بهترین بازیهای 2022 کامپیوتر

بازی کامپیوتری کم حجم بخش چند نفره آنلاین در این بازی وسیعتر از نسخه قبلی بود و در کنار این، گرافیک بالا و اضافه شدن عناصر واقع گرایانه (مانند حرکت افقی گلوله و سپس افتادن آن) از ویژگیهای جذابی بود که موتور بازیسازی تقویت شده فراست بایت به ارمغان آورد. Battlefield: Bad Company 2 دنباله مستقیم نسخه قبلی خود و یکی از بهترین گیم های جنگی پی سی است که در سبک شوتر اول شخص توسط استودیو دایس با موتور بازیسازی آپدیت شده فراست بایت ساخته شده و برای رایانههای شخصی، سیستم عامل مک، کنسول ایکس باکس 360، پلی استیشن 3 و سیستم عامل iOS منتشر شد.

حالا تنها کافی است نگاهی به اطراف خود بیندازید تا ببینید تقریبا تمامی آدمها امروزه به گوشیهای هوشمند دسترسی دارند و شاید با اینکه گیمر نباشند، اما حداقل یکی دو بازی را روی گوشی خود نصب کردهاند تا در مواقع بیکاری یا فراغت به تجربه آن مشغول شوند. بالاخره در سال ۲۰۱۳ بود که نسخه سوم این مجموعه برای پلتفرم موبایل عرضه شد و از آن زمان تاکنون شاهد بهروزرسانیهای متعدد برای این بازی ریسینگ بودهایم.همانطور که از نام بازی پیدا است، سازندگان تلاش کردهاند در این بازی تا حد امکان تجربهای نزدیک به واقعیت از مسابقات رانندگی را ارائه کنند.

دانلود بازی های جدید

در نگاه اول بازی موبایل PUBG Mobile دقیقا همانند نسخه ایکس باکس وان و کامپیوتر خود است اما با ورود به بازی شاهد تفاوتهایی هستیم. علاوه بر این میتوانید حالتهای مخصوص به خود را نیز ایجاد کنید که در آنها قوانین کاملا به شیوه دلخواه تنظیم میشوند و همچنین آنها را نیز میتوانید با گروهی از دوستان خود تجربه کنید. در ادامه با معرفی تعدادی از بهترین بازی های کامپیوتری جنگی همراه باشید. این بار نیز نوبت Treyarch بود تا پس از Infinity Ward، خودش را با بهترین گیم جنگی پی سی جدید از سری بلک آپس (Black Ops) ثابت کند. همچنین بر خلاف کال اف دیوتی: بلک اپس 4 در این نسخه کمپین تک نفره نسبت به حالتهای چند نفره و Co-op پرداخت بیشتری دارد. از این رو، بازی ندای وظیفه: جنگ سرد بلک اپس (Call of Duty: Black Ops Cold War)، بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازیهای 2020 و از بهترین بازی های تفنگی کامپیوتر به شمار میرفت. احتمالا این بهترین بازی ویدیویی است که براساس فرنچایز Alien ساخته شده و اگر شما به تنش و ناخن جویدن علاقه مند هستید، پس این بازی ترسناک ارزشش را دارد که آن را به مجموعه خود اضافه کنید. Animal Crossing: Pocket Camp عنوانی است که حول محور ساختن و بدست آوردن میچرخد و بازیکن میتواند تجربه خود را به مرور زمان افزایش داده و با جلوه های بصری و صداگذاری بازی همراه شود.

دانلود بازی Pc

بازی های کامپیوتری هرچند با گوشیهای میانرده نیز تجربه آن امکانپذیر است اما فعال کردن حداکثر تنظیمات گرافیکی با دستگاههای پرچمدار، تجربه آن را چندین بار لذتبخشتر از قبل میکند. Battlefield V یازدهمین نسخه از مجموعه بازی های Battlefield و بهترین بازی تفنگی رایانه ای است که توسط استودیو دایس برای رایانههای شخصی، کنسولهای خانگی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ساخته شده و کمپانی الکترونیک آرتز نیز وظیفه انتشار آن را در سال 2018 برعهده داشته است. فضا و داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم است و داستان و فضای جنگ جهانی اول در نسخه قبلی خود را ادامه میدهد. این بازی در ابتدا در سال 2017 برای رایانههای شخصی عرضه شد اما به مرور راه خود را به دیگر کنسولها و پلتفرمها باز کرد و در نهایت در سال 2018 تحت عنوان پابجی موبایل روانه بازار گوشیهای هوشمند شد. دولت بریتانیا و ایالات متحده در این تصمیم پیشقدم میشوند.

دانلود بازی برای pc در چند وقت اخیر شاهد این هستیم که تعداد آثاری که در سبک ۱۶ و ۸ بیتی توسعه داده میشوند بیشتر شده و به حدی مشخصی رسیدهاند که میتوان هر چند وقت یکبار انتظار عرضهی یک اثر در این ژانر را داشت. در اخبار گیم انارگیفت ما لیستی از بازیهای کامپیوتر که امسال به طور قطع در مراسم E3 2021 معرفی میشوند برای شما فراهم کردهایم. بازیهایی از قبیل Anno: Mutationem ،Moonglow Bay و Loot River قرار است که امسال در دستهی بازیهای کامپیوتری نیز قرار بگیرند. هردو بخش کمپین تکنفره و حالتهای مختلف چندنفره بازی Call of Duty: Advanced Warfare به خوبی طراحی شدهاند و سرگرمکننده هستند؛ بهطوری که از نظر تنوع و خلاقیت بهتراز اکثر نسخههای سری کال اف دیوتی عمل کردهاند.

بازی های کامپیوتری

بازی Men of War و نسخههای عرضه شده پس از آن تصویر دقیقی از بخشهای مختلف جنگ جهانی دوم را در بخش داستانی به نمایش میگذارد. همچنین بعضی بازی ها که با فرمت فلش هستند نیاز به نصب برنامه فلش پلیر دارند که لینک حاوی آموزش کامل این مورد و سایر موارد در منوی بالایی سایت قابل مشاهده است. برای مطالعه نقد و بررسی این مورد از بازیهای جنگی برای کامپیوتر میتوانید به این لینک مراجعه کنید. در این قبیلهها، میتوانید دوستانتان را به “مهمانی” دعوا کرده و با هم بازی کنید و تیمهای دیگر را شکست دهید. Darksburg Runes of Power بازی جدیدی در سبک سری بازیهای اکشن، زامبی و چند نفره آفلاین می باشد که در سال 2021 توسط Shiro Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. برای مطالعه نقد و بررسی بهترین گیم جنگی پی سی میتوانید سری به این صفحه بزنید. چهارمین عنوان از سری بازی های Call of Duty: Modern Warfare به عنوان بهترین گیم جنگی پی سی، یک ریبوت از نسخه اول این سری به حساب میآید. بعد از گذشت حدود 15 سال، هنوز طرفداران منتظر یک اثر در حد و اندازه بازی COD 4 : Modern Warfare از طرف سازندگان به عنوان بهترین گیم جنگی پی سی هستند.

دانلود بازی های کامپیوتری

در نسخه چهارم سری تحسین شده گیرز آف وار پسر مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) را که قهرمان بازیهای پیشین بود کنترل خواهید کرد. است که همگی بعدهای جدیدی به مبارزات سنتی کال آف دیوتی بخشیدهاند. از نکات مثبت بازی Call of Duty: World at War که آن را نسبت به نسخههای دیگر سری متمایز میکنند، میتوان به ترکیب اکشن سینمایی با محیطهای باز، کمپینهای تکنفره هیجانانگیز، دقت در شبیهسازی موقیتهای واقعی و تاریخی آن دوره و همچنین تنوع در مبارزات اشاره کرد. اگر شما به دنبال مبارزات بسیار هستید این بازی مخصوص شماست. اگر در افکار خود به جهان پس از خیزش رباتها میاندیشیدید، هورایزن با قدرت تمام این تصور را به واقعیت درآورده است. در انجام مراسم پیچیده مسلط شوید و محیط اطراف خود را تغییر دهید.

 

بازی کم حجم برای کامپیوتر

 

Behind the Frame The Finest Scenery بازی در سبک فکری و ماجراجویی است که توسط شرکت Silver Lining Studio ساخته و به وسیله Akupara Games در سال 2021 برای کامپیوتر منتشر شده است. عضو دیگر «بازیهای برتر جنگی PC» که قصد معرفی آن را به شما داریم Battlefield 1 است که از همهنظر ممتازترین و بهترین بازی تفنگی پی سی در ژانر خود محسوب میشود. در این بازی تفنگی هیجان انگیز تعدادی از متنوعترین صحنههای جنگی را با دوستان خود میتوانید تجربه کنید. اما تفاوتی که میان دو سری Black Ops و Modern Warfare وجود دارد بیشتر در مورد نوع محیطهایی است که جنگهای سیاسی در آنها رخ میدهد. داستان بازی در مورد 2 شخصیت از 2 دنیای کاملا متفاوت است که باید در برابر نیروهای متخاصم به دنیای Dahna مبارزه کنند. در این بازی کنترل ها عامل تعیین کننده ای محسوب می شوند.

دانلود بازی جدید کامپیوتر

بازی کامپیوتری کم حجم با آمدن سیستم عامل اندروید، بازار بازیهای اندرویدی نیز رونق گرفت. PaintBall War 2 یک بازی هیجانی در سبک اکشن، شبیه ساز و ورزشی میباشد که توسط کمپانی ShadowWolf Games ساخته شده و به وسیله همین کمپانی در ماه ژانویه 2022 برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. بازیکنانی که می خواهند بازی Dota 2 را به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین رایگان انجام دهند به یک سیستم PC با مشخصات زیر احتیاج دارند. اما پس از انتشار، اکثر بازخوردها مثبت شد و طرفداران و منتقدین آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جنگی دوست داشتند.

قبل از انتشار، بازخوردها نسبت به بازی منفی بود؛ مخصوصا اینکه طرفداران حس میکردند وقایع تاریخی در آن دقیق و واقعی نیست و شخصیت اصلی آن هم مونث است. در این نسخه که خط داستانی آن دوباره نوشته شده، «اینفینیتی وارد» دنیایی واقعگرایانه و در عین حال تازه خلق کرده است. توضیحات بازی: بازی For The King از آن دسته بازی های خوش ساخت و موفق است که توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد و هم چنین، نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اولین عضو لیست بهترین بازی های جنگی برای Xbox بازی Gears of War 4 است که با ریتم سریع، هیجان و اکشن خود در رویارویی با بیگانگان، برترین عنوان جنگی علمی تخیلی (Sci-fi) است که میتوانید روی ایکس باکس وان تجربه کنید. به لطف ظهور ورزش های الکترونیکی ، اکنون می توانید در بازی های اتومبیلرانی حرفه ای باشید.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.