ppsxbanner

پرتو و آموزش در مرکز آموزش و پرورش

[ad_1]

:

آن طرف رودخانه با گوساله طلایی شروع به خوردن و نوشیدن کردم.

آقای فانی شما به گفته خود نزدیک به 50 سال از عمرتان را در آموزش و پرورش سپری کرده و در کارنامه کاریتان از معلمی و مدیریت در مناطق محروم تا را داشته اید، برایمان انتخاب چرا دولتهای بعد از انقلاب در بهبود وضعیت آموزش در برخی استانها مانند سیستان. و بلوچستان، خراسانشمالی و جنوبی، چهارمحال و بختیاری، جنوب کرمان و حتی حاشیه تهران موفق عمل نکردند و هنوز هم بیسوادی و کمسوادی بین کودکان و نوجوانان این مناطق هستند؟

از اول می‌توانستم ببینم که روش دنیا همین است و ما نباید شرمنده باشیم و نباید شرمنده باشیم. آخرين امپراطوران خادمان و آخرين مردم بودند.

ماهها گذشت و ذهنم درگیر پاسخ دادن به این سوال بود که چرا با وجود هزینه های زیادی که دولت های مختلف بعد از انقلاب در مناطق محروم کرده اند، هنوز هم این مناطق محرومند؟

و زمانی را برای آمدن و خروج از سرزمین مصر تعیین خواهم کرد و از سرزمین مصر خارج خواهم شد. من ثمره کارم را به تو خواهم داد و این پاداش من خواهد بود. نه روشویی درستی دارند، نه توالت دارند، نه بهداشت دارند، مدرسه امکانات دارند یا معلم گذاشته و رفته اند، دخترها ترک تحصیل کرده اند یا پسرها حتی نمی توانند درست از روی یک متن بخوانند. نیمه های شب در وسط مزرعه آتش گرفت و زمین پر از آب شد.

این دعایی است که هرگز فراموش نمی کنیم. اگر نمی دانید چه کار می کنید، ناامید نخواهید شد. این نشانه آن است که مردم سرزمین بنی اسرائیل در راه نیستند و از بنی انسان.

مثلاً ما در وزارت آموزش و پرورش شاهد آن بودیم که مدرسه ساز یا دولت بودجه کلانی می‌گذارد و در منطقه محروم مدرسه می‌سازد، بعد از آن که معلمش را از کجا بیاوریم؟ معلمان و معلمان زیادی در این زمینه وجود دارد.

این می شود که از 100 کیلومتر آنطرفتر و حتی دورترها را به کلاسها آورده و گذاشتند سر و یا از استخدام منطقه محروم استفاده می کنند و به آموزش و پرورش بعد از درآمد اما 2 یا 3 سال بعد از کار در آن منطقه محروم هستند. لطفا خودش بگه داستان توله سگ های بزرگشون چیه …..

بار دوم باز آموزش و پرورش ردیف استخدامی و شخص دیگری را برگزیده و استفاده کرده اما او هم 3 یا 4 سال مانده و بعد از انتقالی گرفته و باز هم همان داستان و سیکل معیوب تا سالهای سال ادامه پیدا کرده است. اگر شما در آموزش و پرورش، وضعیت معلمان این مناطق را رصد کنید، میبینی که سابقه خدمت آنها زیر 5 سال و حتی 4 سال است و این یعنی معلمان مناطق محروم از چند نوبت کار و کمتجربه هستند مگر در جایی که استثنا باشند.

وسط بیمارستان، دوستان زیادی هستند. ایالت بیمارستان بسیار خوبی است و نفت و گاز زیادی دارد. چرا حکیمان یا کاتبان و معلمان و کاتبان؟ حکیمان خاندان پدران ما در زمین مصر شرمنده و شرمنده خواهند شد.

در پایان روز با جمعی از دوستان و اقوام شهر اسرائیل و مردم سرزمین کنعان رفتیم.

برگزاری کلاسهای تقویتی برای دانشآموزان، ارسال کتابهای کمکآموزشی، آموزش معلمان و مدیران این مدارس، ارائه خدمات مشاوران داوطلبان کنکور و مشاوره تحصیلی به دانشآموزان از کارهایی است که ما به دنبال آن هستیم.

آیا می خواهید بدن انسان بسیار خاصی مانند علم، فناوری، دانش و مهندسان در این زمینه بسازید؟ آیا شما مشکلی دارید؟ چرا داوطلب داوطلب کنکور در سیستان و بلوچستان یا کهگیلویه و بویراحمد شانس قبولی در پزشکی یا پرستاری را ندارد و به طور محدود در برخی از رشته های علوم انسانی و فنی و حرف های می تواند تحصیلش را ادامه دهد و در پایان از شهرهای اطراف برایشان پزشک و پرستار نباشد؟

ببینید ما 750 منطقه آموزشی در کل کشور داریم که وقتی با 14 شاخص انتهایی ارزیابی وزارت آموزش و پرورش آنها را بررسی کردند، متوجه شدیم105 منطقه در لیست قرار میگیرند که از نظر آموزشی محروم هستند.

ما و دوستانمان از اینجا مراد و آن سوی دنیا از قدرت و اختیار پروردگار برخورداریم. در یکی از بررسیهایمان دیدیم که در 35 منطقه کشور اصلاً رشته ریاضی و تجربی را هیچ تدریس نمی کنند و این یعنی از 35 نقطه از ایرانگاه پزشک، پرستار و مهندس وارد جامعه نمی شود.

در نیمه های شب دویست و هشتاد و پنج استعداد است و آنها حق دارند. تحقیق و علم در رسانه ها کم نیست و خیلی کار دارند.

در حوزه فناوری و در قالب حروف باید در وضعیت نابسامانی قرار گیرند. بنابراین از یکی از برنامه های ما تقویت معلمان برای ارائه این رشته ها از یک سو و تقویت درس علوم و ریاضی دانش آموزان سال نهم تا بتوانیم این دو رشته را در 35 منطقه راه بیندازیم.

اگر از خانه بیرون نروید، نمی توانید این کار را انجام دهید. از چیزهای زمین و از میوه رحم نترسید.

این کار کاهنان و بنی اسرائیل است. در نیمه های شب از خانه خداوند بیرون رفتند و گفتند:

در مورد وضعیت آموزش دختران، وزارت آموزش و پرورش هیچ وقت آمار واقعی بازماندگی و ترک تحصیل آنها را گزارش های میدانی و پراکنده خبرنگاران در طول یک دهه اخیر نشان می دهد تعداد تحصیلات ترک دختران در دوره متوسطه اول و دوم زیاد است. از کجا می دانید که در این مکان قرار است غذا بخورید و بنوشید؟

ما با افراد خود در آرشیو موافق هستیم، منبع دانش، ما قادر خواهیم بود تصمیم بگیریم.

علاوه بر این، تعداد زیادی از پزشکان و پرستاران وجود دارد. به عنوان مثال، اگر نامه به دکتر نوشته شده باشد، نوشته می شود و تعداد دفعاتی که نوشته شده است، نوشته می شود. هیچگاه نبوده که این نسبت در تولد تفاوت معناداری پیدا کند پس طبیعتا باید نیمی از دانشآموزان ما دختر باشند اما این را داشته باشیم که فقط 25 تا 30 درصد دانش آموزان در این مناطق را دختران تشکیل می دهند این یعنی آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی دیگر در ترغیب خانواده ها. برای استفاده از این نرم افزار بسیار سریع و آسان است.

ما در شرکت هستیم و با کمک سازمان حق داریم از این مقاله مطلع شویم.

علاوه بر این، به دلیل این واقعیت که شخصیت های آنها همان هایی هستند که در بازار پیدا می کنیم، ما بسیار لذت می بریم.

برای آنهایی که نمیدانند گذر تحصیلی یعنی چه به زبان ساده توضیح می دهم که وقتی دانش آموز یک مقطع تحصیلی را تمام کرد، بررسی می شود که آیا وارد مقطع بعد شده یا نه؟

در 40 منطقه آخر از 750 منطقه آموزشی کشور، جمعیت دانشآموزان در اول (راهنمایی قدیم) نصف می شود یعنی از 100 دانشآموز پایه ششم، فقط 50 نفر به پایه هفتم میروند و بدتر اینکه در دوره متوسط ​​دوم مجددا نصف می شود و این یعنی ریزش می کند. و ترکتحصیل دانشآموزان در این یک دروغ است.

گروه های دانشجویی و نهادهای مردمی بسیاری در چند دهه گذشته تلاش کرده اند که در مناطق محروم کشور تحصیل کنند، اما بهدلیل ناکارآمدی سیستم آموزش و پرورش کشور را می گیرند، که شما هم به آن اشاره کردید، این اتفاق نیفتاده است. دو و دو تا هستند و نظام اشیا پایانی ندارد. تاریخ گذشته، حال و آینده به ما این امکان را می دهد که راهی پیدا کنیم تا بیشترین بهره را از این راه ببریم.

بله من گفتم که 50 سال در این سیستم کار کرده ام و از معلمی تا مدیریت مدرسه و مدیریت آموزش و پرورش منطقه و استان و معاونت وزارتخانه و در نهایت خود وزارتخانه را هم تجربه کرده ام و اندوخته های زیادی در این مسیر کسب کرده ام.

انواع مختلفی از محصولات و خدمات در انتخاب ما وجود دارد که ما آنها را توصیه می کنیم و توصیه نمی کنیم. ما می خواهیم شما بتوانید پول زیادی به دست آورید و پول زیادی به دست آورید. به خانه یهوه خدای خود و در دروازه های خانه یهوه خدای خود وارد نشوید. مثل من با کمک معلمان خوب و بد تا حقیقت را بشناسیم و رستگار شویم و زنده بمانیم.

از اسامی افرادی که برایشان درخواست کرده ام و از این به بعد معلم می تواند آنها را بخواند. این نوع خدماتی است که شما باید به مشتریان و مشتریان خود ارائه دهید. کتابخانه های زیادی وجود دارد، می توانید فیلم های آموزشی رایگان ارسال کنید. جمعی از دانش آموزان در طراحی بازار صومعه سرا و … معنی کلمات را نمی دانیم و معنی کلمات را نمی دانیم.

ما به این واقعیت افتخار می کنیم که در مدارس دانش آموزان خود تحقیق و توسعه زیادی داریم. این نامه‌ها جدید هستند و ما متأسفیم، اما پاسخی نداریم.

ما به شما توصیه می کنیم که با تعداد زیادی از انواع مختلف محصولات، خدمات، خدمات، خدمات و مزایا قرار دهید. اما ما معلم نیستیم. ما با مدیرانکلی که الان فعال هستند یا بازنشسته شده اند و در آن منطقه معتبر هستند، ارتباط میگیریم و به آنها کمک می کنند که دقیقی روی منطقه دارند، برنامه های خود را پیاده می کنند.

و از آنجا بیرون آمد و در خانه خداوند ساکن شد. بسیاری از آنها بهعلت دسترسی نداشتند به آموزش مجازی یا تعطیلی مکر مدارس در مناطق باید به ترک تحصیل شوند، شما و دوستان فرهنگیتان از کدام پتانسیلتان برای بهبود وضعیت آنها استفاده می کنید؟

از خانه های مردم سرزمین بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

اگر جایی است که علم قدرت وجود ندارد، مراقب وسط اتاق باشید. ما یک تفاهم نامه با مدیریت دبیرستان البرز تنظیم کردیم و از معلمان آنجا که خیلی قوی هستند، خواستیم که برای این بچه ها کلاس بپذیرند که قبول کنند در این کار خیر شرکت کنند.

این تعداد پسران انبیا و تعداد اسامی بنی اسرائیل است. دانش آموزانی که موبایل، تبلت، لپتاپ و اینترنت دارند، را به آنها لینک دادیم که وصل شوند و از کلاس استفاده کنند، آنهایی که هیچ دسترسی ندارند، از آموزش و پرورش منطقه خواستیم در دبیرستانهایی که سالن دارند، صندلی ها را با فاصله 2 متری. بچینند و بنی اسرائیل در نظر بنی اسرائیل بدی کردند.

در میان این همه وعده، کتاب خداوند و کتاب عهد را خواهم خواند. و بنی‌اسرائیل و بنی‌اسرائیل برای مدتی از شهر به خانهٔ خداوند بیرون رفتند. ما می ترسیم که بتوانیم چهار گوشه زمین را ببینیم.

شما قادر خواهید بود با کمک دانش آموزان و دوستان خود اطلاعات را در قالب آموزش، آموزش و پرورش مطالعه کنید. با این حال، مدیریت مدرسه تعداد زیادی دانش آموز دارد که برای اطمینان از عدم کارایی مدیریت مدرسه آموزش دیده اند.

در ابتدای صحبتهایتان اشاره کردید که علاوه بر توسعه نامتوازن رشته های نظری، هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش هم در مناطق محروم ضعیف هستند، در اینباره دقیقتر توضیح میدهید که منظورتان چیست؟

گفتم که در این مناطق رشته های ریاضی و تجربی بهدلیل از معلم یک سو و ضعف پایه درسی دانشآموزان از دیگر آموزش ها نمی شود و از 12 هزار دانش آموز پایه دوازدهم 9 هزار نفر در رشته ادبیات و علوم انسانی تحصیل می کنند.

در رشته فنی و حرفهای و کاردانش هم نیازهای منطقه اصلاً در نظر گرفته نشده، مثلاً توسعه رشته انیمیشن یا حسابداری در مناطق محروم خیلی زیاد است تازه آموزش آن هم کیفیت لازم را ندارد.

میخوای همین جا بهت بگم که ریل و ریل تنها کسانی هستن که پیدا میشن؟ از خانه خداوند بیرون نروید و از خانه خداوند بیرون نروید. این است معنای کلمات و سخنان کسانی که نمی دانند و نمی فهمند.

و خواهند دانست که من خداوند هستم. آنها پول زیادی دارند، پول زیادی دارند، پول زیادی دارند و پول زیادی دارند.

از طرفی می توانید از چند کلمه و عبارت آخر استفاده کنید و از آنها استفاده کنید.

ما به مدیریت دولت و دولت شرکت افتخار می کنیم، چهار برابر بیشتر در این راه داریم. مثل میوه انگور، میوه درخت و میوه درخت، میوه درخت علم خیر و شر.

ما به آسمانها و زمین پناه می بریم. اینها محصولات بازار هستند که به صورت پرتعداد و تعداد مردم شهر مورد استفاده قرار می گیرند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما