ارز دیجیتال بد است اما به احتمال زیاد باید در مورد آن بیشتر از آن بدانید.

در حالی که بیت کوین را می توان به عنوان طلای دیجیتال در نظر گرفت، اتریوم در حال ساخت یک پلت فرم محاسباتی جهانی است که از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر و یک اکوسیستم عظیم از برنامه های غیرمتمرکز ("dApps") پشتیبانی می کند. دکتر اوزایر: اکوسیستم فناوری بلاک چین بسیار سریع در حال تکامل است. به عبارت دیگر، "ریل" همه محصولات و خدمات (یعنی فناوری که این برنامه ها را "اجرا می کند") نوعی DLT خواهد بود. قانون خدمات پرداخت، قانون شماره 59 سال 2009، دولت ژاپن. Jayna نیز برای پیشبرد مأموریت خدمات عمومی FinCEN بسیار مهم است، زیرا او از سالها تجربه چشمگیر خود به عنوان یک ارتباط دهنده استفاده می کند تا به ما کمک کند تا به طور مستمر تعامل با مردمی را که به آنها خدمت می کنیم، بهبود بخشیم، به ویژه در این زمان که فرصت برجسته برای بهبود سیستم یکپارچگی مالی است. برای همه، با اجرای قانون AML.

شانموگاراتنام، وزیر ارشد و رئیس اداره پولی سنگاپور.

قبلا خانمدسایی به عنوان مدیر ارتباطات دفتر پشتیبانی عملیات CBP خدمت کرد. به عنوان سخنران ارشد CBP و مشاور ارشد امور عمومی؛ و به عنوان نویسنده و ویراستار بخش عملیات میدانی CBP. مایکل موزیر، مدیر موقت، گفت: آنها واقعاً در زمینه‌های مربوطه متخصص هستند. ثارمان گفت: «ما در حال بررسی پتانسیلی هستیم که ارزهای دیجیتالی با تنظیم مناسب برای پرداخت‌های بین‌مرزی ارزان‌تر و سریع‌تر، شامل شدن مالی و ریشه‌کن کردن منابع مالی غیرقانونی وجود دارد. شانموگاراتنام، وزیر ارشد و رئیس اداره پولی سنگاپور. با این حال، این نوع بحران پولی سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند تا زمانی که اعتماد به ارزهای سنتی شروع به کاهش می‌کند، به ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری روی آورند.

استفاده از سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) به عنوان حاکمیت هر سیستم و برنامه بلاک چین، برنامه های بلاک چین را قادر می سازد تا نیازهای جوامع محروم را در سطح ملی و جهانی تامین کنند. پاسخ به گرچنفراژ تغییر نکرده است: بانک‌های مرکزی و مقامات دولتی همچنان چسبی هستند که سیستم پولی و مالی را در کنار هم نگه می‌دارند. در این نامه به رئیس جمهور توصیه شده است که تحت برخی شرایط، دولت باید اجازه ایجاد یک "ارز مجازی خصوصی روسیه" را بدهد. اما باید از حمایت از چنین پروژه هایی با پول یا منابع دولتی اجتناب کند، زیرا خطرات مالی هنوز بسیار زیاد است. رقابت بین هزاران پروژه بلاک چین شدید است و بسیاری از پروژه ها کلاهبرداری بیش نیستند. اکنون، این کنسرسیوم می تواند به شرکت های بزرگ دیگر – مانند فیس بوک با لیبرا – اجازه دهد تا پروژه های مشابه دیگری را راه اندازی کنند. "در کنار هم قرار دادن دیدگاه های مختلف از طریق این کنسرسیوم امکان این بررسی جامع را فراهم می کند.

این تصمیم برای گنجاندن شرکت‌های بزرگ، بانک‌ها، دولت‌ها و رگولاتورها در یک کنسرسیوم عظیم برای کشاندن ارزهای دیجیتال به جریان اصلی با یک چارچوب نظارتی که برای همه کار می‌کند، می‌تواند نشان دهنده تولد واقعی این صنعت باشد. بسیاری از سرمایه گذاران انتظار دارند که بیت کوین با کاهش ارزش ارزهای فیات ارزش بیشتری پیدا کند. با این حال، اگر بتوان از طریق تجارت به جایگاه بین‌المللی دست یافت، کشوری که میزبان شبکه‌های دیجیتال بزرگ است، می‌تواند با بهره‌برداری از اثرات یکپارچه‌کننده DCA، راه‌های جدیدی برای پذیرش ارز خود بیابد.

نحوه انتخاب Digital Currency

تعداد بیشتری به توسعه فعال CBDC های خرده فروشی ادامه می دهند. Boar و همکاران (2020) دریافتند که بیش از یک سوم از کل بانک های مرکزی مورد بررسی می گویند که صدور CBDC خرده فروشی یک امکان میان مدت است. همانطور که نهادهای دولتی یک چارچوب قانونی و سیستم مالیاتی کار می کنند، ارزهای دیجیتال می توانند به کیف پول های دیجیتال ایالات متحده راه پیدا کنند وقتی از اینترنت استفاده می کنیم، از خود نمی پرسیم – "چگونه کار می کند؟" یا "چرا باید از آن استفاده کنیم؟” – ما به سادگی از آن برای تحرک ، انعطاف پذیری ، کارآیی و اتصال آن استفاده می کنیم. پلت فرم Ethereum استفاده از” قراردادهای هوشمند “را امکان پذیر می کند ، که به طور خودکار بر اساس شرایطی که مستقیماً در کد قرارداد نوشته شده است اجرا می شود. وقتی صحبت از فروش ارز است ، شما باید ارز را از کیف پول خود به کد QR ارائه شده توسط یک دستگاه ارسال کنید.

Digital Currency – آیا بعد مهم است؟

با این حال ، امروزه بعید به نظر می رسد از آنجا که دیدگاه های بین المللی از رمزنگاری از “بیت کوین یک ارز رسمی است” ، در السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی به “معاملات رمزنگاری غیرقانونی است” در چین. اما حتی اگر بیت کوین در سال 2021 در السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی در سال 2022 به مناقصه قانونی تبدیل شد ، ایالات متحده تسلا (NASDAQ: TSLA) در اوایل سال 2021 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد. تقریباً 2 میلیارد دلار رمزنگاری. کنگره در نیمه اول سال 2022 چند لایحه مقررات مربوط به کریپتو معرفی کرد، اما چرخ‌های بوروکراسی به کندی حرکت می‌کنند و این موضوع شایسته تفکر عمیق و تحلیل دقیق است.

آنچه کارشناسان درباره Digital Currency نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

چن می گوید: «حرکت فدرال رزرو به این معناست که افرادی که به ارز دیجیتال به عنوان ارز واقعی فکر می کردند، حباب خود را از بین می برند. دولت بایدن امیدوار است به سرعت در تایید جانت یلن به عنوان هفتاد و هشتمین وزیر خزانه داری اقدام کند. جانت یلن، وزیر خزانه داری و گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار. اما ماریناک، که شرکتش سیلورگیت را پوشش نمی‌دهد، گفت که سبد اوراق بهادار با کیفیت بالا و قرار گرفتن در معرض اعتبار پایین شرکت را قادر می‌سازد تا از پس خروج سپرده‌ها برآید. در حالی که اوراق بهادار وجود دارد، این بدان معنا نیست که ارزهای دیجیتال غیرقابل هک هستند. تعدادی از «قاتل‌های اتریوم» از جمله Solana (CRYPTO:SOL)، Polygon (CRYPTO:MATIC) و Avalanche (CRYPTO:AVAX)، همگی برای مدیریت قراردادهای هوشمند و استفاده از یک سیستم بلاک چین که قادر به پردازش تراکنش‌های بیشتری در ثانیه است ساخته شده‌اند.. موبایل: کیف پول‌ها بر روی یک برنامه روی گوشی شما اجرا می‌شوند و مفید هستند زیرا می‌توان از آن‌ها در هر جایی از جمله فروشگاه‌های خرده‌فروشی استفاده کرد.

با توسعه و حل این مسائل، آینده بلندمدت بخش ارزهای دیجیتال شکل خواهد گرفت. یلن سال‌هاست که این بخش را دنبال می‌کند، اگرچه گاهی اوقات دیدگاهی شکاکانه دارد. من واقعاً معتقدم که طی 10 تا 15 سال، این امر امکان پذیر خواهد بود. تقویم 2023 ممکن است به برخی از سوالات مهمی که در سال های گذشته بی پاسخ مانده بودند پاسخ دهد و مسیری را برای ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران آنها برای بلندمدت تعیین کند. بر اساس برنامه ای که در 14 مه منتشر شد – اما در نوامبر 2018 ثبت شد – مخترعان سیمون هاری و الکساندر پیر با انجمن خدمات بین المللی ویزا در سانفرانسیسکو به دنبال ثبت اختراع برای یک ارز دیجیتال ثبت شده در یک بلاک چین و کنترل شده توسط یک رایانه مرکزی نهاده اند. دکتر اوزایر: آینده ای که من متصور بودم این است که هر برنامه کاربردی محصول یا خدماتی که امروز می شناسیم بر روی نوعی فناوری بلاک چین اجرا شود. این واقعاً – به آرامی اما مطمئنا – در هر صنعت و هر برنامه "سنتی" اجرا می شود. از طریق جلسات عمومی و یک دوره نظر تا 21 اکتبر 2014 برای سفارشی کردن قوانین، نظرات حامیان بیت کوین و صنعت مالی را جمع آوری کرده است.

مزایای Digital Currency

با وجود خطرات، ارزهای دیجیتال و صنعت بلاک چین در حال رشد قوی‌تر هستند. اگرچه این تمرین بر شرکت‌های غیرسیستمیک متمرکز بود، اما چندین مورد مشابه با تفکر بانک در مورد مدل‌های پشتوانه استیبل‌کوین سیستمی وجود دارد – به‌ویژه برجسته‌ترین رابطه مهم بین مقررات مناسب و دسترسی به تسهیلات بانک مرکزی و اطمینان از اینکه همه طرف‌های مقابل بانک هستند با استانداردی قابل مقایسه و در عین حال متناسب تنظیم شده است. این مفهومی است که فراتر از فین‌تک‌ها مورد توجه قرار گرفته و اکنون شامل موسسات مالی و بانک‌های مرکزی می‌شود. این واسطه ها موسسات مالی (به عنوان مثال 4 بانک بزرگ دولتی یعنی بانک ساختمانی چین، بانک کشاورزی چین، بانک چین و بانک صنعتی و تجاری چین) و موسسات غیر مالی مانند علی بابا، تنسنت و یونیون پی خواهند بود..

Sins Of Digital Currency

چین می گوید تلاش نمی کند دلار را با یوان دیجیتال جایگزین کند و "هدف این است که به بازار اجازه دهد تا نحوه تسویه معاملات بین المللی را انتخاب کند". اما با توجه به چند موضوع کلی ارزهای دیجیتال، می‌توانید تصمیمات سرمایه‌گذاری بهتری را با ادامه تکامل بازار اتخاذ کنید. هر 2016 بلوک (تقریباً 14 روز که تقریباً 10 دقیقه در هر بلوک داده می شود)، گره ها به طور قطعی هدف دشواری را بر اساس نرخ اخیر تولید بلوک تنظیم می کنند، با هدف حفظ میانگین زمان بین بلوک های جدید در ده دقیقه. فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) طی هفته گذشته با افزایشی جزئی مواجه شد، زیرا 658.4 میلیون دلار فروش NFT ثبت شد که 3.35 درصد در هفت روز افزایش یافت. بر اساس شاخص مصرف برق کمبریج بیت کوین، استخراج کریپتو در حال حاضر بیشتر از بسیاری از کشورهای کوچک انرژی مصرف می کند. در طول بحران و پس از آن، باثبات‌ترین موسسات تمایل به بانک‌های تعاونی داشتند که به عنوان بانک‌های خرده‌فروشی سنتی و با اقدامات محتاطانه منعکس‌کننده اهداف اجتماعی و محدودیت‌هایی که می‌توانستند اعتبار ایجاد کنند، به فعالیت خود ادامه دادند.

سالن: کنجکاو باشید اما در عین حال محتاط باشید. با این وجود، این هنوز چراغ سبزی برای تجربه تجارت رمزنگاری بدون وقفه و روان نیست. سرمایه گذاری در ارز مجازی برای برخی بازدهی چشمگیر ایجاد کرده است، اما این حوزه همچنان خطراتی دارد. فدرال رزرو در این زمینه بسیار عقب مانده است. ارزهای رمزنگاری شده از این روند پیروی کردند و در این دوره بسیار سریعتر از S&P 500 سقوط کردند. CBDC های خرده فروشی به گونه ای طراحی شده اند که برای تراکنش های روزانه استفاده شوند، دقیقاً مانند ارزهای فیات. نقض‌های امنیتی منجر به ضررهای قابل توجهی برای سرمایه‌گذارانی شده است که ارزهای دیجیتالی آنها به سرقت رفته است و بسیاری از صرافی‌ها و بیمه‌گران شخص ثالث را تشویق می‌کند تا محافظت در برابر هک را آغاز کنند. میشل کورور، که شغلی برجسته در وزارت دادگستری ایالات متحده داشت، اکنون به عنوان اولین مشاور ارشد ارز دیجیتال FinCEN خدمت می کند. دولت بایدن یک تیم بسیار واجد شرایط را برای هدایت فرآیند تنظیم ارزهای دیجیتال به رهبری ایالات متحده تشکیل داده است.

چقدر میزان برای Digital Currency هزینه انجام میدهید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین سایت ارز دیجیتال لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.