خیلی کمتر = بیشتر با فوت فتیش

بله از هر 4 مرد فتیش یک نفر همجنسگرا بوده و با طریق روش زندگی درمان می شود. فوت فتیش جنسی می تواند در میان بسیاری از بانوان به عنوان یک عمل غیر معمول در نظر گرفته شود از این رو شما باید از نظر ذهنی خود را برای هر شرایط آماده کنید. همچنین اگر همسر یا شریک کسی هستید که دچار اختلال فتیش است، با مراجعه به متخصص می توانید به خود و همسرتان کمک کنید. میتواند به طور موثری سطح تستوسترون را به طور موقت کاهش دهد و در کنار دیگر انواع درمانها برای اختلال یادگارخواهی استفاده شود.این دارو باعث کاهش میل جنسی در مردان میشود و فراوانی تصاویر ذهنی تحریک کننده جنسی را کاهش میدهد. فتیشیسم به عنوان یکی از پیچیده ترین اختلالات روانی مرتبط با تمایلات جنسی در افراد شناخته می شود که خود را در قالب های مختلفی بروز می دهد و این باعث می شود که حتی خود فرد نیز در ارتباط با این احساسات کمی گیج شود و از علت به وجود آمدن آنها آگاه نباشد.

سال گذشته (یعنی 87) زمزمه ای در این بین پیچید مبنی بر اینكه فتیشیسم و سادیسم و مازوخیسم، تنها یك تمایل و خواست درونی نیست، بلكه در كل جهان به عنوان یك بیماری شناخته میشود. پارافیلیاها یا انحرافات جنسی مانند فتیش ادرار، مدفوع و مرده نیز به عنوان فتیش شناخته می شوند. تمایل جنسی به مدفوع که به آن کوپرفیلیا یا اسکاتوفیلیا گفته میشود و شامل فعالیت های مربوط به مدفوع است. کلمه فتیش تمایل دارد ایده فردی را تداعی کند که نسبت به چیزی که به نظر آنها جنسی است وسواس دارد تا حدی که ممکن است قراردادهای اجتماعی را رها کند، مردم را آزار دهد یا حتی قانون را زیر پا بگذارد تا به آنچه میخواهند برسند.

فتیش یا پا پرستی در نتیجه شـرطی سازی یا نقـش پذیری ایجاد می شـود. در آن لحظه ، ذهن ، بدن و احساسات با هم ادغام می شوند و باعث می شوند ما حتی از موقعیت های ممنوعه لذت ببریم. فوت فتیش توسط نسخه پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی تنها به عنوان یک اختلال تعریف میشود که باعث «پریشانی یا اختلال بالینی قابل توجه در عملکرد اجتماعی، شغلی یا سایر زمینههای مهم عملکرد شود». در گذشته اختلال فتیشیسم مرتبط با اندام غیر جنسی به عنوان پارتیالیسم یا عضو خواهی در نظر گرفته میشده است؛ امروزه پارتیالیسم یکی از انواع اختلال فتیشیسم محسوب میشود. هستند که امروزه به وسیله روانشناس ها استفاده می شود.

امروزه روشهای زیادی برای اصلاح موهای این منطقه وجود دارد که از متداولترین روشها اصلاح شخصی که به وسیله تیغهای معمولی امکان مییابد میتوان اشاره کرد. روشهای مختلفی برای درمان این اختلال وجود دارد. روشهای درمان شناختی رفتاری (CBT) مانند درمان بیزاری، بازسازی ارگاسم و شرطیسازی پنهان ممکن است برای فوت فتیش استفاده شود. در درمان بیزاری، افکار فتیش با یک محرک بد، مانند شوک الکتریکی، همراه می شود. روش های درمان شناختی – رفتاری مانند درمان بیزاری، بازسازی ارگاسم و شرطی سازی پنهان ممکن است برای فتیش استفاده شود.

این روش درمانی بر این اساس عمل میکنـد که اخـتلال فوت فتیش یا پا پرستی در نتیجه شـرطیسازی یا نقـشپذیری ایجاد میشـود. بنابراین چگونه می توانید به شریک زندگی خود بفهمانید که یک فتیش پا دارید؟ در طول بازسازی ارگاسم، از افراد خواسته می شود تا درست قبل از ارگاسم افکار خود را در مورد فتیش به چیزی قابل قبول تر (مانند شریک زندگی خود) تغییر دهند. در کل آدم بدی نیست و برای همین من خیلی نسبت بهش نگرانم. بعضی ها هم به تفاوت های عصب شناختی اشاره می کنن و می گن که مثلا تحریک فیزیکی پای یه نفر، نقطه از مغز آدم ها رو روشن می کنه که بسیار نزدیک به جایی است که در موقع تحریک جنسی روشن می شه.

تصور می شود که فتیش در بانوان کمتر رایج است، که همین مسئله ممکن است نشان دهد که عوامل منحصر به فردی در رابطه با تفاوت های بیولوژیکی بین زن و مرد وجود دارد. موی سیاه زیربغل همچون موی زهار در دوران بلوغ رشد کرده و این در هر دو جنس مرد و زن یکسان میباشد. گروهی دیگر نیز معتقدند در صورتیکه هر دو نفر در یک رابطه راضی باشند، مشکلی در این ارتباط وجود ندارد. هورمونها معمولاً در کنار درمان شناختی رفتار استفاده میشوند.داروهای ضدافسردگی مانند فلوکستین (پروزاک) نیز به طور موفقیتآمیزی میل جنسی را کاهش میدهند، اما به طور موثری وجود خیالپردازیهای جنسی را هدف قرار نمیدهند.

پا معمولاً به عنوان عضوی از بدن که در قسمت پایینی است در نظر گرفته میشود. فتیش پا در حالت کلی یک اختلال نیست و نیاز به درمان ندارد. انواع اختلال فتیش بسیار زیاد هستند، با این حال بیشتر مردم اطلاعی در مورد آن ندارند. «اجازه دهید همچنین بگوییم که اتفاقاً آن را بسیار لذتبخش میدانید و ارگاسم شدیدی داشتید. را بعنوان بخش فرومایه و پست بدن می دانند این مسئله برای برخی ها لذتبخش است. به اعتقاد من همانطور که در بخش افسردگی گفته شد افسردگی یک پریشانی روانی است که می تواند هم در رفتار و افکار و احساسات فرد آشکار باشد و یا می تواند بصورت پنهان وجود داشته باشد (مثلا چرا یک فردی که کاملا سرحال و با نشاط است ناگهان میبینیم یکروز بعد خود کشی کرده). این تمایلات تاحدی زیاد می شود که فرد برده خواهان کتک خوردن از ارباب است و از این شکنجه لذت می برد. کنند. این مورد میتواند عاملی برای علاقه زیاد کودک به پا شود. چرا مردم فوت فتیش یا فتیش پا دارند؟ برخی از مردان علاقه شدید جنسی نسبت به پای زنان دارند.

آن ها دوست دارند که پای فرد رویشان قرار بگیرد تا احساس اختلاف قدرت را به آن ها القا کند. در موارد شدیدتر، فرد تنها با پا می تواند به ارگاسم برسد یا بدون آن حتی نتواند تحریک شود. از مالش دیگر قسمت های بدن شروع می کنند و آن را به پا ختم می کنند و اگر شما نسبت به این کار بی میل باشد، ناراحت می شوند. برخی از افراد کفش را ترجیح می دهند، مانند پاشنه بلند یا صندل، اما برخی دیگر روی کفش های کمتر سکسی مانند کفش ورزشی یا چکمه تمرکز می کنند.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما