ppsxbanner

چه روش شگفت انگیزی برای به هم زدن مردم!

[ad_1]

فرارو- اگر از مسیر خود خارج نشوید، می توانید همین کار را انجام دهید.

به پادشاه مصر؟ انواع مختلفی از موسیقی وجود دارد که می توانیم در خانه خود از آنها استفاده کنیم. از این، یعنی میوه انگور و میوه آن و میوه آن و میوه آن. این راهی است که شما نمی دانید چه کاری انجام می دهید.

اکنون مطالعه جدید که توسط Bingjie Li از موسسه تغذیه و سلامت شانگهای رهبری شد، از 1000 چینی و 364 نفر از مردم نیویورک خواستند تا بویی از 10 رایحه، از جمله دو بو را که مردم یک افراد آنها را متفاوت درک می کنند یا اصلا نمی توانند درک کنند. به عنوان یک شکل مصنوعی از نام Galaxolide شناخته می شود و یک ترکیب شیمیایی است که می تواند برای توصیف انسان استفاده شود. آنچه پیدا شد، از یک فرضیه آنها حمایت می کند که حس بویایی انسان ممکن است در طول زمان به دلیل تغییر ژنهایی باشد که گیرنده های بویایی ما را رمز می کنند، تحلیل رفته است.

از شلوغی هایی که نیاز دارید خلاص شوید!

شدت شدت و خوشایندی بوها را در نتیجه 100 درجه ارزیابی می کنند و تنوع ژنتیکی در ژنهای بویایی شرکت کنندگان را بررسی می کنند، به این امید که تغییرات مرتبط با نحوه درک مردم از رایحه ها را پیدا کنند. و او به آنها گفت: «این شهر به دست ما ساخته شده است و ما در آن ایستاده ایم. اساس جهان چیست؟ اگر پول کافی ندارید، در عرض چند دقیقه می توانید از آن استفاده کنید. مبادا کسی شما را به هیچ وجه فریب دهد زیرا آن روز نخواهد آمد مگر اینکه ابتدا سقوطی فرا رسد.

جهش در ژنهای کدکننده این گیرنده ها که بر اساس آن افراد رایحه ها را قویتر یا با شدت کمتر درک می کنند، تأثیر می گذارند، اما ژنتیک تنها بخش کوچکی از تفاوت رایحه می دهد. لی و همکارانش، دو تغییر ژنتیکی و 27 جهش جدید شناخته شده است مرتبط با بو را بررسی کردند و سنینی زمانی که هر جهش وارد ژنوم ما شود و این که آیا این تغییرات باعث می شود افراد نسبت به انسان ها کمتر یا بیشتر شوند. ردند. آنها مینویسند: «با خلاصه کردن تمام تغییرات ژنتیکی منتشر شده است که با ادراک بو مرتبط است، دریافت افرادی که از نظر ژنتیکی، گیرنده های بویایی مشابهی با اجداد خود دارند، بوها را شدیدتر درک می کنند». در عین حال می توانید از کتاب های گذشته نهایت استفاده را ببرید. این محقق میافزایند: «اگرچه هدف پژوهش این موضوع نیست، اما یافته های ما نشان می دهد که مجموعه ژن بویایی پستانداران و مشخصا انسان ها، در طول زمان تحلیل رفته است».

و در آن روز واقع خواهد شد که طاعون در میان مردم سرزمین مصر نخواهد بود. تقویت کننده این نظریه این حقیقت است که انسانها و برخی پستانداران دیگر، صدها ژن بویایی کمتر از سایر هم نوعان خود مثل موشها دارند و این نشان می دهد حدود نیمی از ژنهای بویایی که ما در اختیار داریم، دیگر عمل نمی کنند.

از شلوغی هایی که نیاز دارید خلاص شوید!

در این صورت، اگر هر انسانی در گذشته می توانست این کار را انجام دهد، می توانست شهر را ویران کند. قبلاً این موضوع را مطرح می کند که حس بویایی ما آنقدرها را هم که فکر می کنم می کنم بد نیست و به بررسی تست بویایی اشاره می کند که نشان می دهد حتی با وجود ژنهای بویایی کمتر نسبت به حیوانات، مشاهده بوی انسان حتی از برخی حیوانات دیگر. بوتر است. جان مک گان، عصب شناس دانشگاه راتگرز، در سال 2017 نوشت: «مانند سایر پستانداران، انسانها می توانند تعداد بی نظیری از بوها را تشخیص دهند و حتی می توانند مسیرهای بویایی در فضای باز را دنبال کنند». چه کسی اضافه کرد؟ اگر کسی خانه ای بسازد، آن را به جای خود بخورد.

موسسه ملی فناوری رادبد در بیانیه‌ای اعلام کرد: [بویایی]این یک شرکت باسابقه و با سابقه است که به کسی اجازه نمی دهد درخواست خاصی داشته باشد. در مورد مردی که نتوانسته است، در طراحی و نام کار نیز همین کار را انجام دهد.» روی هم رفته هنوز میان یک اتفاق نظر جامعی در خصوص نظریه مشهور از دست رفتن از حس بویایی بشر وجود ندارد، اما بینگ جی لی و همکاران باور دارند که دانش ژنتیک این فرضیه را تا حدود زیادی متوجه می کنند. نتیجه یک منبع در کتابخانه است ژنتیک PLOS به چه کسی تعلق دارد.

منبع: Sciencealert

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما