بیت کوین در یک روند نزولی؛ آیا امیدی به بازگشت شاه وجود دارد؟

[ad_1]

فرارو- ارزش بیت کوین در ماه گذشته 31 درصد کاهش یافته و اکنون در کانال 35000 دلار قرار دارد. کاهش ارزش سلطنتی ارزهای دیجیتال در شرایطی رخ داد که این رمز ارز در 19 آبان امسال توانست سطوح تاریخی قبلی را که به 68 هزار و 664 دلار رسیده بود، بشکند.

به گزارش فرارو، مهمترین دلیلی که کارشناسان بازار مالی درباره سقوط بیت کوین می گویند، احساسات منفی غالب در بین سرمایه گذاران است. جیسون دین، تحلیلگر اقتصاد کوانتومی، به کوین دسک گفت: “آنها ضربه خورده اند.”

از جمله این اخبار نگران کننده، افزایش دیگری در بازده اوراق قرضه، به ویژه اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده است. در حال حاضر بازار در سال جاری حداقل چهار افزایش نرخ را تجربه کرده است و احتمال افزایش نرخ پنجم در این هفته وجود دارد.

در حالی که بسیاری بر روی درآمد اسمی تمرکز می کنند، تحلیلگران دیجیتال دلفی معتقدند افزایش اخیر در درآمد واقعی برای ما مهم تر است، به خصوص برای دارایی های غیرمولد مانند بیت کوین و طلا.

چرا بیت کوین در حال کاهش است؟

دومین دلیل سقوط بیت کوین، به گفته کارشناسان، استفاده از فرصت های خرید است. بن مک میلان، یکی از بنیانگذاران IDX Digital Assets، معتقد است فرصت های معاملاتی اهرمی باعث افزایش فروش در بازار آزاد آسیا در روز جمعه شد.

به گفته لوکاس اوتومورو، رئیس تحقیقات شرکت تحلیلی IntoTheBlock، دلیل سوم، ارتباط حرکت بیت کوین با بازار سهام است.

او به میز کوین گفت که بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان یک طبقه دارایی، بسته به احساس سرمایه گذاران در نوسان هستند. این بدان معنی است که قیمت آنها به موازات سایر بازارها حرکت می کند و بیشتر از سایر طبقات دارایی تحت تأثیر احساسات منفی قرار می گیرد.

اوتومورو گفت: «ترس از عوامل اقتصاد کلان و سود کم شرکت‌های فناوری نیز این رابطه را تشدید کرده است.

بیت کوین در یک روند نزولی؛  آیا امیدی به بازگشت شاه وجود دارد؟

آیا امیدی به بازگشت بیت کوین وجود دارد؟

سرمایه‌گذاران و برخی از شرکت‌کنندگان در بازار ارز دیجیتال در حال حاضر نگران هستند که بیت‌کوین همچنان حمایت 34000 دلاری خود را از دست بدهد و دوباره به روند نزولی خود ادامه دهد، ابتدا به 30000 دلار و سپس به 29000 دلار.

در این رابطه، اگرچه چشم انداز بلندمدت جیسون دین، تحلیلگر اقتصاد کوانتومی مثبت است، اما او فکر می کند روند نزولی فعلی بیت کوین احتمالا در کوتاه مدت ادامه خواهد داشت. او معتقد است که فشار نزولی دور از انتظار نیست.

دین گفت که وقتی ترس شروع می شود، زمان می برد تا همه چیز تغییر کند. بنابراین باید قبل از عادی شدن وضعیت، مراقب معامله گران در موقعیت فروش باشید.

اما با وجود این بدبینی، اکثر تحلیلگران معتقدند که روند نزولی بیت کوین موقتی است.

به گزارش فرارو به نقل از تلگراف، به نظر می رسد بر اساس شاخص های کوتاه مدت، ما بدترین رویداد ممکن را برای بیت کوین پشت سر گذاشته ایم. دلفی دیجیتال همچنین متوجه شد که شاخص ترس و طمع در سطح بسیار پایینی است که از ماه می 2021 انجام نشده است.

علاوه بر این، شرکت تحقیقاتی Decentrader نیز به نتایج مشابهی دست یافته است. این شرکت در مطالعه خود دریافت که هر زمان قیمت بیت کوین به 41000 دلار می رسد، تعداد بازرگانانی که آواز می خوانند “I’m shopping on the floor” کاهش می یابد.

تحلیلگران بر اساس اندازه و روند نزولی بیت کوین در دو ماه گذشته می گویند: “حرکت به سمت روند صعودی محتمل ترین سناریو است. آنها انتظار دارند قیمت به میانگین متحرک 200 روزه و دامنه حمایت 49000 دلاری حرکت کند. به 50000 دلار.” Abot. جایی که در تابستان آسیب دید.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما