شیبا – سیرل؟ با تشکر از شما برای خدمات!

[ad_1]

آیا می دانستید: 1809101/4

زمان: 16:47
1400/11/17

بازید: 1,245

کره جنوبی

و ارتفاع آن از چهار گوشه خیمه دو و دو ذراع بود.

به نام “Warnish Sha”، رئیس و رئیس کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان. نام قوم و بنی اسرائیل در این مکان نوشته شده بود. سیدجلال حسینی و لوسیانو پریرا بهعنوان کاپیتانهای دو تیم امیدوارند در پایان این جدال تیمشان را به هدف بزرگی که در سر دارند و بهواسطه آن پا به سیرجان گذاشته اند، نزدیک کنند.

40 ساله بود و لوسیانوس 38 ساله به دنیا آمد. کاپیتان پرسپولیس که یکی از بسابقه ترین ملیپوشان حاضر در این جدال است، در دوره بسیاری با جواد نکونام که اکنون هدایت فولاد خوزستان را برعهده دارد، همبازی بوده است. سیدجلال حسینی که پرافتخارترین بازیکن حاضر در لیگ ایران نیز خواهد بود در این بازی فرصت خواهد داشت تا در تصویری که یحیی گل محمدی از وی در ترکیب اصلی سود ببرد، برای دستیابی به جامی دیگر برای سرخپوشان تلاش کند.

لوسیانو پریرا بهعنوان یکی از برترین گلزنان لیگ ایران نیز که تجربه بازی در سپاهان و نفت آبادان و گسترش فولاد را در کارنامه دارد، شاید تعداد گلهای خود در تاریخ فوتبال ایران را در پایان این فصل سه رقمی کند. او که در این فصل نیز موفق به گشودن دروازه پرسپولیس در لیگ برتر شد، جمع گلهای زده خود به پرسپولیس را به پنج گله رساند تا از این جهت خطرناکترین مهره در ترکیب تیم جواد نکونام مقابل پرسپولیس باشد.

باید در نهایت جدال دو تن از باسابقه ترین و مسن ترین بازیکنان حاضر در جدال که موفقیت هر کدام از آنها نیز در تقابلی احتمالاً رو در برابر برابر این شکل خواهد گرفت، با کامیابی کدامیک همراه خواهد شد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما