به‌روزرسانی‌های زنده المپیک: میکائلا شیفرین یک دوندگی محکم می‌کند و رویدادهای باقی‌مانده را هدف می‌گیرد

[ad_1]

تصویرمیکائلا شیفرین در خط پایان مسابقه سوپر جی خود.
اعتبار …داگ میلز/نیویورک تایمز

مدت زیادی از کسب مقام نهمی برای میکائلا شیفرین مانند یک پیروزی می گذشت، اما او آنجا بود، در منطقه پایانی سوپر جی بعد از ظهر جمعه، طوری صحبت می کرد که گویی واقعاً چیزی برنده شده است.

پس از ناکامی در عبور از بیش از 12 دروازه و تکمیل نشدن دویدن افتتاحیه خود در دو تا از بهترین رویدادهای خود در این هفته. شیفرین یک دوی تمیز و کارآمد در مسابقه سوپر جی، مسابقه سرعتی که در بازی‌های المپیک شرکت نکرده بود، انجام داد و با فاصله 0.79 ثانیه از دارنده مدال طلا، لارا گوت بهرامی از سوئیس، از خط پایان عبور کرد.

میرجام پوشنر از اتریش نقره گرفت. میشل گیسین از سوئیس مدال برنز را از آن خود کرد.

او گفت: «فکر نمی‌کردم در این مسابقه شانس زیادی برای قهرمانی یا حتی مدال وجود داشته باشد. من فقط قوی اسکی زدم، و این واقعاً یک آرامش بزرگ است که اکنون در پایان با یک دوی خوب در اینجا هستم.”

برای شیفرین، برنده دو مدال طلای المپیک، این رقابت‌ها تا حد زیادی سخت‌ترین رقابت اسکی در دوران حرفه‌ای او بوده است. او به المپیک رسید که انتظار می رفت برای 5 مدال رقابت کند و در مسابقات اسلالوم مورد علاقه شدید بود.

در سه مسابقه، او فقط از یک خط پایان عبور کرده است، اگرچه او هنوز فرصت دارد تا پایان المپیک خود را بسیار بهتر از ابتدا کند، با سراشیبی، رویداد ترکیبی و حتی رقابت تیمی که هنوز در برنامه هفته آینده او قرار دارند. .

وظیفه ریکاوری از ناامیدی های خیره کننده اش در اسلالوم و اسلالوم غول پیکر، شیفرین را به قلمروی ناشناخته منتقل کرده است. او شغلی عمدتاً جذاب داشته است، اگرچه دور از کوه مجبور شد دو سال پیش برای مرگ ناگهانی پدرش غمگین شود.

او گفت که پنجشنبه شب هنگام خواب، مدام یک خواب تکراری می دید که در آن مسابقه اسکی می کرد و مدام از دروازه پنجم خارج می شد. این بی شباهت به رویاهای او پس از المپیک 2018 نبود، زمانی که در اسلالوم به مقام چهارم دست یافت و در حین اسکی که بارها و بارها می دوید، رویای اتفاقات وحشتناکی برای او رخ داد.

او گفت: «پس از هفته گذشته، خستگی عاطفی زیادی وجود داشت. من در حال حاضر از نظر عاطفی محتاط هستم، قطعاً یک حس کسل کننده بودن، و شما نمی توانید آن مسابقه را داشته باشید، به خصوص نه سرعت مسابقه.

اما روز روشن شد و شیفرین به اندازه کافی احساس نو شدن کرد که بخش اول کورس را سخت و سریع اسکی کرد. شیفرین کسری از ثانیه زودتر گوت بهرامی را رهبری کرد. اما در اواسط مسیر، او یک خط امن و عریض در اطراف یک پیچ به راست در پیش گرفت، که برای او یک دهم ثانیه قیمت تمام شد.

او همچنین اندکی لیز خورد و لحظه‌ای تعادل خود را از دست داد قبل از اینکه بهبود پیدا کند و به پایان برسد، جایی که پوزخندی پهن کرد و محافظ دهان سفید و درخشانش را نشان داد. هدف او این بود که مسیر را درست و سخت اسکی کند و این کار را انجام داده بود.

در عرض چند دقیقه، مادر و مربی‌اش، آیلین، او را در آغوش گرفت و دوست پسرش الکساندر آموند کیلد، که دومین مدال المپیک خود را در روز پنجشنبه با یک نقره در ترکیب آلپاین مردان به دست آورد، در آغوش گرفت.

او گفت که این هفته با پیام های حمایتی غرق شده است، که او را غافلگیر کرده است، یکی دیگر از عناصر دوگانگی برای تجربه ای که برای او کاملاً جدید است. او می‌گوید: «این امکان وجود دارد که برای لحظه‌ای که در آن هستید، هم به شغلی افتخار کنید و هم غمگین باشید.

هر چند نه روز جمعه جمعه غمگین نبود. همانطور که شیفرین گفت، مانند یک اسکی جامد، “روی نقطه” به نظر می رسید، حتی اگر آنچه در آن دو مسابقه اول اتفاق افتاد همیشه وجود داشته باشد و شاید حتی در آن رویاها بازگردد.

او گفت: «شکست کلمه ترسناکی است. من بالاخره با این موضوع کنار آمدم که بخشی از کاری است که ما اینجا انجام می دهیم.”

سپس او برای تمرین برای سراشیبی حرکت کرد.

زمان

پرچم SUI

سوئیس

1: 13.51

پرچم AUT

اتریش

1: 13.73

+0.22

پرچم SUI

سوئیس

1: 13.81

+0.30

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.