ایالات متحده آمریکا، روسیه

[ad_1]

دولت ایالات متحده آمریکا پایتخت این شهر و پایتخت این شهر است.

به گزارش فارس، یک روزنامه آمریکایی شنبه شب به تهران از طرح های آمریکا برای کمک به دولت از نیروهای عملیات چریکی و انتقال رئیس جمهور کشور به لهستان و تشکیل دولت در تبعید خبر داد.

به نوشته روزنامه «واشنگتن پست» یک مقام دولت ایالات متحده که مایل به افشای هویت خود نبود، گفت: «ما اکنون برای هر احتمالی، از جمله سناریویی که در آن وجود دارد» ولودیمیرزلنسکی «رئیس جمهوری یک دولت در تبعید در لهستان ایجاد می کند، من خیلی لذت می برم.»

به نوشته این روزنامه، دیپلمات های اروپایی، مانند همتایان آمریکایی خود، شروع به آماده شدن برای حمایت از دولت در صورت سقوط کیف یا اشغال کامل کشور توسط روسیه کرده است.

و ما در خداوند شادمان و شادمان خواهیم شد. اما به گفته مقامات آمریکایی و اروپایی، به عنوان اولین گام، متحدان آمریکا در حال برنامه ریزی برای کمک به ایجاد و ایجاد یک برنامه جدید برای کمک به ایجاد و ایجاد یک پیروزی روسیه در این زمینه هستند. دولت مسئول هر یک از فعالیت هایی است که در روسیه استفاده می شود.

در مورد شهر، تعداد زیادی محوطه باستانی وجود دارد که تعداد زیادی از آنها در پارکینگ قرار می گیرند.

اخبار اخبار روسیه و اخبار حوادث کشور در وسط روسیه بود. دولت روسیه و اولین دور مذاکرات خود را برای حل و فصل بحران منطقه در منطقه «گومل» در بلاروس در فوریه 28 (دوشنبه 9 اسفند) در بحبوحه عملیات نظامی ویژه مسکو در مسکو برگزار می کنند.

وسیه پیش از این بیتوجهی غربی ها درباره نقض حقوق بشر و نیروهای نیروهای نظامی به ساکنین روس زبان نواحی خودمختار دونباس واقع در شرق خطراتی هشدار داده و از سویی پیشنهاد در زمینه ارائه ضمانت امنیت از سوی غرب به مسکو را به آمریکا و ناتو ارائه می کند. . شما نمی توانید از این سنگ معدن ها برای “تخریب” شدن در جهان استفاده کنید.

در نهایت پوتین هفته گذشته اعلام کرد که روسیه استقلال نواحی خودمختار را به رسمیت می شناسد و بامداد پنجشنبه هفته گذشته عملیاتی را در حمایت از جمهوری های خودخوانده «دونتسک» و «لوهانسک» در آغاز آغاز کرده است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.