بایگانیهای اخبار جدید از میراکلس فصل 4 – MONAPA

وی با بیان اینکه فهرست متقاضیان پالایششده به کارتابل استانها و سازمانهای مربوط ارسال شده است، افزود: پس از این مرحله،کنترل فیزیکی مدارک و شرط پنجم یعنی سکونت ۵ سال بررسی میشود. به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چندی پیش خبر ساخت فصل هفتم سریال پایتخت رسانهای شد و بعضی رسانهها درخواست دستمزد ۵ میلیاردی «محسن تنابنده» یکی از بازیگران مهم این سریال را شرط حضور او برای فصل هفتم این مجموعه عنوان کردهاند. در دو فصل قبلی اینطور به نظر میرسید که تغییرات شخصیتها لاجرم به داستانکها و شوخیها هم آسیب وارد کرده است. طرحی که اخیراً سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در نامهای به رییس جمهور، روش فعلی تأمین مالی آن را که از محل تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی بانک هاست، تورم زا دانسته بود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری درباره نحوه بازپرداخت تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی بانکها مکلف شدند تا سالانه ۳۶۰ هزار میلیارد تومان را به بخش مسکن اختصاص بدهند گفت: به طور معمول بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن با لحاظ ۳ سال دوران ساخت و بازپرداخت ۱۷ ساله به این نحو است که برای تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی بدون سود دوران ساخت ماهانه ۷ میلیون تومان قسط توسط مشارکتکنندگان و دریافتکنندگان واحدها پرداخت میشود.

اخبار جدید کرونا

ثبتنام در طرح توزیع یارانه سایپا (بهمن ۱۴۰۰)، از فردا پنجشنبه هفتم آغاز میشود. از مهر ماه ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن از متقاضیان واجد شرایط آغاز شد و ساعت ۲۴ دیشب این فرصت به اتمام میرسد. طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ شروع شد و تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ ادامه خواهد داشت. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسماعیل حسین زهی با انتقاد از روند افزایش قیمت بلیط هواپیما بیان کرد: قبلا ستاد کرونا در بخشنامه ای ایرلاین ها را ملزم کرد تا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی حداکثر از ۶۰ درصد ظرفیت ایرلاین ها استفاده کنند. همچنین زنان و مردان سرپرست خانوار که به دلیل متارکه به صورت مجردی زندگی میکنند و سرپرست فرزندان خود هستند خانوار تلقی شده و بدون ملاک سن میتوانند ثبتنام کنند.

اخبار جدید بیت تورنت

نهضت ملی مسکن یکی از سیاستهای کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث 4 میلیون واحد مسکونی در 4 سال در برنامه دولت قرار گرفته است. بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سال، تعداد ۲۳ میلیون نفر یارانه­ بگیر سه دهک بالای درآمدی را شناسایی کرد اما برای حذف از لیست یارانهبگیران اقدامی نشد. هم ژست مخالف سیاسی میگیرند و هم این چنین از بودجه بیتالمال و اموال مردم ارتزاق میکنند! اینکه دولت وضعیت مالی مناسبی ندارد و برای اداره کشور با مضایق متعددی مواجه است، هرچند هم که درست باشد، ولی هرگز نباید دلیلی برای وارد آوردن فشار حداکثری به مردم از طریق حذف ارز ترجیحی و مطالبات توانفرسای مالیاتی باشد. بارها دولت روی وام فوری با کارت یارانه تاکید کرده که در واقع نوعی وام بدون ضامن است. دولت ابراهیم رئیسی در سه ماه اخیر بارها موضوع پرداخت یارانه جدید را مطرح کرده است. نهایتا پایتخت سه هم توانست با رضایت مخاطبان مسیر قبلی این مجموعه را ادامه دهد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ در حالی که ۲ ساعت از زمان اعلام شده وزارت راه وشهرسازی مبنی بر ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال گذشته، اما هنوز سامانه نهضت ملی مسکن گزینهای برای ثبت نام این افراد قرار نداده است از سوی دیگر هنوز شرایطی که باید متقاضیان مجرد برای ثبت نام داشته باشند هم در سامانه نهضت ملی مسکن به روز رسانی نشده و بسیاری از افراد مجرد هنوز نمیدادند که باید برای ثبت نام دارای چه شرایطی باشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ زهره الهیان با بیان اینکه بودجه دولت سیزدهم به نسبت بودجه سالهای گذشته، قابل قبولتر است، اظهار کرد: یکی از نکات مثبت لایحه بودجه 1401 این است که میزان کسری بودجه کمتر شده است. بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سال، تعداد ۲۳ میلیون نفر یارانه­ بگیر سه دهک بالای درآمدی را شناسایی کرد؛ اما برای حذف از لیست یارانهبگیران اقدامی نشد. به گزارش اقتصاد آنلاین؛ فرآیند ثبتنام گروه دوم متقاضیان مسکن حمایتی از امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۲ آغاز شده است و بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی مردان مجرد بالای ۲۳ سال میتوانند در طرح نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ نامنویسی کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تازهترین آمار معاونت مسکن و ساختمان در خصوص ثبتنام متقاضیان مسکن در سامانه طرح نهضت ملی مسکن حاکی است که میزان ثبتنامها از مرز 2 میلیون نفر فراتر رفت. ساخت سالی یک میلیون واحد مسکونی مهمترین شعار سید ابراهیم رییسی در انتخابات بود که باعث ایجاد امید در جامعه شد؛ دولت جدید برای اجرایی شدن هر چه سریعتر این وعدهها از روزهای اول آغاز کار دولت دست به کار شده و طرح جهش مسکن را در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار داد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید تبدیل وضعیت ایثارگران لطفا از صفحه ما بخواهید.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما