توصیهی یک مشاور تحصیلی به کنکوریها بعد از امتحانات نوبت اول – ایسنا

خیر، این نرم افزار به صورت تحت وب بوده و فقط کافی است در زمان برگزاری کلاس از طریق کامپیوتر یا گوشی بر روی لینک کلاس کلیک کرده و پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود وارد کلاس شوید. یه سرچ کوچیک توی اینترنت بزنید میبینید که شرکت ثبت شده به نام مشاوره مهندسی آیندگان (نه تحصیلی). معمولاً دانشآموزانی که به مشاورین مراجعه می کنند ،کسانی هستند که خودشان نتوانسته اند مسیر صحیح را یافته و در مسیر صحیح گام بردارند و احتمال بسیار زیاد چنین افرادی ممکن است اعتماد به نفس خیلی بالایی نیز نداشته باشند ،بنابراین یک مشاور برتر کنکور باید ،پس از شناسایی نقاط ضعف و قوت و پس از شناسایی عادات و پس از شناسایی حالت های روحی روانی دانش آموز و پس از هدایت تحصیلی و برنامهریزی مناسب، باید خودباوری را به دانش آموزان خود القا نماید .در این مسیر وظیفه یک مشاور کنکور خوب آن است که ،نمونه های موفق و سنوات گذشته را به دانش آموزانش معرفی نمایدو آن ها ببینند افرادی از جنس خودشان ،توانستهاند در سال های گذشته مسیر موفقیت را بپیمایند .البته اغراق کردن در القای ویژگی های مثبت از آفات برخی از مشاوران کنکور است. فردی که به عنوان مشاور انتخاب می شود باید خود جزو نفرات برتر کنکور بوده و تمام مراحل و راههایی که به دانش آموزان آموزش و مشاوره می دهد خود رفته باشد.

بهترین مشاور های کنکور مشهد

اصلا یک خانم دکتر مشاوری می گفت اگه توی یک زندگی بعد از چند سال یک زن و شوهری گفتن ما هیچ وقت با هم بحث نداریم و می دونید که راست می گن مطمئن باشید یک جای کار داره می لنگه چون وقتی تو زندگی بحث نباشه حتما یک طرف داره بیش از حد کوتاه میاد که این باعث می شه بعد از چند سال طاقتش تموم بشه و یکدفعه منفجر بشه و عواقب بدی خواهد داشت بچه ها معرفی میکنم وصال جون هم خواهرمه بعد از بحث بیاین خونمون یه چایی بخوریم جو زیادی صمیمی شد احساس راحتی می کنم? آره رهاجون منم باهات موافقم تو خونه ای که بحث نباشه واقعا یه روز یکی از دو طرف منفجر میشه خلاصه هیمیشه که ماه زیر ابر نمی مونه دعوا نمک زندگیه دیگه فقط نباید زیادی شورش کرد بنده صبــــــــا مدیر قسمت عشقولانههههه پیشنهاد خوبیه وصال جان من خودم به وضوح این رو دیدم که وقتی توی عصبانیت هرچی به ذهنم می رسه می گم باعث می شه که همسری هم شدیدا عصبانی بشه و هی دلخوری مون بیشتر بشه اما وقتی خودم رو کنترل می کنم و هی به خودم می گم صبر کن الان وقتش نیست، اونوقت وقتی آروم هستیم بهش می گم از فلان چیز دلخور شدم خیلی بهتر بحث پیش می ره ما وقتی عصبانی هستیم حق رو کاملا به خودمون می دیم و این باعث می شه هرچی طرف مقابل بگه به نظرمون ظلم محض بیاد و بیشتر عصبانی بشیم خوبی فرزانه جونم مشاجره و بحث به نظرم اصلا نباید طولانی باشه بچه ها سلام به همگی دونه دونه نمیگم دیگه نگار جون و شکوفه جونم تازه رویت شدند سلام من با اقایی اشتی کردم فهمیدم سر چی ناراحت بود یه ماشین ساعت دو شب رفت تو فروشگاهش همه چیو شکوند کلی ضرر کرد بنده خدا تا کارشناس بیاد دو شب تو فروشگاه خوابید خوب حقم داشت ناراحت باشه یه داستان طنز جالبی هم هست که به نظرم واقعا نصیحت خوبیه، گفتم بد نیست اینجا مطرحش کنم.

منم با نگار جون موافقم و اینکه هرچقدر دو نفر از لحاظ فرهنگی شبیه به هم باشن اختلافاتشون کمتره. دانشجوی مهندسی برق الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف و از رتبه های دو رقمی کنکور سراسری ۹۵ که از دوره پیش دانشگاهی زیر نظر مشاور تحصیلی بوده است می گوید: من مشاورم را که خود رتبه ۱۰ کشوری رشته ریاضی بود از طریق مطالعه مصاحبه ها و مقالات علمی اش انتخاب کردم و نه از طریق تبلیغات برنامه های تلویزیونی. کتاب های تست معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی طلوع شیراز می باشد. شاید کمتر کسی تصور می کرد، مشاوران برجسته ای که جایگاه ویژه ای در میان زنان و مردان فرهیخته داخلی و خارجی برای خود بازکرده باشند تصمیم بگیرند تا وارد عرصه مشاوره تحصیلی شود اما آنها خیلی زود شایستگی هایشان را به رخ رقبای با سابقه خود کشیدند. این یعنی باید آزمون های شبیه ساز بیشتری رو توی خونه کار کنی.اگر توی آزمون با سوالات زیادی مواجه میشین که قبلا توخه دیدین اما نمیتونین حلش کنین یعنی باید روی مهارت تحلیل سوال خودتون کار کنین. سلام ممنون از مطالب مفیدی که گذاشتید اگه امکان داره منابع کمک درسی نظام جدید دهم تجربی هم معرفی کنید و یه سوال آیا برای دهم تجربی هم مشاور درسی دارین یا فقط واسه بهترین مشاورین کنکور مشهد کنکوری ها؟

برترین مشاورین انتخاب رشته مشهد این امادگی را دارند تا با بررسی تمام جوانب و مقرارت شما را در امر انتخاب رشته دانشگاه در تمامی مقاطع یاری نمایند. این پایین هم آموزشگاه های آنلاین جدیدی که میان ولی جزو 10 تای اول نیستند رو براتون لیست میکنیم تا اگه کسی خواست بتونه با کلیک روی آدرس سایت واردشون بشه و خودش اساتید و کلاس هاشون رو بررسی کنه. آموزشگاه های کنکور قزوین یکی از فعال ترین مراکز کنکوری و آموزشی کشور هستند. در برخی موارد منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم رو به صورت مجزا معرفی کرده ایم تا داوطلبان کنکور نطام قدیم هم بتونند از مناسب ترین کتاب های تست استفاده کنند. برخی دیگر نیز ترجیح می دهند از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور بهره مند شوند. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی مشهد می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما