ppsxbanner

نه روشی که می توانید از داشبورد استفاده کنید تا برای مشتریان مقاومت ناپذیر شوید

Paired cableبرخی از دستگاه‌های کوچک مانند گیرنده‌های رادیویی ماهواره‌ای و برخی آشکارسازهای رادار، به سادگی باید در بالای داشبورد قرار گیرند یا به داخل شیشه جلو چسبانده شوند. علاوه بر این، همه کابل های دیگر مانند کابل USB را جدا کنید. مواردی وجود داشته است که یک خازن منفجر شده و یک روغن مانند مایع از خازن به سمت برد منطقی بیرون می زند و این می تواند به برد منطقی نیز آسیب برساند.

در این حالت ممکن است خازن بزرگتر بتواند به برد منطقی آسیب برساند. به عنوان یک قاعده، سوزاندن خازن به تنهایی نباید به برد منطقی آسیب برساند، اما به یاد داشته باشید که برد منطقی یک برد مدار الکترونیکی است، بنابراین هرگونه افزایش ولتاژ می تواند به برد منطقی آسیب برساند.

Wire And Cable Spraying

به این سوال که آیا یک خازن بر روی برد منطقی تأثیر می گذارد، پاسخ کلی منفی است. با این حال، مانند همه محصولات الکترونیکی، خراب شدن یک قطعه در شرایط خاص می تواند باعث خرابی سایر قطعات نیز شود. به منظور جلوگیری از باز شدن همزمان دو درب، هر زنجیر دارای الزامات کاربردی خواهد بود، که تنها زمانی است که یک درب بعد از درب دیگر بسته شود تا باز شود.

کابل مخابراتی

موتور درب بازکن پارکینگ برای راه اندازی به بیش از 110 ولت برقی که از دوشاخه می کشد نیاز دارد و خازن این انرژی را ذخیره می کند و انرژی مورد نیاز برای راه اندازی موتور درب گاراژ را تامین می کند. هنگامی که یک خازن از کار می افتد، الکترولیت داخل آن تبخیر می شود و باعث برآمدگی و گاهی نشت خازن می شود.

wire and cable دو نوع خازن وجود دارد که عمدتاً در مدارهای کامپیوتری استفاده می شود، الکترولیت مبتنی بر آب و الکترولیت مبتنی بر پلیمر. به عبارت دیگر، سیم نباید از نظر حرارتی آسیب ببیند تا زمانی که عیب توسط دستگاه سوئیچینگ مانند یک قطع کننده مدار یا فیوز برطرف شود. همچنین این پیام را به در می فرستد که در صورت شکسته شدن پرتو چشم ایمنی یا در برخی مدل ها اگر احساس کرد که برای باز یا بسته کردن درب گاراژ به نیروی زیادی نیاز است، متوقف شود.

فیوز مینیاتوری

برد منطقی روی درب بازکن گاراژ پیام هایی را به درب گاراژ می فرستد و به آن می گوید باز و بسته شود. برد منطقی مرکز مغز برای درب بازکن گاراژ است. خازن درب گاراژ در فروشگاه های لوازم خانگی فروخته نمی شود، شما باید یکی از آنها را از یک شرکت خدماتی یا قطعه سازی درب گاراژ خریداری کنید.

آنچه که زامبی ها می توانند در مورد تابلو برق به شما آموزش دهند

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تابلو برق (سایت اینترنتی) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما