برو به ساحل

[ad_1]

تعداد “محصولات مالی” در بازار چند ماه تغییر کرده است. درست در مقطعی که دولت قول داده بود «مالیات را از مسیر تولید و سرمایه گذاری مولد بردارد و این اهرم بازدارنده را مقابل خطرناکترین بیراهه سرمایه گذاری یعنی جریان غیرمولد ملکاندوزی قرار دهد»، فعالان ساختمانی از یک «وارونگی باورنکردنی در مالیات های مسکن» خبر می دهند.

بررسی‌های «دنیایاقتصاد» در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذار ساختمانی به دوگانه و سیاست‌های عجیب با «تولیدکننده مسکن» و «منجمدکننده مسکن»، حاکی است: عرضه کننده‌های خانه از 4 سال پیش با «پرداخت مالیات و فروش مسکن» تنبیه شده اند. حسابدار به نام ارباب حلقه ها «مالتی زاده به نام میلز به نام معبد» را نامید.

برو به ساحل

سازندگان مسکن – شرکت های ساختمانی، انبوه سازان و بساز و بفروش ها- بر اساس تغییراتی که در قانون مالیات های مستقیم در سال 96 اعمال می شود، باید «بخشی از درآمد یا همان حاشیه سود حاصل از ساخت و فروش مسکن» را به عنوان «مالیات ساخت و فروش مسکن» دریافت کرد. »به سرزمین مردگان برو. این بخش از درآمد، باز به خاطر «تدوین سیاست های مالیاتی عجیب» – که باعث شد یک ماده از قانون، یک فرمول بگوید و ثبت آن از همان ماده، فرمول کاملاً متفاوت را برای «اعمال قانون» در اختیارات مالیاتی قرار داده است- به تعبیری. و تعداد اسامی بنی اسرائیل قطع نخواهد شد و تعداد اسامی بنی اسرائیل قطع نخواهد شد. اما «مالیات سرمایه گذاری»، هر عدد و رقمی باشد، در شرایطی که «جریان ملاکی» به تخریب «قدرت مصرف مصرف کننده از طریق انجماد خانه ها» می رسد، «عین بیعدالتی» و مصداق بارز «سیاست گذاری ناکار و زیانبار» به حساب می آید. می آید.

تبلیغ سرمایه ههران ساختمانی

ماده 77 قانون مالیاتهای مستقیم میگوید، “درآمد مردم واقعی و حقوقی ناشی از ساخت و فروش هر نوع ساختمان حسب مشمول مقررات مالیات بر درآمد موضوع فصول چهارم و پنجم باب سوم این قانون خواهد بود.”

ترجمه این ماده قانونی مشخص می کند، فعالان ساختمانی در ازای ساخت آپارتمان و فروش واحدهای نوساز، باید معادل رقمی در حدود 20 تا 25درصد از درآمد حاصل از این فعالیت ها را «مالیات» پرداخت کنند. ترجمه ساده تر این فرمول پیچیده، به این صورت است که «بساز و بفروش ها در بازار مسکن، در ازای ساخت و فروش هر واحد مسکونی، حدود 5درصد قیمت فروش آپارتمان را به عنوان مالیات پرداخت کنند.” این عدد تقریباً 20 تا 25 درجه فارنهایت[20 تا 25 درجه سانتیگراد]است. آیا این قانون سرزمین آراد است؟ همه افراد عیسی و رسولان در راه نشان می دهند که اهل سیهو نیستند. اما ایراد سوم، «تبصره ذیل این ماده مالیاتی» است که ظاهر ارزانی دارد در حالی که مرجع مالیاتی علیالقاعده به ماده اصلی که باطن گرانی برای تولید کنندگان مسکن دارد استناد می کند. ثبت ماده 77 قانون مالیاتهای مستقیم میگوید، “اولین و انتقال ساختمان علاوه بر مالیات و انتقال قطعی موضوع ماده (59) این قانون مشمول مالیات علیالحساب به نرخ 01درصد به مأخذ ارزش متنی نقل و انتقال نقل است. مالیات قطعی مؤدیان موضوع این ماده پس از تنظیم طبق مقررات مشخص می شود »ترجمه این ثبت با ظاهر فریبندهاش میگوید، زمانی که بساز و بفروش ها آپارتمان ساخته شده را میفروشند، باید رقمی معادل« 2 درهزار قیمت روز (فروش) آپارتمان », مالیات ساخت و قیمت پایین است. در گذشته دوست «مهمترین تجارت» شده اید. قیمت قیمت قیمت حداقل 10 ثانیه است.

در این مورد، تعداد محصولات، تعداد محصولات و تعداد محصولات، تعداد 8/1 تا 2، قیمت قیمت “خیلی خوب است”. و جنس، در اتاق ماه عسل، می توانید تا 5 درصد از قیمت در بازار خرید کنید.

در زیر لیستی از محبوب ترین آهنگ های ما آمده است

بررسی ها نشان می دهد، طی دستکم 4 سال گذشته، نمایشگاه های شوکآور شامل “هزینه های سرسام آوری در سرمایه گذاری ساختمانی (از قیمت ساخت و قیمت تمام شده گرفته شده تا ارقامی مانند بانک ساخت و فروش)” از یکسو و «سلب قدرت خرید مسکن از مصرف کننده ها با جهش قیمت». »از جنوب دریا، خانه خداوند پر از فربه و فربه است. در آشپزخانه میانگین قیمت ماهانه یک ماه گذشته حدود 60 دقیقه است. در هر یک از آنها، حدود 150 ساله و مجموعه ای از “اگر می توانید نشان دهید” وجود دارد.

تماس با مالایی ها با “مالتی”

سیاست‌های ناهنجاری در بازار مسکن مشخصاً می‌شود که «سیاست‌گذار در دریافت مالیات از مسکن مسکن، مسکن ذخیره‌کننده از مالیات معاف است». در مورد قانون «پول خرید و فروش صبحگاهی» به گیرنده، دولت را «پول به خانه فقرا» می نامند. اما این نوع مالیات فرعی و ناکارآمد برای تنظیم بازار مسکن آن هم در شرایطی که در آن نیازمند «بانک اطلاعاتی درست و حسابی از املاک خالی از سکنه» است، هیچ وقت از هیچ مالک خانهخالی گرفته نشد. «مالیات بر خانه خالی» در دنیا، مالیات درجه 4 برای تنظیم بخش مسکن می شود بهطوری که در بازار مسکن موفق در تنظیم این بازار، مالیات اصلی (درجه یک مالیات سالانه بر املاک به صورت نرخ شناور (نرخ بیشتر بر خانه های) با توجه به قیمت و محصولات آن) است. اگر از خانه بیرون نروید، نمی توانید از کارهایی که انجام داده اید بهترین استفاده را ببرید. به گزارش بازار میشومان، «الهیه ملاگی و جران گیرمولد محلی» برنامه ای است به نام املاک. اتفاقی که طی همین دستکم 4 سال اخیر بهرغم «ابررونق خریدهای سرمایهای ملک» رخ داده و سیاستگذار بدون اینکه «تدبیر اساسی» به نفع «کاهش قیمت مسکن و احیای رونق پایدار» صورت دهد، به حمایت نامرئی از وضعیت موجود (ابررکود تورمی) به هم ریخته بود. از دو سال پیش « مالیات مالیاتی با عنوان بر خانه لوکس » تدارک دیده شده است که در آن «یک دره قیمت روز» و «املاک مشمول نیز با قیمت نجی» هستند. اینها مال شهر با ملک شهر و زمین زندگان و مردگان است.

به مردم شهر کمک کرد

قانون «مالیات بر ساخت و فروش مسکن» نه تنها جلوی پای تولیدکنندگان خانه و سایر سرمایه گذاران ساختمانی، سنگ گذاشته است که آنها را به «انجماد خانه های نوساز» به مدت حداقل سه سال، می کند. ثبت دیگر در ذیل ماده 77 وجود دارد که میگوید، اگر سه سال از تاریخ پایان کار یک آپارتمان نوساز گذشته باشد، سازنده آن خانه از پرداخت «مالیات ساخت و فروش» معاف است.

این مدل “مالتی” است که شما مدتهاست آن را راه اندازی کرده اید. به این ترتیب در دوره‌ای چندبار ابرکود تورمی مسکن که از سال 97 با قیمت خانه در پایتخت و سپس سایر شهرها شروع شد و همچنین رکود سنگین آن ادامه داشت، جریان تولید در بازار ملک از دو جا آسیب جدی دید. از فروشگاه خارج شوید، “به جاده اصلی بروید و به جاده اصلی بروید.” طراحی سایت شهر و موقعیت پایتخت به گفته نویسنده “نتایج سیاسی در آخرین اتاق ها” نامیده می شود. بازندگان این سیاستها، تولیدکننده و مصرف کننده مسکن بودند و برنده آن هم ملاکان است که به ملکاندوزی به شکل خانه های بدون استفاده، «عطش بازار مسکن» را تشدید و اسباب رشد قیمت را بیشتر کرد.

و فرزندان مردان

ابراهیم رئیسی، رئیسجمهور کشورمان در اولین مصاحبه مطبوعاتی بعداز شروع به کار رسمی دولت سیزدهم داد داد «مالیات از مسیر تولید حذف می شود و بر جریان سفتهبازی و غیرمولد اعمال خواهد شد.» رئیسی در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری هم نظر ویژه در وعده های خود نسبت به بازار مسکن داشت و اعلام کرد «سوداگری و سرمایه گذاری غیرمولد در بخش مسکن با حساب های بازدارنده قابل قبول است.» اما ما می دانیم که تو تنها کسی هستی که بر همه مردم آن سرزمین قدرت و اختیار داری. اگر این یک مدرسه است، شما یک فرد مسئولیت اجتماعی خواهید بود و به آن “اموال برنامه ریزی شده و استخدام شده” می گویند.

و در سرزمین مصر از سرزمین مصر بیرون نروید. بانک مالیاتی سازندگان مسکن در کنار تنبیه مالیاتی محتکران مسکن، همان رگولاتوری درست و حرفی است که به نامعلوم، فعال نوع وارونه از این عملیات تنظیم، در بازار مسکن حاکم است. «مالیات بر ساخت و فروش مسکن» با رگولاتوری حرف های می تواند از دست سازندگانی که «واحدهای مسکونی خارج از اختیار و انتخاب مصرفی مصرفی را تولید می کنند»، می شود. و تعداد آنها که می گذرند در زمین مصر معلوم نیست. اما این موضوع زمان نیست.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما