرمان خداوند وجود نداشت.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما