فتوکپی AAP از کنگره که هر دو تظاهر به مبارزه می کنند: نخست وزیر نارندرا مودی در Pathankot پنجاب

[ad_1]

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی، در حمله به احزاب مخالف در آستانه انتخابات مجلس ایالتی، روز چهارشنبه (16 فوریه) گفت که حزب Aam Aadmi (AAP) “فتوکپی کنگره” است.

PTI گزارش داد که مودی در سخنرانی در یک گردهمایی در پاتانکوت پنجاب بر شباهت‌های بین دو حزب تاکید کرد و مدعی شد که هم AAP و هم کنگره با معبد رام در آیودیا مخالفت کرده‌اند و زمانی که سربازان هندی ارزش خود را نشان می‌دهند به “زبان پاکستان” صحبت می‌کنند.

نخست وزیر مودی ادعا کرد که AAP آرویند کجریوال و حزب بزرگ قدیمی “تظاهر به جنگیدن” در پنجاب دارند. “هر دو طرف، علیرغم اینکه “ek thali ke chatte batte” (دو روی یک سکه) هستند، اکنون با هم در پنجاب “نورا کوشتی” (تظاهر به مبارزه) انجام می دهند. آیا WWF را دیده اید؟ این همان کاری است که آنها انجام می دهند. مودی در این تجمع گفت: «آنها وانمود می کنند که رقیب هستند.

او در مورد AAP گفت: “این یک کپی زیراکس از کنگره است. همه چیز یکسان است.”

نخست‌وزیر هند گفت: “شباهت‌های این دو حزب را ببینید، زمانی که معبد رام در آیودیا بالا می‌رفت، هر دو با آن مخالفت کردند. وقتی دلاوران هند ارزش خود را نشان می‌دهند، رهبران این احزاب به زبان پاکستان صحبت می‌کنند.”

مودی افزود: “حقیقت این است که اگر کنگره اصل باشد، حزب دوم (AAP) فتوکپی آن است.”

نخست وزیر در ادامه حمله خود گفت که در حالی که یک حزب (کنگره) جوانان را به دام مواد مخدر در پنجاب انداخت، حزب دوم مشغول معتاد کردن جوانان دهلی به مشروب است. نماینده BJP افزود: “یکی پنجاب را غارت کرد و دومی یکی پس از دیگری در دهلی کلاهبرداری می کند.” مودی گفت که کنگره اکنون یک “شریک در جنایت” دارد.

او با درخواست از رای دهندگان، از آنها خواست تا برای توسعه همه جانبه ایالت، اتحاد تحت رهبری BJP را در پنجاب به قدرت برسانند.

پنجاب در یک انتخابات تک مرحله ای در 20 فوریه رای خواهد داد. شمارش آرا در 10 مارس انجام خواهد شد.

تلویزیون زنده



[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما