این چیزی است که کارشناسان می گویند بایدن در برنامه جدید سلامت روان خود به درستی دریافت می کند

[ad_1]


واشنگتن، دی سی – 01 مارس: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، سخنرانی وضعیت اتحادیه را در جلسه مشترک کنگره در اتاق کنگره ایالات متحده در 1 مارس 2022 در واشنگتن دی سی ارائه می کند. از جمله مسائل دیگر، بایدن در مورد برنامه های دولت خود برای رسیدگی به مراقبت های بهداشت روان در ایالات متحده صحبت کرد

Saul Loeb – Pool/Getty Images


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Saul Loeb – Pool/Getty Images


واشنگتن، دی سی – 01 مارس: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، سخنرانی وضعیت اتحادیه را در جلسه مشترک کنگره در اتاق کنگره ایالات متحده در 1 مارس 2022 در واشنگتن دی سی ارائه می کند. از جمله مسائل دیگر، بایدن در مورد برنامه های دولت خود برای رسیدگی به مراقبت های بهداشت روان در ایالات متحده صحبت کرد

Saul Loeb – Pool/Getty Images

پرزیدنت بایدن در سخنرانی خود در مورد وضعیت اتحادیه، برنامه بلندپروازانه ای را برای رسیدگی به نیازهای بهداشت روانی کشور اعلام کرد و آن را به عنوان موضوعی با حمایت دو حزب معرفی کرد.

بیایید همه آمریکایی‌ها خدمات بهداشت روانی مورد نیاز خود را دریافت کنیم. افراد بیشتری می‌توانند برای کمک به آنها مراجعه کنند، و اگر در بیمه‌مان چنین رفتار کنیم، بین مراقبت‌های جسمی و روانی برابری کامل داشته باشیم.»

روز سه شنبه، کاخ سفید همچنین برگه ای را منتشر کرد که جزئیات استراتژی دولت را نشان می دهد. این به دنبال رسیدگی به یک بحران بهداشت روانی است که سال ها در حال شکل گیری است، اما تنها با همه گیری بدتر شده است.

این طرح بر راه‌هایی برای تقویت ظرفیت سیستم و اتصال افرادی که به کمک نیاز دارند به مراقبت‌های پیوسته تمرکز دارد. این شامل اقداماتی برای گسترش نیروی کار مراقبت از سلامت روان، تلاش برای ایجاد یک سیستم واکنش مراقبت در بحران برای حمایت از راه‌اندازی خط بحران 988 در ماه ژوئیه، تمرکز بر سلامت روان کودکان و پیشنهادهایی برای تشویق شرکت‌های بیمه برای بهبود پوشش سلامت رفتاری است. .

شرودر استریبلینگ، رئیس و مدیر عامل گروه حمایت از سلامت روان آمریکا، “ما واقعاً از این تمرکز هیجان زده هستیم.” ما برای مدت طولانی به یک استراتژی ملی جسورانه نیاز داشتیم و از اینکه می بینیم دولت از این فرصت استفاده می کند خرسندیم.

روانپزشک و مدیر سابق مؤسسه ملی سلامت روان، دکتر، می گوید: این اولین بار از زمان دولت کارتر است که دولت فدرال چنین رهبری قابل توجهی را در رسیدگی به سلامت روان به عهده می گیرد. توماس اینسل.

او می گوید: «من فکر می کنم این لحظه مهمی است. در بیشتر موارد، دولت فدرال سیاست سلامت روان را واگذار کرده است [and] خدمات به ایالت ها اساساً، دولت فدرال 41 سال است که در عمل غایب بوده است، و نظرات بایدن و این برگه اطلاعات، آن را به مرکز اقدامات برای سلامت روان بازگرداند.

هیجان اینسل و سایر طرفداران نیز به ویژگی های ابتکارات بیان شده توسط کاخ سفید نیز گسترش می یابد.

اما آنها می گویند موفقیت این طرح بستگی به حمایت کنگره از مقررات و پیشنهادات بودجه ای دارد که توسط دولت مشخص شده است.

استریبلینگ می‌گوید، به‌ویژه مهم است که قانون‌گذاران بودجه بلندمدت را در نظر بگیرند. استریبلینگ می گوید: «این نمی تواند یک مداخله یک بار از سطح فدرال باشد. این باید یک پاسخ پایدار و گسترده باشد.»

استریبلینگ می‌افزاید: تأثیر سلامت روانی این بیماری همه‌گیر خواهد بود، “دم بسیار بلندی خواهد داشت. و ما باید به خاطر داشته باشیم که قبل از همه‌گیری یک بحران سلامت روانی از قبل وجود داشت. ما در مورد رسیدگی به کاهش دهه‌ها صحبت می‌کنیم. سلامت روان در کشور ما.»

اینسل می‌گوید هنوز تمرکز رئیس‌جمهور بر بحران سلامت روان – و نشانه‌های اخیر حمایت دو حزبی برای رسیدگی به آن – بسیار دلگرم‌کننده است: “” فکر می‌کنم برای اولین بار در یک زمان بسیار بسیار طولانی، ما هم کاخ سفید و هم کنگره را داریم. همانطور که رئیس جمهور گفت، علاقه و حرکت برای به دست آوردن سلامت روان است.

در اینجا پنج نکته برجسته از این طرح است که طرفداران این طرح امیدوارکننده می‌دانند.

1. بر سلامت روان کودکان تمرکز کنید

بایدن در سخنرانی سه شنبه شب خود بر رسیدگی به نیازهای بهداشت روانی کودکانی که “زندگی و تحصیلشان زیر و رو شده” در طول همه گیری همه گیر تاکید کرد.

این طرح تلاش‌های متعددی را برای کاهش اثرات مضر رسانه‌های اجتماعی بر کودکان، از جمله درخواست از کنگره برای ممنوعیت جمع‌آوری بیش از حد داده‌ها از کودکان و تبلیغاتی که آنها را هدف قرار می‌دهد، پیشنهاد می‌کند. همچنین پیشنهاد می‌کند که خدمات دوران کودکی و درون مدرسه را برای جلوگیری از بدتر شدن مشکلات سلامت روانی کودکان خردسال گسترش دهد.

دکتر می گوید تمرکز بر سلامت روان کودکان تاریخی و ضروری است. تامی بنتون، رئیس منتخب آکادمی روانپزشکی کودکان و نوجوانان آمریکا. بنتون می گوید: «پیشگیری مؤثرترین و مقرون به صرفه ترین راه برای جلوگیری از شروع بیماری روانی است.

2. ایجاد نیروی کار بهداشت روان

طرح بایدن با اشاره به «کمبود شدید» ارائه دهندگان، بر نیاز به ایجاد خط لوله متخصصان بهداشت روان واجد شرایط تأکید می کند. اینسل که کتاب جدیدش می گوید: «من فکر می کنم این تعهد به نیروی کار بسیار مهم است و زمان می برد. التیامبخش ناکامی های سیستم مراقبت از سلامت روان و تلاش ها برای رفع آن ها را تشریح می کند.

اما او خاطرنشان می کند که این طرح حدود 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید را در بودجه بعدی برای اقداماتی مانند آموزش، بورسیه تحصیلی و بخشش وام برای تشویق مردم به ورود به این حوزه پیشنهاد می کند.

بنتون با پیشنهادی برای آموزش و حمایت از افراد حرفه‌ای تحت تأثیر قرار گرفت تا بتوانند بهتر به سلامت روان کمک کنند، یعنی «افرادی که در حال حاضر با افراد آسیب‌پذیر مانند کارمندان خدمات اجتماعی، کارکنان رفاه کودکان در ارتباط هستند» – و همچنین ایجاد گواهی‌نامه‌هایی برای همتایان. متخصصان این “روشی بسیار متفاوت برای درک اینکه چه کسی مسئول سلامت روانی ملت ما است.”

او می‌گوید: “این راهی برای مشارکت دادن جوامع ما است. این راهی است برای بی‌اعتنایی به سلامت روان، و راهی برای گسترش واقعاً نیروی کار به روشی که قبلاً در مورد آن صحبت نکرده‌ایم.”

3. بودجه مراکز بهداشت رفتاری جامعه را دائمی کنید

برای چندین سال، دولت فدرال کمک‌های بلاعوض را برای تأمین مالی کلینیک‌های بهداشت روان اجتماعی ارائه کرده است – مکان‌هایی که مردم می‌توانند از مراقبت‌های 24 ساعته برای سلامت روان و مصرف مواد در جامعه محلی خود بهره‌مند شوند. اکنون دولت می خواهد در بودجه بعدی بودجه دائمی برای اینها بگذارد.

اینسل می‌گوید: “این یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای ایجاد یک شبکه بهداشت روان جامعه با بودجه فدرال است. ما واقعاً از دهه‌های 1970 و 1980 چنین چیزی نداشته‌ایم.” “این یک تغییر بزرگ و بزرگ است.”

4. از مراقبت بحران حمایت کنید

تابستان امسال شاهد راه‌اندازی خط تلفن جدید بحران سلامت روان خواهیم بود – با شماره‌گیری 988 به آن دسترسی خواهید داشت. دولت بایدن قبلاً 180 میلیون دلار برای پشتیبانی از کارکنان مراکز تماس بحران و حمایت از پاسخ‌گویی به بحران محلی فراهم کرده است. اکنون این سازمان بودجه بیشتری را برای کارکنان مراکز بحران محلی و یک “پیوسته مراقبت از بحران” پیشنهاد می کند: کسی که تماس بگیرد، کسی که پاسخ دهد، و جایی برای هر آمریکایی در بحران که باید برود.

بنتون می‌گوید: «خطوط بحران و خدمات مبتنی بر بحران برای بسیاری از خانواده‌هایی که به دنبال مراقبت‌های اضطراری می‌آیند، افزودنی است. او می‌گوید: بیمارانی که در بحران هستند به طور بالقوه می‌توانند از رفتن به اتاق اورژانس اجتناب کنند، اگر کسی را داشته باشند که با او صحبت کنند، کسی که می‌تواند به آنها کمک کند مشکلی را که با آن روبرو هستند درک کنند، به منابع دسترسی پیدا کنند یا حتی به خانه خود بروند تا بحران را پخش کنند.

او می‌گوید: «پایگاه شواهد زیادی وجود دارد که از اثربخشی این مداخلات حمایت می‌کند. دیدن یک سرمایه گذاری و دوباره آموزش افراد در جایی که هستند و نگه داشتن خانواده ها در کنار هم و در خانه هایشان بسیار عالی است.

5. مطمئن شوید که بیمه سلامت روان را پوشش می دهد

از سال 2008، یک قانون فدرال از بیمه‌گران می‌خواهد که شرایط سلامت روان را در همان سطحی که سایر مشکلات سلامتی را پوشش می‌دهند، پوشش دهند. اینسل می‌گوید، اما اجرای آن به دولت‌ها واگذار شده است و بیماران اغلب می‌توانند برای پوشش مراقبت‌های بهداشت روانی مورد نیاز تلاش کنند. دولت بایدن می گوید که می خواهد تمام برنامه های بهداشتی را ملزم کند که “خدمات بهداشتی رفتاری قوی” را پوشش دهد.

اینسل می گوید: «این نمونه عالی دیگری از افزایش قدرت دولت فدرال است. اینسل می افزاید: یک درخواست خاص از کاخ سفید این است که “هر فردی که بیمه تجاری دارد، سالانه سه بار ویزیت سلامت رفتاری بدون پرداخت مشترک دریافت می کند. این یک گام بسیار بزرگ به جلو است.”

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما