تست اول هند در مقابل SL: Jasprit Bumrah به روز رسانی بزرگی در مورد تناسب اندام Ravichandran Ashwin قبل از بازی Mohali ارائه می کند.

[ad_1]

جاسپیت بومراه، نایب کاپیتان هند روز سه شنبه فاش کرد که راویچاندران اشوین در تمرینات به خوبی شکل می گیرد و ظاهر خوبی در تمرین دارد و اشاره ای به حضور یک بازیکن کهنه کار آف اسپینر در اولین تست از سری دو مسابقه ای مقابل سریلانکا داشت. در محالی روز جمعه (13 اسفند). اشوین که آخرین بار برای هند در سری ODI مقابل آفریقای جنوبی بازی کرد، به دلیل مصدومیت نامشخص از بازی در سری توپ سفید مقابل هند غربی کنار رفت. بعداً، زمانی که BCCI تیم را برای تست های سریلانکا اعلام کرد، گفته شد که شرکت خارج از اسپینر “مشروط به آمادگی جسمانی” است.

با این حال، در تصاویری که توسط دسته توییتر BCCI در روز سه‌شنبه به اشتراک گذاشته شد، این کهنه‌کار در کنار چند تن از اعضای تیم کریکت تست مردان هند در ورزشگاه بین‌المللی IS Bindra PCA در حال تمرین در تور مشاهده شد. اشوین در حال شکل گیری خوب است. من از هیچ شکایتی مطلع نیستم. او ظاهر خوبی داشت و در تمرین امروز همه کارها را انجام داد. ضرب و شتم، بولینگ و فیلدینگ انجام داد. بومراء در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی قبل از سری تست گفت: امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

پیسر همچنین اشاره کرد که همه اعضای تیم در حال حاضر آماده هستند و برای انتخاب در دسترس هستند. «ما یک جلسه اختیاری داشتیم، تا کنون همه خوب بودند. او گفت: هنوز هیچ مشکلی وجود ندارد، بنابراین ما با هیچ مشکلی روبرو نخواهیم شد.

ترکیب بولینگ هند تقریباً قطعی است، اما مدیریت تیم باید برای نهایی کردن ترتیب ضربه زدن در صدمین آزمون ویرات کوهلی کمی بیشتر فکر کند، به خصوص پس از حذف باتجرهای معمولی آجینکیا راهانه و چتشوار پوجارا برای سری‌لانکا.

وقتی از بومراح در مورد ترکیب ضربه‌زنی هند پرسیده شد، گفت که هنوز خیلی زود است که بگوییم و آنها به زودی برنامه‌های خود را انجام خواهند داد. «ما فقط نگاهی به مسیر داشتیم. خیلی زود است زیرا هنوز سه روز تا پایان بازی باقی مانده است بنابراین ممکن است تغییرات زیادی رخ دهد. در حال حاضر ترکیبی در ذهن نداریم، اما بله، امروز یک جلسه اختیاری داشتیم، همه خوب به نظر می رسیدند و همه در تماس بودند. این یک نشانه مثبت برای ما است. ما سعی خواهیم کرد به زودی برنامه خود را انجام دهیم.»

(با ورودی های IANS)



[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما