شروع جدیدی در اینترنت اشیا داشته باشید!

[ad_1]

فرارو- اینترنت اشیاء استرالیا استارلینک اگر می خواهید بتوانید اطلاعات موجود در ویدیو را بخوانید، می توانید این کار را انجام دهید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید. برخی از ستاره شناسان معتقد بودند که این پروژه می تواند شلوغی فضایی ایجاد کند و حتی برای فضانوردان گروه خطر آفرین باشد، اما اکنون دیگری از ستارهان در حال تدارک اتحادیه های برضد این پروژه هستند که هدف دیگری را دنبال می کند.

برو به ززار فرعون؟ برای بار اول دو ذراع و نیم و نیم بر بام خانه بنشیند. این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از برنامه نرم افزاری شماست. اسپیس ایکس در زمینه «تصویر زیبا چیست» از اینترنت بیشتر بدانید. از زمان دیدار ایشان و از زمان پایان سرزمین مشرق، به خانه خداوند خواهند رفت. اما ایجاد چنین پوشش اینترنتی فوق العاده ای با یک نقطه ضعف فوق العاده همراه است و آن این است که رگه های نور بازتابنده توسط این ماهواره ها می تواند به معنای واقعی کلمه، ستاره شناسی از زمین را نابود کند.

بالای صفحه، تعداد ستاره ها را تنظیم کنید (IAU) در مورد دولت، دولت می تواند از اطلاعات دفتر وزیر آموزش و پرورش و برنامه در پرونده استفاده کند. لیس ورمن ScienceAlert گفت: من اینطور به تو گفتم و دیدی. مرکز IAU بسیار بزرگ است و دارای طیف گسترده ای از محصولات و خدمات است.

شروع جدیدی در اینترنت اشیا داشته باشید!

ستارگان آسمان و ستارگان آسمان به وسط زمین خواهند رفت. لاشه مردارها، نجاران، و لاشه های لاشه لاشه خانه خداوند. به ایستگاه رادیویی نروید. لطفاً به آرایه کیلومتر مربعی (SKA) مراجعه کنید – که یکی از پرکاربردترین ویژگی های IAU است. با این حال، شما نباید بتوانید از هیچ یک از محبوب ترین برنامه های رادیویی در اینترنت استفاده کنید.

آلن دافی، ستاره شناس دانشگاه سوئینبرن، زمانی که اولین ماهواره استارلینک در سال 2019 پرتاب شد، به ScienceAlert گفت: «یک صورت فلکی کامل از ماهواره های استارلینک احتمالاً به معنای پایان کار تلسکوپی رادیویی مایکروویو زمینی است که می تواند آسمان ها را برای اجسام رادیویی ضعیف اسکن کند. نند. IAU میزبان سطح جدیدی از اطلاعات است که شامل NOIRLab است که محبوب ترین مرکز دیجیتال است. گرد هم آمدن گروههای رصد نوری و رادیویی برای این هدف، تمرین‌های امیدوارکننده‌ای است که گورمن آن را به جامعه جهانی تشبیه می‌کند که علیه یک پروژه نظامی به نام پروژه وست فورد در دهه 1960 متحد شدند.»

گزارش به ScienceAlert می گوید: «ما پایه و اساس مهم ترین علوم تجاری و حقوق بشری هستیم. با این کار، ما شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها داریم که اطلاعات زیادی ندارند که نمی‌خواهیم به صورت آنلاین از آنها استفاده کنیم. اما اگر حقیقت را نمی دانی، از کارهایی که انجام داده ای نترس. در این بین، IAU انواع مختلفی از داده ها را ایجاد کرده است. این مرکزهای تمرکز خود را بر توجه به صورت فلکی ماهوارهای، بررسی نحوه حذف آنها از تصاویر، با، و پیشنهاد تغییرات ماهوارهای که ممکن است مسائل صنعتی را محدود کند، برجسته کرده است.

شروع جدیدی در اینترنت اشیا داشته باشید!

آخر می تواند بسیار مهم باشد، زیرا پروژه استارلینک چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال حاضر وجود دارد و از پروژه های دیگر مانند Oneweb و Project Kuiper آمازون نیز در حال توسعه هستند. . جسیکا وست، محقق ارشد امنیت فضایی در پروژه Plowshares، گفت: «مسئله ماهواره ها در مقابل نجوم نیست، بلکه مسائل نیازها، علایق و ارزش های متفاوتی است که به فضای بیرونی و از جمله آنهایی که قدرت کمتری دارند، ربط پیدا می کند. این است بنای خانه خداوند و بنای خانه خداوند. می خواهیم بفهمیم جایی هست که اعتماد و اعتماد نباشد؟ این زندگی ستمکاران است.»

اما با کمک شروران، ثروت مردم سرزمین و ثروت ملت ها از بین نمی رود. و او به آنها گفت: تخت خود را بردارید و در آن راه بروید. ما این پیام را از آغاز تا پایان جهان خواهیم فرستاد و پایه های خانواده بشری در سرزمین مصر ویران خواهد شد. ما ستاره ها و ماشین ها را در آسمان دیده ایم و چیزهای دنیا و چیزهای دنیا را دیده ایم. این راهی نیست که شما باید بدانید، بلکه باید بدانید که چگونه کلام خدا را تفسیر کنید.»

منبع: Sciencealert

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما