آیا می دانستید تبدیل آلو آرجون به پوشپا راج روزانه بیش از 2 ساعت طول می کشد؟

[ad_1]

دهلی نو: آلو آرجون، سوپراستار جنوبی، از زمان انتشار درام موفق و پرفروش خود «Pushpa: The Rise» مورد ستایش قرار گرفته است. جدای از بازیگری، ظاهر خشن آرجون در نقش پوشپا راج نیز قلب ها را به دست می آورد. و این است که چگونه تحول اتفاق افتاد!

پرتیشیل سینگ دسوزا، طراح ظاهر پروتز آلو آرجون از «Pushpa Raj» گفت: «کلمات کافی برای توصیف فداکاری او نسبت به نقش‌هایش وجود ندارد».

“Pushpa: The Rise” ساخته آرجون حتی بیش از یک ماه پس از اکرانش در باکس آفیس در سراسر جهان از موفقیت های دیوانه کننده ای برخوردار است. این فیلم که رسماً به عنوان یک فیلم پرفروش معرفی شد، با کسب درآمدی بیش از 150 روپیه تمام رکوردها را شکست. 100 کرور (نسخه هندی) و به یکی از پردرآمدترین فیلم های سال 2021 تبدیل شده است.

ویدئویی که اخیراً شاهد دگرگونی آرجون است، چه از نظر فیزیکی و چه با کمک پروتزهای ستاره ای و آرایش، در حال انجام است تا به این قسمت نگاه کند. و اعتبار ظاهر او به طراح آرایش و ظاهر پروتز او، Preetisheel Singh D’Souza است.

برای این دگرگونی، سوپراستار مجبور شد یک جلسه آرایش شدید و پروتز را با پرتیشیل و تیمش انجام دهد. این بازیگر درست از درست کردن ابروها و موهای مجعدش گرفته تا رنگ پوست عالی را به خود جلب کرد.

او در مورد تجربه خود از کار بر روی فیلم و آرجون گفت: “این اولین تجربه من در جنوب بود و کاملاً متفاوت و سورئال بود. میانگین مدت زمان نشستن آلو آرجون روی صندلی یک ساعت و نیم خواهد بود. و گاهی اوقات بیش از دو ساعت هم می‌گذرد، زیرا گاهی اوقات مجبور می‌شویم تمام بدن را آرایش کنیم.»

“کلمات کافی برای توصیف فداکاری او نسبت به نقش‌هایش وجود ندارد، زیرا او همه چیز را ارائه می‌دهد. تجربه من از کار کردن با او فوق‌العاده بوده است. او یک سرگرم‌کننده تمام عیار است. او در لحظه‌ای که روی پرده می‌آید به طور کامل در شخصیت خود فرو می‌رود. شما حوصله تماشای هیچ چیز دیگری را ندارید. او می تواند بر تمام کادری که من احساس می کنم غلبه کند. به علاوه از خودگذشتگی او نسبت به شخصیت هایش، صبر او در مورد گریم بسیار ستودنی است. این کار تکنسین را بسیار آسان می کند وقتی با بازیگر همگام باشید. بسیاری از سطوح، “او افزود.

اجرای رویایی Pushpa در باجه‌های فروش بلیت در سراسر جهان به طرز شگفت‌آوری از مجموعه‌های بزرگ‌ترین آثار باکس آفیس از صنایع مختلف زبان پیشی گرفته است و رکورد جدیدی را برای Allu Arjun ایجاد کرده است.

نسخه هندی این فیلم پس از تمدید نمایش خود و دریافت پاسخ های شگفت انگیز در باکس آفیس، اولین نمایش OTT خود را در Amazon Prime Video نشان داد.



[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما