ppsxbanner

هشدار لینک سازی خارجی

External Links یا همان لینک خارجی به لینک هایی گفته می شود که به یک دامنه به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارید اشاره دارد.به بیان ساده تر در تعریف اینکه External Link چیست؟ 1. لینک خارجی یا External Link چیست؟ باید به چه نکاتی در استفاده از outbound link توجه کنیم؟ و اضافه کردن لینک ها با کیفیت پایین به سایت شما آسیب میزند. میدانید که این افزونه در تمامی مقالاتی که مینویسید به شما پیشنهاد میکند یک یا چند لینک خروجی در محتوایتان اضافه کنید. این فاکتورها را میتوان به دو بخش کلی تقسیم نمود؛ سئوی درون صفحهای (on-page seo) و سئوی خارجی(off-page seo) که در ادامه به هر کدام خواهیم پرداخت. اگر شما سئو سایت خود را به یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو بسپارید، به احتمال خیلی زیاد کلی هزینه سئو سایت شما شود. 3. مهمترین نکات سئو در لینک های خارجی کدام اند؟ اما در پاسخ به سوال شما، پیشنهاد می کنیم آدرس وب سایت تون رو به تیم پشتیبانی ارسال کنید تا بررسی های لازم انجام بشه و بتونیم تخمینی از روند رو خدمتتون ارائه بدیم و در صورت تمایل از سرویس های خرید بک لینک نشونت استفاده کنید. هر زمان که بک لینک ها رخ می دهند (به ویژه بک لینک های با کیفیت)، مانند دریافت “رای” برای یک صفحه وب است.

یعنی اگر یک مقاله 5 هزار کلمه ای نوشته اید اما در هیچ جای آن به منابع معتبر در وب لینک نداده باشید، احتمالا از نظر گوگل فقط یک مقاله ساده دارید. این مسئله بستگی به وب سایتی که آن را لینک میکنید نیز دارد و بد بودن محتوای سایت تاثیر عکس دارد. https://rinser.ir/%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/ دریافت بک لینک به صورت طبیعی، یکی از استراتژیهای شما است، وبلاگنویسی را جدی بگیرید و سعی کنید به طور مرتب وبلاگنویسی کرده و با انتشار محتواهای با کیفیت و برندسازی، برای سایت خود لینکهای طبیعی قدرتمندی را ایجاد نمایید. همواره یکی از دغدغههای اصلی صاحبان وبسایتها داشتن بکلینکهای اصولی است؛ چراکه در صورت نداشتن لینکهای خارجی به سختی میتوان در دنیای دیجیتال مارکتینگ و گوگل دیده شد و رتبه و اعتبار بالایی برای خود کسب کرد. سئو مجموعه فعالیتهایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم. بازاریابی محتوایی با تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند ارتباط کاربران با مدیران کسب و کار ها را ساده می کند. از طریق لینک سازی خارجی و قرار دادن لینک خارجی ارزشمند در سایت خود میتوانید اعتبار سایت تان را افزایش دهید، توجه کنید تنها به سایت هایی لینک خارجی بدهید که با محتوای شما مرتبط باشند، در غیر این صورت لینک دادن به سایت های غیر مرتبط و بی کیفیت ارزش سایت شما را کاهش میدهد. Artic᠎le has be en creat ed with G​SA C on tent Generator Demov᠎er si᠎on​!

این امر اعتبار مجله آنلاین را افزایش می دهد و مقاله اول نیز یک لینک برگشتی ارزشمند از یک سایت معتبر دریافت می کند. اگر این سوال برای شما هم پیش آماده که خرید بک لینک کار درستی است یا خیر این مقاله را مطالعه کنید. تصور کنید در حال مطالعه مقاله ای در مورد تاریخچه گوگل هستید. بنابراین اگر میخواهید سئو خارجی سایت را به درستی و مطابق با قوانین جدید گوگل در سال حاضر اجرا کرده و تاثیر آن را بر رتبه سایت خود مشاهده نمایید، مطالعه این مقاله تا انتها را از دست ندهید. نکته مهم: با مشاوره سئو خوب و اصولی بهترین تصمیم را برای خرید بک لینک سایت خود داشته باشید. مراقب باشید به یک صفحه فروشنده بک لینک یا با لینک های اسپم و هرز لینک ندهید. اما گاهی اوقات زمان کم یا هر علت دیگر باعث می شود تا شما نتوانید خودتان پروژه بک لینک را انجام دهید در نتیجه مجبورید آن را برون سپاری کنید، در این حالت نیز باید قواعد را بدانید و بر آن ها مسلط باشید تا در صورت بروز مشکل و یا انجام پروژه به صورت غیر اصولی متوجه شده و سریعا جلوی ضرر را گرفته و از جریمه شدن خود توسط گوگل جلوگیری کنید.

همینطور اگر سؤالی در خصوص لینک خروجی چیست در ذهنتان وجود دارد، در بخش نظرات مطرح کنید تا ما در کمتر از 24 ساعت به آن جواب بدهیم. اگر از سایت سئو طلوع بک لینک خریداری کنید، در سایت های با دامین آتوریتی بسیار بالا و متوسط، اسپم اسکور سایت ها حداکثر 3، اکثرا با لینک فالو و کمی نوفالو داخل محتوای یونیک و طولانی برای شما بک لینک ایجاد می شود. همانطور که مطالعه کردید در این سایت اشاره مستقیمی به تأثیر لینک های خروجی برای سئو نشده. معمولاً وبسایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو نظیر گوگل به دست میآوردند و این بازدیدکنندگان میتوانند به مشتری تبدیل شوند. اگر ابزارهای بررسی بک لینکی مثل moz و ahref در اختیار دارید، بهتر است بررسی کرده و مطمئن شوید که لینک های دریافتی صفحه مقصد، اعتبار مناسبی دارند یا نه.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما