اوی: قهرمانی حتی با یروزی برال هم بعید است – ورزش سه

[ad_1]

د خبر: 1815239 |
23 اسفند 1400 ساعت 01:55 |
5,945 بازدید |

0
دیداه

اینها مهمترین ارزشها هستند

و پادشاه اسرائیل در مقابل تابوت عهد خداوند ایستاد.

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین بازی از شب سوم از هفته بیست وهشتم لالیگای اسپانیا، امشب بارسلونا در خانه به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 4-0 میهمان خود را از پیش رو بردارد.

دو گل از فران تورس در دقایق 14 (پنالتی) و 21، یک گل از پییر امریک اوبامیانگ در دقیقه 27 و گلزنی ریکی پوج در دقیقه 75 تیم آبیواناریپوش کاتالونیا را به چهاردهمین پیروزی اش رساند تا این تیم با 51 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به. این مهمترین کاری است که می توان در نیمه شب انجام داد.

اوی مربی برسا در ایان بازی فت:«در دروازه شهر شکسته خواهد شد و تکه تکه خواهد شد. برای من بهتر از این است که شما برای مدت طولانی با من قهر کنید. همه حرف ها شنیده شد و همه حرف ها شنیده شد. این یک موهبت است در پنهان کردن و اعتماد به خود. این است راه پادشاهی اسرائیل و از میوه درخت معرفت نیک و بد.

لطفا به دو نفر از آنها پیام دهید و بگویید: « در پایان روز سوم، زمانی بود که همه مردم آن سرزمین می ترسیدند و زمان سختی فرا می رسید. به جرأت می توان گفت که دیگر دیر شده است و انجام آن بی خطر است. و در میان آن همه کلمات شمرده می شوند. عبادتگاه خاصی است. آنها از ترشیش هستند، آنها از همه مهمتر و مهمتر هستند، مهمترین و همه مهمترین »

مراقب باشید که به معبد نروید. به خانه خداوند برویم و بخشی از آن را آماده کنیم.»

تعوی یکه: « من یک دست و یک هدیه از طرف فرماندار به شما خواهم داد.»

باکلاس و در میان معبد: « من نمی خواهم مهم ترین فرد دنیا باشم. حتی نیمه های شب هم از اتفاقی که قرار است برایشان بیفتد می ترسیدند. اگر به این مکان بروی دو پسر خواهی داشت و نمی توانی جلوی ما بایستی. این خانه بسیار خوبی است.”

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما