آنچه کارشناسان فروش سرور مجازی نمی خواهند شما بدانید

وقتی یک ویدیو ضبط می‌کنند، در حین بازی، شوخی‌های آزاد را به‌طور بداهه اجرا می‌کنند و اگر مشکلی پیش بیاید، به سادگی دوباره شروع می‌کنند. اولین موردی که در مورد Bright Data (در برگه جدید باز می شود) (لومیناتی سابق) به شما توجه می کند، مجموعه عظیم پروکسی آن با بیش از 72 میلیون IP است. با SmartProxy تخفیف انحصاری دریافت کنید، فعال برای سه طرح Residential Proxies Micro، Starter و Regular (در برگه جدید باز می شود). پیکربندی آسان: بیایید با آن روبرو شویم، شما نمی خواهید زمان خود را تلف کنید و از یک فرآیند پیچیده راه اندازی ناامید شوید، بنابراین ارائه دهندگانی که راه اندازی آسان و سریع را ارائه می دهند، واضح است که جذاب هستند. با این حال، با توجه به این موضوع، من چندین ماه است که از این تنظیمات (در «تولید») استفاده می کنم و ثابت است. در ژوئن 2019، وال استریت ژورنال گزارش داد که نینتندو شروع به انتقال بخشی از تولید سوییچ و دو نسخه سخت افزاری سوییچ به خارج از چین و به آسیای جنوب شرقی کرده است تا تأثیر تعرفه های جدید ایالات متحده بر لوازم الکترونیکی ساخت چین را محدود کند.. انتقال ماشین های مجازی دو سوال اساسی را در هر تصمیم گیرنده فناوری ایجاد می کند: چه چیزی باعث می شود کسب و کار شما به سمت انتقال فناوری خود به فضای ابری حرکت کند و چرا اکنون؟

دفتر تجارت بهتر نیویورک. اگر مطمئن نیستید که آیا یک سرور پروکسی بهتر است، راهنمای ما را بررسی کنید سرورهای پروکسی در مقابل VPN: چرا VPN ها بهتر هستند. توجه داشته باشید که بسیاری از بهترین ارائه دهندگان سرور پروکسی نیز خدمات VPN پولی را ارائه می دهند، زیرا VPN (شبکه خصوصی مجازی) می تواند امنیت و حریم خصوصی بهتری را نسبت به یک سرویس پراکسی به تنهایی ارائه دهد. در عین حال، در اینجا ما بهترین خدمات پروکسی، رایگان و پولی را ارائه خواهیم کرد که با برخی از خدمات VPN همپوشانی دارند. چگونه بهترین سرویس میزبانی سرور Minecraft را انتخاب سرور مجازی کدباکس کنیم؟ 1. بهبود استفاده از سخت افزار سرور: CPU چند سرور به صورت پویا، رم، منابع سخت افزاری هارد دیسک، استفاده منطقی، ارائه بر اساس تقاضا برای برنامه های مختلف، که می تواند استفاده از سرور فیزیکی را از 15% -35% به 65% -90 افزایش دهد. ٪ به طور متوسط. با استفاده از فناوری Cisco Single Connect، چندین شاسی را برای هزاران ماشین مجازی مدیریت، کنترل و مدیریت می کند. FileGator – FileGator یک مدیر فایل چند کاربره قدرتمند با یک صفحه جلویی است.

Proxy Manager می تواند به شما کمک کند تا قوانینی را برای چرخش IP تعریف کنید، IP های لیست سیاه که نتایج بدی دارند، استفاده از پهنای باند را با مسیریابی برخی از درخواست ها از طریق اتصال معمولی غیر پراکسی خود بهینه کنید و موارد دیگر. مورد Failover Cluster Manager را از منوی Tools انتخاب کنید. بسته به این موارد، داشبورد دروازه پروکسی مناسبی را نشان می دهد که می توانید از آن در برنامه ها و ابزارهای خود استفاده کنید. البته بسته به نوع اتصال اینترنتی که در خانه دارید، مشکلات احتمالی در مورد پهنای باند نیز در این تلاش وجود دارد. البته سرورهای Minecraft برای اجرا به سخت‌افزار نیاز دارند، بنابراین هزینه‌ای در این زمینه به همراه دارد – و اگر مسیر میزبانی را می‌روید، این به معنای پرداخت هزینه برای اجاره سخت‌افزار واقعی مورد نیاز است. برخی از مواردی که ممکن است بخواهید به دنبال آن باشید شامل دسترسی FTP برای زمانی که در حال جابجایی بین حالت‌ها و یک کنترل پنل مبتنی بر وب هستید می‌باشد. انبار منبع اصلی داده برای استفاده مدیران و سایر کاربران نهایی است که ممکن است به داده های عملیاتی دسترسی نداشته باشند.

می توانید هم پراکسی های مسکونی و هم پراکسی های مرکز داده را از Smartproxy دریافت کنید (در برگه جدید باز می شود). با این حال، هنگام انتخاب هر ارائه‌دهنده میزبانی وب (در برگه جدید باز می‌شود)، ملاحظات زیادی وجود دارد. Oxylabs (در برگه جدید باز می شود) دارای یک شبکه گسترده از بیش از 70 میلیون پروکسی مسکونی است که تمام کشورها و شهرهای جهان را پوشش می دهد. Oxylabs ادعا می کند که پروکسی های مسکونی آنها شامل IP های تلفن همراه نیز می شود، اما ارائه دهنده خدمات به شما این امکان را نمی دهد که آنها را به طور خاص برای وظایف خود انتخاب کنید. Oxylabs ادعا می کند که اینها بهترین پروکسی های مرکز داده و مسکونی را از نظر سرعت و انعطاف پذیری به شما ارائه می دهند. برای استفاده از پراکسی‌های آن، می‌توانید از Proxy Manager استفاده کنید، که یک ابزار متن باز است که می‌توان آن را به صورت رایگان روی ویندوز، macOS و لینوکس نصب کرد. جفری اس. اسمیت. "چرا مشتریان به لینوکس هجوم می آورند". با این حال، در حالی که تقریباً همه رایانه‌های شخصی دارای پورت‌های USB هستند که امکان استفاده از درایوهای فلش USB را فراهم می‌کند، کارت‌خوان‌های کارت حافظه معمولاً به عنوان تجهیزات استاندارد (به ویژه با رایانه‌های رومیزی) عرضه نمی‌شوند. علاوه بر اشتراک‌های ماهانه استاندارد، Bright Data همچنین یک طرح پرداختی را ارائه می‌دهد.

میزبانی VPS GoDaddy (به استثنای طرح اولیه) شامل حداکثر سه آدرس IP اختصاصی رایگان برای استفاده برای برنامه های کاربردی سفارشی، سایت های مرحله بندی، ایمیل و سایر وظایف مدیریتی است. اگر قصد دارید از پروکسی برای مرور وب استفاده کنید، Smartproxy افزونه هایی برای Chrome و Firefox نیز دارد. به طور پیش فرض، Smartproxy تمام دروازه های مختلف کشورها و شهرهایی را که پشتیبانی می کند نمایش می دهد. Smartproxy پلن ها را با پهنای باند محدود می کند اما به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی رشته همزمان را اجرا کنید. داشتن کنترل کامل نه اینکه برای لذت بردن از این مزیت، باید یک کنترل‌کننده باشید، اما اجرای سرور Minecraft به شما امکان می‌دهد کنترل خود را حفظ کنید – پیکربندی محدودیت‌ها، مجوزها، دادن دستورات، تنظیم قوانین و غیره. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال این هستند که زحمت راه اندازی و نگهداری سرور Minecraft را بردارند و برای اجرای سرور خود به یک شرکت میزبان پول پرداخت کنند. از طرف دیگر، میزبانی سرور اختصاصی، ظرفیت عملکرد بسیار بالایی را ارائه می دهد که توسط نرم افزارهای تحت مدیریت ما (OS، وب سرور، پایگاه داده، SFTP و غیره) ارائه می شود. این‌ها تست‌های خودکاری هستند که عملکرد PR را از طریق یک صف تعهد تماشا می‌کنند و تغییراتی را که عملکرد جریان‌های کاربر مهم را مختل می‌کنند مسدود می‌کنند.

بلوک امضا در یک ایمیل ممکن است به عنوان ارضای الزامات امضا برای یک قرارداد تفسیر شود. قطعاً باید این احتمال را در نظر گرفت که تنها با حفظ سرور در طولانی مدت، به میزان قابل توجهی از جیب خود خارج شوید. مجوز Datacenter به شما این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی سیستم عامل مجازی را بر روی یک میزبان دارای مجوز اجرا کنید. میزبان وب سخت افزار سروری را که وب سایت روی آن اجرا می شود اجاره می دهد – و بدون آن سخت افزار، سایت بدیهی است که وجود نخواهد داشت. مشوق هایی که شورای شهری نشویل و دیویدسون کانتی به آمازون برای مرکز عالی عملیات جدیدشان در نشویل یاردز، سایتی که متعلق به توسعه دهنده Southwest Value Partners است، بحث برانگیز بوده است، از جمله تصمیم وزارت توسعه اقتصادی و اجتماعی تنسی. تا حد کامل توافق مخفی بماند.

فصل 10 چشم انداز کل بازار توسعه شخصی، از جمله پیش بینی فروش جهانی و درآمد، پیش بینی منطقه ای را نشان می دهد. پراکسی های مسکونی Bright Data از تمام پروتکل های اصلی از جمله HTTP، HTTPS و حتی SOCKS5 پشتیبانی می کنند. مشکلات میزبانی یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که سرورهای Minecraft دوام نمی‌آورند – ممکن است در ظاهر مسیری نسبتاً ساده به نظر برسد، اما مطمئناً می‌تواند جنبه‌های چالش برانگیز داشته باشد. به همین دلایل است که IndieWeb به جای یک "پشته" یکپارچه، با مجموعه ای از بلوک های سازنده ساخته شده است. اگر می‌خواهید سرور Minecraft خصوصی خود را راه‌اندازی کنید، همیشه می‌توانید این کار را در یکی از رایانه‌های شخصی خود انجام دهید. قیمت گذاری: البته، از آنجایی که برای مراقبت از میزبانی سرور Minecraft خود به خدمات شخص ثالث متکی هستید، هزینه ها نیز یک عامل خواهد بود. اگر قصد دارید تعدادی بازیکن با حالت‌های مختلف داشته باشید، Minecraft در مورد سخت‌افزار می‌تواند تقاضایی داشته باشد.

مجموعه ای از بیش از 40 میلیون IP مسکونی چرخان از دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه می آید و بین همه کاربران به اشتراک گذاشته می شود. بیایید این بخش را با بررسی برخی از عوامل کلیدی که ممکن است بخواهید به عنوان بخشی از فرآیند تصمیم گیری در مورد آنها فکر کنید تا اطمینان حاصل شود که ارائه دهنده میزبانی سرور Minecraft مناسب را برای خود دریافت می کنید، به پایان می رسانیم. با این اوصاف، تازه کار بودن یک چیز است، اما همچنین مطمئن شوید که شرکت میزبان کنترل کامل سرور شما را به شما می دهد تا بتوانید تغییرات لازم را از نظر تنظیمات و غیره انجام دهید. پشتیبانی: همیشه این احتمال وجود دارد که همه چیز خراب شود، حتی در مورد بهترین شرکت های میزبانی، و بنابراین می توان تصور کرد که در مقطعی به پشتیبانی مشتری نیاز خواهید داشت. اکنون که تمام تفاوت‌های بین PBX میزبان و ترانک SIP را برای شما توضیح دادیم، زمان تصمیم‌گیری فرا رسیده است. رسیدگی به میزبانی سرور Minecraft (یا در واقع اجرای آن در خانه) و مسائل فنی که ممکن است ظاهر شوند، و همچنین بالقوه ارتقای سرور، همگی زمان می برد.

جابجایی آسان‌تر شده است، و با تعداد زیادی مود بسته که در سرور خصوصی Minecraft شما در دسترس قرار گرفته‌اند، چه کسی می‌تواند شما را از بهینه‌سازی تجربه‌تان به همان اندازه که می‌خواهید باز دارد؟ انتخاب نوع مناسب پردازنده (و رم کافی) برای رسیدگی به چنین نیازهای سخت افزاری سنگینی برای بهینه نگه داشتن محیط چند نفره شما بسیار مهم است. این طرح ها به طور متوسط ​​گران تر از بسیاری از همتایان خود هستند، اما به ویژه برای کاربران پراکسی در مقیاس بزرگ و آنهایی که دارای الزامات بسیار خاص هستند، منطقی به نظر می رسند. اگر الزامات هدف گیری بسیار خاصی دارید، از پشتیبانی Bright Data برای ASN (شماره سیستم خودکار) علاوه بر گزینه های هدف گیری معمولی مانند کشور، ایالت و شهر قدردانی خواهید کرد. با این حال، این IP های مسکونی از سرورهای دروازه اتصال پشتیبان استفاده می کنند و شما باید به صورت دستی این آدرس را تغییر دهید تا پارامترهایی برای اطلاعات هدف قرار دهید. با این حال، می‌توانید پراکسی‌ها را بر اساس چند پارامتر مفید مانند مکان و نوع جلسه (چرخش یا چسبنده) فیلتر کنید. خوب، پس این ممکن است راهگشا باشد، اما اگر بتوانید شانس های کمی را کنار بگذارید و باور کنید که در نهایت این یک احتمال است، این ممکن است دلیل خوبی برای شروع سرمایه گذاری در سرور Minecraft باشد.

نام ماشین مجازی نام را وارد کنید و مکان ماشین مجازی خود را تعیین کنید. اگر این کار را نکنید، نه تنها تلاش برای راه‌اندازی سرور می‌تواند چیزی شبیه به یک کابوس فنی باشد، بلکه ممکن است در صورت عدم پیکربندی صحیح سرور، خود را در برابر حملاتی مانند هکرها آسیب‌پذیر کنید. مدیریت یک سرور Minecraft تماماً حفظ نظم و ایجاد قوانین نیست. GIS این اپراتورهای قمار اینترنتی را که اخیراً تنظیم شده اند ارزیابی خواهد کرد تا از مطابقت آنها با استانداردهای قمار مسئولیت پذیر اینترنتی NCPG اطمینان حاصل کند. علاوه بر سخت افزار، سرویس میزبانی شما همچنین امنیت، تعمیر و نگهداری، پلاگین ها، ویژگی ها را ارائه می دهد، این لیست ادامه دارد. می توانید پروکسی مورد نظر خود را از لیستی از سرورهای دروازه اتصال پشتیبان در داشبورد خود انتخاب کنید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما